Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Różnice w zegarach accord ES-Type R temperatura zew.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 15.06.2011

Nie znalazłem podobnego tematu, dlatego go zakłada,, czy ktos rozkminiał temat dlaczego zegary od Type R, nie wskazuje temperatury zewnętrznej. Czy to brak jakegos podłączenia w tych zegarach czy to grubsza elektroniczna sprawa? moze ktoś ma schemat tych zegarów. Mam koncepcje zeby zegary od Esa z automatem połączyć z tarczami od Typka, oczywiście z wycieciami na kontrolki od automatu, przyszły by nowe piktogramy, w celu wykozystania tych kontrolek od innych celów(skazań). :B Ale to jest druga wersja jesli nie uda sie nic zrobić ze wskazaniami temp. Ogólnie ma być tak:
-zegary Type R z temperaturka zewnętrzną
-zegary ES automat z przygotowanymi tarczami od Typka, z przełozeniem ustroju magnetoelektrycznego od obrotomierza (ta opcja podlega dalszym obliczeniom).
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#2 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:35, 16.06.2011

Wskaźnik temp. jest tylko w wersji ES i nic z tym nie da rady zrobić, gdyż jest to sprawa elektroniki zegarów.
Ale możesz do zegarów od ES-a założyć wskaźniki-tarcze od R (powinny sie wyciągać w całości) i dzięki takiemu zabiegowi masz zegary ES-R czyli (wskaźnik temp. jak i białe tarcze)
  • 0

#3 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 16.06.2011

zastanawiam sie jak sie bedzie przy takiej zamianie zachowywal obrotomierz. Bo cale bebechy sa z ES a typer ma szerszy zakres wskazan.
Sprobuje to rozwiklac elektrycznie jesli sa jakies schematy w ESM. Tez sie przyzwyczailem do termometru.
M.
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:58, 16.06.2011

a takich do automatu nie chcesz? są 30km ode mnie, w razie czego mógłbym je zabrać


Dołączona grafika

koledze tarjei86 do manula nie podeszły (nie działały i ciągle świecił czek z tego co pamiętam), ale może to kwestia skrzyni
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 16.06.2011

He he, na chwilę obecna mam zegary z ESa (automat), Type R (angol) i Type R (Europa), tak że mam poligon doświadczalny, a wszystko rozchodzi sie o przełozenie kompletnego obrotomierza z Typka.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#6 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:38, 16.06.2011

tak że mam poligon doświadczalny

To jak masz poligon doświadczalny to zerknij przy okazji jak ściąga się te zegary (tylko widziałem przed i po zamianie) aby dostać się do elektroniki. Czy te wskazówki się ściąga czy tylko cały "zegar" się wymienia

zastanawiam sie jak sie bedzie przy takiej zamianie zachowywal obrotomierz

Z tego co widziałem to normalnie

jesli sa jakies schematy w ESM

Nie ma
  • 0

#7 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 16.06.2011

po numerkach wygląda, że wersje 1,8is (2002r) i 1,8is (1999r) mają te same zegary. Zakładam, że te modele nie miały termometrów.
I te co miały czyli 2,0ies (1999r) i 1,8ies (2002r) też mają te same numery.
Niestety na stronie www.hondaoriginalparts.com nie znalazłem kodu do zegarów do Typer ale przypuszczam, że to będzie wersja trzecia lub ta bez termometru.

Pamiętacie na której stronie były oryginalne numery części hondy (serwisowe)?

m.
  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:57, 16.06.2011

Wskaźnik temp. jest tylko w wersji ES i nic z tym nie da rady zrobić, gdyż jest to sprawa elektroniki zegarów.
Ale możesz do zegarów od ES-a założyć wskaźniki-tarcze od R (powinny sie wyciągać w całości) i dzięki takiemu zabiegowi masz zegary ES-R czyli (wskaźnik temp. jak i białe tarcze)


Grześiek gadasz głupoty nie tylko ES ale i niektóre LSy polifty miały i np ja mam białe zegary ze sporta i mam w nich opcję Temp OUT.... kupywałem Accorda w styczniu tego roku dla rodziny i to był LS Motegi i miał temperaturę zewnętrzną.. bardzo mnie to zdziwiło ale fajny bajerek
  • 0

#9 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 16.06.2011

no ja też mialem 1,8LS po lifcie z manualną klimą i miał termometr.
Ale typer poliftowy już go nie ma. Teraz mam taką teorię, że termometr przed liftem był tylko w ES z climatronikiem a po lifcie w każdym LS i ES. Tylko się zastanawiam czy te bebechy w zegarach są takie same i tylko nie były podpięte bo nie było w wersjach termometru zewnętrznego na zderzaku czy produkowali 2 lub 3 wersje zegarów.
  • 0

#10 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:26, 16.06.2011

Pamiętacie na której stronie były oryginalne numery części hondy (serwisowe)?
m.


np. www.hondaworld.ru
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#11 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 17.06.2011

szybka analiza numerkow pokazuje, ze bylo chyba tyle zegarow ile wersji accorda. Dodatkowo numerki sugeruja roznice w modelach przed i poliftowych nawet przy tych samych wersjach wyposazenia. Jedynie typer mial takie same zegary od poczatku do konca produkcji. Trudny temat.
  • 0

#12 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:27, 17.06.2011

Tak na marginesie - jeżeli numerki są inne to części na pewno czymś się różnią ale nie zawsze oznacza to że nie pasują. Ja miałem taki przypadek z siłownikem centralnego w tylnych drzwiach w HA VI. Do przed i polifta jest inny numer części. Przedliftowy jest innego producenta i jest rozbieralny a poliftowy od innego i obudowa jest sklejona i nierozbieralna. Ale obie działają i pasują tak samo dobrze. Co ciekawe ta druga wersja jest w ASO znacznie droższa (ale i tak kupiłem używkę z przedliftowej wersji).
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#13 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 17.06.2011

Jak miałem prelude to kupiłem zegary z USA z wersji japońskiej Type S.
Licznik do 180 km/h
Dodatkowo kontrolka zapięcia pasów, przegrzania katalizatora i chyba ATTS.

Przełożyłem tylko samą tylna elektronikę od mojego Euro i szybki z grafiką tak aby się zgadzało.

Na moje zostaw zegary i przełóż sama tylna elektronikę, taśmy itd.
Tylko czy nie są potrzebne jeszcze czujniki??
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq