Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana chłodnicy ciśnienie korka


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Å›wiÄ™tokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 08.06.2011

Witam,

Wymieniałem chłodnicę wody. Jest od trochę innego modelu bo od 95r 2.0 benzyna na automacie. W związku z tym delikatnie się różni, posiada króćce do chłodzenia oleju - ale to nie problem bo mają kilka osobnych kanałów w chłodnicy, także mozna je pozostawić puste, niezaślepione. Natomiast ciśnienie korka jest 1.1 a w mojej starej jest 0.9. Więc czy ktoś się orientuje czy lepiej będzie założyć korek od starej czy pozostawić oryginalny korek ?

a swoją drogą co powoduje, że te blaszki na radiatorze chłodnicy się jakby ulotniły? od dołu do połowy nie było ich wcale, zostały gołe pionowe kanały z wodą, natomiast te które zostały wystarczy lekko dotknąć palcem a się wysypują.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:38, 08.06.2011

to błaszki to chyba ze starości tak się sypią, u mnie przy lekkim dotyku, od razu się gną, ale nie sypią
korek kup taki jak miałeś, ciśnienie w układzie musi być takie, pod jakie został on zaprojektowany
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Å›wiÄ™tokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 08.06.2011

dzieki za odpowiedź, założe korek od starej
  • 0

#4 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:13, 09.06.2011

potwierdzam, że ma być 0.9
  • 0
AK

#5 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Å›wiÄ™tokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 09.06.2011

niestety nie uda się przełożyć bo dopiero po przyrównaniu ich do siebie widać delikatne różnice.
Mam nadzieje, że to większe ciśnienie nie zaszkodzi. Bo korek działa normalnie i temperatura jest na wskaźniku taka jak przed zmianą.
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:30, 09.06.2011

koliberek-ak, a możesz sprawdzić jaki ma być w V genie aerodecku?
Pytam, bo chłodnice mam oryginalną, a korek 1,1.
  • 0

#7 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:16, 10.06.2011

no nie mogÄ™, bo nie mam aerodecka
w EPC też nie podają
a nawet w manualu serwisowym do naszych accordów (CE7/8/9) piszą, że ma być 0.95-1.25, a przecież jest - przynajmniej w CE7 - 0.9

w temat ciśnienia otwarcia korka głębiej nie wnikałem - jak kupiłem nową chłodnicę (zamiennik), to sprzedawca dorzucił korek 0.9 w razie, gdyby mój nie pasował (nie pamiętam czy przymierzałem stary, ale chyba by pasował). Oczywiście przysłał taką z chłodzeniem automatu...
  • 0
AK

#8 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Å›wiÄ™tokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 10.06.2011

Myśle, że ciśnienie jest zalezne od silnika. U mnie w oryginale jest 0.9 u Ciebie też. Chłodnica którą kupiłem jest od 2.0 , przemkowal ma 2.0 oryginalną i jest 1.1 także wszytko się zgadza
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq