Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Lewarek walnął przy wymianie koła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:05, 23.06.2011

V12, ja też byłem anty naprawianiu, ale jakiś czas temu miałem kapcia, więc hop siup po ile taka opona? 300? :shock:
hmmm... no nic, zamów pan, jutro odbiorę.

W międzyczasie ojciec zabrał koło do gumiarza, fiknął cztery dychy i od zeszłego września/października nic się nie dzieje

tak więc naprawienie opony to nie jakieś czary z mleka, to się naprawdę odbywa :mrgreen:

agloco, przede wszsytkim trzeba pilnować by lewarek był idealnie prostopadle do auta. By miał dobrą, płaską
podporę. By auto stało w miarę na prostym terenie.

Ja później analizowałem sobie swój "wypadek" to wina ewidentnie po mojej stronie, gdyż lewarek nie pracował
idealnie w pionie. Ustawiłem go prosto, ale podczas kręcenia troszkę się przekrzywił o czym wiedziałem, ale
już mi się nie chciało poprawiać.
I IMO w ten sposób można załatwić ten lewarek. Jego konstrukcja powoduje że jest wyczulony na dodatkowe siły
skrętne.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:28, 23.06.2011

tak więc naprawienie opony to nie jakieś czary z mleka, to się naprawdę odbywa

A co ma sie dziać, gumiarz czyści otwór wsadza korek na którym jest łata i wszystko się ładnie wulkanizuje. Jakbym po każdym gwoździu miał opone zmieniać to chyba nie było by mnie stać na accorda...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#18 franc1

franc1
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Skąd:kuj-pom
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:39, 23.06.2011

mi też pękł lewarek ...

Jak Wam się ciężko w pewnym momencie kręci - wywalcie ten badziew.

wstyd, że honda to firmuje (naklejka honda made in usa)
  • 0

#19 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:56, 23.06.2011

Rada jest jedna i prosta lewarek przedstawiony przez Koronę z VII gen.Podnosiłem kilka razy auto i nie ma na nim żadnych śladów odkształceń mechanicznych.Wydaje się,że ten lewarek wykonany jest z innego mocniejszego stopu.
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:03, 23.06.2011

kurna jak tak czytam to w sumie szczęście, bo przecież ja 3 razy sondę wymieiałem kładąc się pod auto, które stało tylko na tym lewarku :glupek:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:29, 23.06.2011

bo przecież ja 3 razy sondę wymieiałem kładąc się pod auto, które stało tylko na tym lewarku :glupek:


to albo jestes hardkorem albo " :k " sry ale to jest mega nieodpowiedzialne. jak ja wymienialem zawias na tym lewarku to mimo ze mialem podlozone kolo pod prog i tak balem sie wlozyc glowe w nadkole. zreszta na kazdym podnosniku sie boje nawet na zabie. dopiero jak stoi na czyms solidnym - jakies klocki/cegly itp to swobodnie moge sobie wejsc pod auto.
  • 0

#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:07, 23.06.2011

Jest tak jak pisze Kardas. Lewarek musi byś prosto i auto nie może mieć możliwości przetoczenia się żeby nie uciekł od pionu. W VI lewarek jest bardzo niepewny ale trapezówka z VII ok. Na jakim lewarku by nie podnosić to przed włożeniem łepetyny pod auto trzeba podstawić jakiś klocek czy koziołki
  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:25, 23.06.2011

ja też chyba wymienię w końcu to ustrojstwo, bo aż strach się bać...a już w tym roku, jak zmieniałem z zimówek na letnie, to mi tak skrzypiał i się kołysał, że chyba poleci na śmietnik a ja kupię inny.

A co do pianki zamiast zapasówki - też byłem taki pewny za tę piankę....szkoda tylko, że oponę uszkodziłem na bocznej ściance - pianka wtedy jest ch*ja warta i bez zapasówki nic nie zrobisz....przerobiłem to na własnej skórze rok temu :k
  • 0

#24 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 23.06.2011

Rada jest jedna i prosta lewarek przedstawiony przez Koronę z VII gen.Podnosiłem kilka razy auto i nie ma na nim żadnych śladów odkształceń mechanicznych.Wydaje się,że ten lewarek wykonany jest z innego mocniejszego stopu.


Dokładnie tak........... to niestety jakość UK jest - alternatywnie i chyba taniej można kupić lewarek z prelude, jest praktycznie identyczny, ale japoński i nic się z nim nie dzieje.

Np ten: http://allegro.pl/ho...1640816689.html

http://img20.allegro...1/66/1640816689
  • 0

#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:30, 23.06.2011

wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, skąd wiecie czy z tymi od prelude nic się nie dzieje?
Jak dla mnie, to pewnie było krzywo przy podnoszeniu i tyle.
To tak samo jak z kolanami, masz krzywo przy podnoszeniu ciężarów to w końcu będziesz miał z nimi kłopot.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:12, 23.06.2011

kardas, ale ja na tym z VIIgen naprawde juz sporo kol przelozylem i wymienilem niejeden zawias i nadal dziala jak powinien no moze wyglada na uzywany bo na poczatku byl nowiutki:)
  • 0

#27 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 23.06.2011

Jak dla mnie te wszystkie lewarki hondowskie które miałem są takie same. blackfly, ten mój który używam (zawsze jak sie spotykamy:D) to jest z civa VI. Swoje już przeszedł ale jak widziałeś działa dalej :)

ps. ten z preludki pokazany wyżej jest identyczny łącznie z futerałem jak w civicu VI
  • 0

#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:56, 23.06.2011

Lukas, pewnie ze daje rade:) ja wkoncu musze kupic ta zabe niskoprofilowa bo meczy mnie to krecenie za kazdym razem:)

ps jak wiazka? ja juz podlaczylem:D
  • 0

#29 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:15, 23.06.2011

wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, skąd wiecie czy z tymi od prelude nic się nie dzieje?
Jak dla mnie, to pewnie było krzywo przy podnoszeniu i tyle.
To tak samo jak z kolanami, masz krzywo przy podnoszeniu ciężarów to w końcu będziesz miał z nimi kłopot.


A dlaczego dali sobie spokój z produkcją akorda w UK, faszerowaniem go podstandartowymi częściami valeo itp gównem / franolskimi wynalazkami diabła ? Po co zdecydowali się na gigantyczne zwiększenie kosztów poprzez produkcję ponownie w japan i wożenie graciarni statkami do EU ? Dla zabawy ? Jak sądzisz ?
  • 0

#30 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:21, 23.06.2011

wojtekS, moze cos w tym jest ale ojciec jeszcze kiedys dawno temu mial civica 5d produkcji wlasnie angielskiej i jak sam powiedzial sprawowal sie duzo lepiej niz acco VIIgen ktory jest z JP.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq