Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Projekt CE7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 29.06.2011

H22A5 w miarę się nadaje pod kompresor (dlatego też go brałem, zamiast H22A... :diabelfaja: ), ale chyba lepszym rozwiązaniem będzie F22B - co dwa wałki, to nie jeden... ;)
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#17 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 30.06.2011

A może h22a2 do tego ogarnąć wydech kolektory od atr-a i jak sie znudzi dać turbo bo skoro h22a2 w serji miało 185koni do tego da sie koelktory wydech strojenie ma sie mocną h-serie a jak sie znudzi daje sie tylko turbine/compresor bo w a2 jest niska kompresja (w stosunku do innej h-serji) i po kłopocie.. Chłopak sie nacieszy i Vitkiem a jak coś to i psss ;)
  • 0

#18 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 01.07.2011

W A2 i A5 jest chyba ta sama kompresja - 10.1:1, ale mogę się mylić
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq