XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana chłodnicy ciśnienie korka
#1
Napisano 11:27, 08.06.2011
Wymieniałem chłodnicę wody. Jest od trochę innego modelu bo od 95r 2.0 benzyna na automacie. W związku z tym delikatnie się różni, posiada króćce do chłodzenia oleju - ale to nie problem bo mają kilka osobnych kanałów w chłodnicy, także mozna je pozostawić puste, niezaślepione. Natomiast ciśnienie korka jest 1.1 a w mojej starej jest 0.9. Więc czy ktoś się orientuje czy lepiej będzie założyć korek od starej czy pozostawić oryginalny korek ?
a swoją drogą co powoduje, że te blaszki na radiatorze chłodnicy się jakby ulotniły? od dołu do połowy nie było ich wcale, zostały gołe pionowe kanały z wodą, natomiast te które zostały wystarczy lekko dotknąć palcem a się wysypują.
#2
Napisano 11:38, 08.06.2011
korek kup taki jak miałeś, ciśnienie w układzie musi być takie, pod jakie został on zaprojektowany
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 12:28, 08.06.2011
#4
Napisano 09:13, 09.06.2011
#5
Napisano 19:50, 09.06.2011
Mam nadzieje, że to większe ciśnienie nie zaszkodzi. Bo korek działa normalnie i temperatura jest na wskaźniku taka jak przed zmianą.
#6
Napisano 20:30, 09.06.2011
Pytam, bo chłodnice mam oryginalną, a korek 1,1.
#7
Napisano 22:16, 10.06.2011
w EPC też nie podają
a nawet w manualu serwisowym do naszych accordów (CE7/8/9) piszą, że ma być 0.95-1.25, a przecież jest - przynajmniej w CE7 - 0.9
w temat ciśnienia otwarcia korka głębiej nie wnikałem - jak kupiłem nową chłodnicę (zamiennik), to sprzedawca dorzucił korek 0.9 w razie, gdyby mój nie pasował (nie pamiętam czy przymierzałem stary, ale chyba by pasował). Oczywiście przysłał taką z chłodzeniem automatu...
#8
Napisano 23:40, 10.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych