Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Customowe zderzaki do ATR-a


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:36, 14.06.2011

miałem nic nie mówić, bo widać autorowi zależy bardziej na funkcji niż na wyglądzie

Poprostu taki "płóg"(zderzak) to jest więcej O2 dla silnika


ale jak chcesz więcej przewiewu to zrób dwie kibelrury z miejsc na halogeny, frontowy grill też możesz przerobić, bo jego
przepustowość jest niewielka,
możesz wyciąć więcej otworów "międzyżeberkowych"

a jak tjuning wizualny to tylko na OEM rzeczach, reszta to kicha i szkoda kasy na te laminowatowe badziewie, które będzie
pękać,
Honda to nie Opel, nie rób z Acco Kalibry :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:12, 14.06.2011

Przepustowość niewielka, to jest mało powiedziane, boję się, że jak zacznę bawić się w przydomowym warsztaciku, to później samochód już nie będzie się do niczego nadawał. Muszę znaleźć, kogoś takiego kto zna się na rzeczy, i doradzi mi co i jak. Żeby nie zrobić tak jak mówisz z Acco, Calibry.

Potrzebuję fachowca w Konstancinie.

A te, "OEM" rzeczy to czyli co, wybacz nie jestem w temacie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq