XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ABS świeci ale...
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:17, 08.06.2011
Problem mam taki, że kontrolka ABS-u świeci, lecz przy diagnostyce żaden kod nie jest wyświetlany - kontrolka check świeci cały czas !
Miał ktoś z Was taki przypadek ? Nie wiem gdzie dalej szukać !
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 19:19, 08.06.2011
#3
Napisano 21:34, 08.06.2011
A co chodzi o diagnostykę ABSu to musisz poszukać 5 pianowej kostki diagnostycznej (prawa strona pod schowkiem) i zewrzeć pin 1 i 3 (LT GRN/RED z ORN/BLK) i wtedy robisz diagnostykę ABSu tak jest w 6gen i 5gen
#4
Napisano 10:56, 14.06.2011
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zapaliłem samochód i było wszystko spoko, pojechałem na zakupy. Po zakupach odpalam samochód i już ABS nie zgasł. Przerobiłem wszystkie kroki i wskazuje na to, ze modulator poszedł się u mnie delikatnie mówiąc je**ć, albo masa łącząca modulator z karoserią jest coś nie teges- niestety z braku odpowiednich narzędzi nie mogłem jej sprawdzić (mieszkam na akademiku, i nie wpadłem na to, że może mi się przydać klucz o rozmiarze 8 )
#5
Napisano 15:54, 15.06.2011
Dla pewności czy to żaden z czujników sprawdź ich rezystancję na kostce 40-pinowej.
Przednie mają mieć coś ponad 500 ohmów a tylne 800
ps. gdzie jest wpięta kostka od tylnego lewego czujnika ? szukać jej pod samochodem czy może w bagażniku ?
ten czujnik nie ma w ogóle rezystancji ale chce sprawdzić czy od pierwszej kostki przy czujniku też nie będzie oporu, bo uzywany kosztuje 100zł
#6
Napisano 21:10, 15.06.2011
ps. gdzie jest wpięta kostka od tylnego lewego czujnika ? szukać jej pod samochodem czy może w bagażniku ?
w bagażniku za boczkiem - pomarańczowa złączka - jak na poniższym zdjęciu:
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:09, 20.06.2011
Sprawdziłem wszystko tak jak poradziliście i nic...
Teraz od tyg. abs gaśnie zaraz po odpaleniu, ale bardzo dziwne jest to że jak zatitam - włączę klakson to abs się zaświeca !!
To juz w ogóle czarna magia !!
O co może chodzić ??
#8
Napisano 08:13, 21.06.2011
Podłączę się do tematu bo mam bardzo podobny problem - Accord CE8 '97r
kontrolka ABS świeci mi się po zapaleniu zimnego silnika, jednak jak go nagrzeję, zgaszę i zapalę to gaśnie i jest ok
mam kilka pytań:
czy diagnostyka to na pewno połączenie pinu 1 i 3 bo według instrukcji to pin 1 i 4 (po zbliżeniu obrazka z manuala) ?
ja podłączałem zworkę tak jak w manualu czyli 1 i 4 i nie pokazywało mi żadnego błędu, przeszedłem przez tą instrukcję co kolega wyżej wkleił i poszczególne punkty były OK-bez zwarć, więc ostatni punkt to poluzowana złączka modulatora(poluzowana nie jest) - wymiana modulatora, tylko czy modulator na zimnym by nie działał a na ciepłym jest ok?
z góry dziękuje za odp
#9
Napisano 09:21, 21.06.2011
#10
Napisano 16:40, 21.06.2011
dziś znowu silnik zimny pali się, nagrzeję się, zgaszę, zapalę i się nie pali - tak jakby coś nie miało styku jak jest zimne, no nic będę walczył - mechanicy-elektrycy to ostateczność
dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
#11
Napisano 19:05, 21.06.2011
Taki zwykły miernik wielofunkcyjny kosztuje ze dwie dychy, a elektryk myślę że za tyle nie podniesie Ci nawet maski. Mało tego podejrzewam, że nie będzie wiedział za co się zabrać
Masz już konkretny błąd to sprawdz go jeszcze dokładnie według algorytmu z manuala i wymień czujnik.
mi też przez miesiąc zapalał się błąd średnio raz na dwa odpalenia, aż został ze mną na stałe.
#12
Napisano 10:24, 22.06.2011
#14
Napisano 20:36, 22.06.2011
#15
Napisano 00:47, 23.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych