Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

check


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 11.06.2011

witam. wczoraj zagazowałem swojego acco. po przejechaniu ok 40 km zaświeciła mi sie kontrolka check. i cały czas sie swieci. obroty zaczeły falowac i spadac do ok 500obr/min. auto czasami zgaśnie. mam pytanie w czym leży wina?? w instalacji gazowej czy w silniku|??
czy moze to skutek nie wyregulowanej instalacji gazowej??
mam założonego STAGA i reduktor gazu valtek....
Prosił bym o szybkie sugestie.

[ Dodano: 2011-06-11, 21:10 ]
na benzynie też obroty falują
  • 0

#2 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:42, 11.06.2011

witam. wczoraj zagazowałem swojego acco. po przejechaniu ok 40 km zaświeciła mi sie kontrolka check. i cały czas sie swieci. obroty zaczeły falowac i spadac do ok 500obr/min. auto czasami zgaśnie. mam pytanie w czym leży wina?? w instalacji gazowej czy w silniku|??
czy moze to skutek nie wyregulowanej instalacji gazowej??
mam założonego STAGA i reduktor gazu valtek....
Prosił bym o szybkie sugestie.

[ Dodano: 2011-06-11, 21:10 ]
na benzynie też obroty falują


Zrób reset komputera zdejmując klemę akumulatora i odpal auto zimne na samym PB aż się włączy na postoju 3 razy wentylator w tym czasie nie ruszaj gazem,,następnie pojezdzij troszkę na PB i zaobserwuj pracę silnika na samym PB, jezeli będzie ok to wina lezy po stronie instalacji LPG. Po za tym Valtek to nie jest reduktor tylko wtreyskiwacze które do Haneczki nie bardzo pasują.
Pozdrawiam

Przepraszam nie doczytałem do końca twojego posta.
Więc na 1000000 % gazownicy skopali regulacje instalacji co spowodowało rozjechanie map PB,,zrób tak jak pisałem wcześniej.
Check Engine nie ma prawa się zapalać.
  • 0

#3 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 11.06.2011

reduktor firmy zavoli (troche mi sie pomieszały te nazwy czaytając fora) a co do wtryskiwaczy to nie wiem jakiej firmy są.

jutro zresetuje kompa i zobaczę co będzie się działo.

Dziękuje za szybko odpowiedz.

[ Dodano: 2011-06-12, 13:47 ]
komp został dziś zresetowany, i jak na razie wszystko wróciło do normy.....
myślę o zmianie wtrysków gazu, czy to coś pomoże?
mam zamontowaną szarą listwę valtec.. może warto by było zmienić ją na magic jety albo hana???

[ Dodano: 2011-06-13, 06:18 ]
pojezdziłem troche na gazie i znowu zaświecił sie check...
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:48, 13.06.2011

[ Dodano: 2011-06-12, 13:47 ]
komp został dziś zresetowany, i jak na razie wszystko wróciło do normy.....
myślę o zmianie wtrysków gazu, czy to coś pomoże?
mam zamontowaną szarą listwę valtec.. może warto by było zmienić ją na magic jety albo hana???

[ Dodano: 2011-06-13, 06:18 ]
pojezdziłem troche na gazie i znowu zaświecił sie check...


zmień na hana lub tańsze MJ.. i mapę niech Ci gazownik ustawi podczas jazdy czyli pojeździj z nim.
  • 0

#5 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:05, 13.06.2011

Niech Ci zmienią na pojedyncze Hany zielone i ustawią instalacje podczas jazdy łącznie z korekcją map podczas jazdy a nie wszystko na postoju.
Pozdrawiam
  • 0

#6 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 13.06.2011

byłem dziś u gazownika i ustawił mi wszystko od nowa na postoju i w trakcie jazdy... jak na razie jest ok. swiecący check tłumaczył mi tym ze ze mogła sie instalacja przestawic po przez zmiane cisnienia w reduktoże, i ze do 1 tys km na gazie jest to normalne........ mam założone wtryski gazu valtek szare dwu omowe. za zmiane tych wtryskó na hana chce 330 zł dopłaty czy to nie wygórowana cena??
  • 0

#7 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:08, 13.06.2011

byłem dziś u gazownika i ustawił mi wszystko od nowa na postoju i w trakcie jazdy... jak na razie jest ok. swiecący check tłumaczył mi tym ze ze mogła sie instalacja przestawic po przez zmiane cisnienia w reduktoże, i ze do 1 tys km na gazie jest to normalne........ mam założone wtryski gazu valtek szare dwu omowe. za zmiane tych wtryskó na hana chce 330 zł dopłaty czy to nie wygórowana cena??


Nic nie dopłacaj, w jego zasranym obowiązku jest dobrać instalacje oraz podzespoły odpowiednie tak aby auto jezdziło poprawnie i bez checka, mógł na dzień dobry powiedzieć że będzie drożej ale niestety tak to w życiu bywa z druciażami,, lecą na kasę z montażu a reszta to potem się martwi użytkownik auta. Tak być nie może.
Pozdrawiam
  • 0

#8 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 13.06.2011

byłem dziś u gazownika i ustawił mi wszystko od nowa na postoju i w trakcie jazdy... jak na razie jest ok. swiecący check tłumaczył mi tym ze ze mogła sie instalacja przestawic po przez zmiane cisnienia w reduktoże, i ze do 1 tys km na gazie jest to normalne........ mam założone wtryski gazu valtek szare dwu omowe. za zmiane tych wtryskó na hana chce 330 zł dopłaty czy to nie wygórowana cena?? aaa i jeszcze na swiecach zmienił mi przerwe z 0.8 na 0.6
  • 0

#9 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:32, 13.06.2011

Co ma przerwa świec do LPG tego ten zakład nadaje się tylko na to o tuuuuu poniżej jedni i z większości drutów skoro tym się ratują, i tak to nic nie da na dłuższą metę.
http://lpg-forum.pl/viewforum.php?f=23

[ Dodano: 2011-06-13, 19:35 ]
Ja w Haniach mam już spore doświadczenie możesz poszukać tu a tego jest sporo,,robione na jakość następna już stoi przed domem na montaż

http://lpg-forum.pl/viewforum.php?f=17
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:50, 13.06.2011

Co ma przerwa świec do LPG tego ten zakład nadaje się tylko na to o tuuuuu poniżej jedni i z większości drutów skoro tym się ratują, i tak to nic nie da na dłuższą metę.
http://lpg-forum.pl/viewforum.php?f=23

[ Dodano: 2011-06-13, 19:35 ]
Ja w Haniach mam już spore doświadczenie możesz poszukać tu a tego jest sporo,,robione na jakość następna już stoi przed domem na montaż

http://lpg-forum.pl/viewforum.php?f=17


W atmosferze LPG iskra ma o wiele gorsze warunki do "przeskoczenia" niż w w otoczeniu mieszanki paliwowej na benzynie. Zmniejszając przerwę na świecy odciążasz układ zapłonowy (cewkę, przewody). Jest to zgodne z teorią pracy pojazdów zasilanych LPG i ja zawsze zmniejszam przerwę na świecach o te 0,2mm w stosunku do zalecanej dla NoPb. Nie tłumaczę postępowani "gazownika" w tym konkretnym przypadku ale odnoszę się do oczywistej zależności przerwy na świecach do instalacji LPG :-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#11 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 13.06.2011

czyli dobrze ze zmienił przerwy na świecach.... mam jeszcze takie pytanie jaka bedzie różnica w jezdzie jeśli zmienie wtryski z szarych valteków na hana?? może zmieni sie w jakims stopniu spalanie lpg??
  • 0

#12 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:40, 13.06.2011

Akurat w Twoim przypadku to przegiął bo w naszym silniku przerwa powinna być na 1,1 mm a na LPG zmniejszona czyli tak ok. 0,9 no 0,8 mm. Te 0,6 to już faktycznie coś nie bardzo...
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#13 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 13.06.2011

tzn ze jest cos nie tak z gazem???
  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:57, 13.06.2011

tzn ze jest cos nie tak z gazem???

z gazownikiem druciarzem co nie ma pojęcia o gazie... przerwa 0.6 człowieku prawie o połowę zmniejszona :k .. weź kolesiowi powiedz niech oddaje kase a zabiera druciarstwo i jedz tam gdzie ci założą bez takich problemów.
  • 0

#15 tomaszek 1990

tomaszek 1990
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Łomża
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 13.06.2011

jutro znowu złoże wizyte gazownikowi....... jeżdząc na takiej przerwie moze stac sie cos z silnikiem???

[ Dodano: 2011-06-13, 22:15 ]
a to miał być najlepszy gazownik w okolicy......... parodia
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq