XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
toczenie tarcz
#16
Napisano 17:47, 16.06.2011
#17
Napisano 17:51, 16.06.2011
#18
Napisano 22:50, 16.06.2011
Ile klocek potrzebuje żeby się ułożył?
w instrukcji obsługi nowego klocka jest napisane - zwykle 200km (delikatnego hamowania)
niektóre produkty mają warstwę wierzchnią, która się ściera momentalnie właśnie po to aby klocek od razu całkiem przylegał
chodzi o tę farbę (np. czerwona na EBC Standard) chlapniętą na klocek?
jak się kiedyś zapytałem na przeglądzie, czemu te nowe klocki są pomalowane na czerwono, to nie wiedzieli, co powiedzieć...
#19
Napisano 20:31, 27.06.2011
#20
Napisano 20:59, 27.06.2011
#21
Napisano 13:33, 28.06.2011
#22
Napisano 20:50, 13.07.2011
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#23
Napisano 22:21, 13.07.2011
Napiszę tylko , żebyście nie przetaczali tarcz wentylowanych bo będziecie mieli jeszcze gorszy efekt niż przed przetaczaniem:) Tylko pełne tarcze nadają się do przetacznia.
Eee tam, jakiś fatalny przypadek. Ja bym tak nie generalizował bo u mnie po przetoczeniu wentylowanych, nawiercanych i nacinanych tarcz EBC Turbo Groove jest S U P E R H A M O W A N I E jak po stole!
#24
Napisano 13:52, 14.07.2011
Napiszę tylko , żebyście nie przetaczali tarcz wentylowanych bo będziecie mieli jeszcze gorszy efekt niż przed przetaczaniem:) Tylko pełne tarcze nadają się do przetacznia.
Nic podobnego
#25
Napisano 00:13, 02.08.2011
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:14, 04.08.2011
Nabyłem Acc CB7. W czasie jazdy testowej klocek tarł już niemal blachą o tarczę, gość zmienił klocki, ale kierownica mocno drga i coś stuka w czasie hamowania... Wziąłem w takim stanie, bo potrzebowałem większego samochodu... Niby tarcze były przetaczane przez niego, ale pewnie to ich wina? Kolega sprawdził mi zawieszenie i żadnych luzów nie ma, a bicie na kierownicy jest naprawdę spore... Kupić nowe tarcze? Jeśli coś z piastą jest nie tak, to co wtedy?
#27
Napisano 11:37, 04.08.2011
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:50, 04.08.2011
Albo tarcze do du.py przetoczone albo źle założone. No chyba że bicie było już wcześniej, to można też piastę podejrzewać
Warto toczyć jeszcze raz?
Jeśli problem będzie z piastą, to jest cała do wymiany?
#29
Napisano 13:18, 04.08.2011
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#30
Napisano 18:11, 16.04.2018
czy u was też po przetoczeniu tarcz felga i tarcza były gorące po pierwszych kilkunastu kilometrach?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych