Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Diagnostyka silnika F18A3 (Honda Accord 98 1.8 CE7)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 07.06.2011

Witam serdecznie,

czy mozecie mi udzielic informacji czy dwupinowe zlacze diagnostyczne sluzace rowniez do samodiagnostyki to jedyne zlacze diagnostyczne w Hondzie Accord 98 1.8 CE7 (F18A3).

Od jakiegos czasu walcze z permanentnie swiecacym sie check engine, ktory zwraca kod 4 poprzez samodiagnostyke. Po wymianie calego aparatu zaplonowego kod sie nie zmienil (jednak samochod stal sie mniej mulowaty) i samo check engine w dalszym ciagu sie swieci.

Samochod ma zainstalowana instalacje gazowa firmy AG.

Podczas jazdy na benzynie jest ona odcinana przy 3.5k obrotow (na gazie nic nie odcina). Kiedy moj glowny mechanik rozlozyl rece pojechalem do firmy specjalizujacej sie w instalacjach elektrycznych od wielu lat (wiele osob mnie do nich skierowalo) i oni tez rozlozyli rece. Na samym koncu pojechalem do samego salonu Hondy w Gorzowie jednak oni tez rozlozyli rece mowiac, ze nic z tego malego (tego samego co sluzy do samodiagnostyki) zlacza nie wycisna.

W tym momencie zostalem tak naprawde zostawiony samemu sobie i zaczynam sie zastanawiac czy macie moze jakis pomysl co mozna w takiej sytuacji zrobic? Byc moze mozecie polecic jakis serwis Hondy w Szczecinie (moge wskoczyc na S3 i szybko dojechac)?

W firmie specjalizujacej sie w instalacjach elektrycznych u ktorej bylem zasugerowano mi, ze moze problem jest z samym sterownikiem silnika i zaczalem sie zastanawiac czy mozna to w jakis sposob zdiagnozowac?

Z gory dziekuje za pomoc
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:29, 07.06.2011

To spróbuj założyć inny ECU, używki na Allegro kosztują grosze ...

Ale swoją drogą pasowałoby żeby elektryk wziął w ręce manual Hondy i zrobił diagnostykę układu zapłonowego.

Proponuję również sprawdzić wszystkie główne punkty masowe (m.in. pod aparatem zapłonowym).
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:44, 07.06.2011

Takie cos sie nada:

http://allegro.pl/ko...1639471803.html

?

Czyli jeszcze podsumowujac ten model Hondy nie ma innego zlacza diagnostycznego niz to dwupinowe, ktore sluzy do samodiagnostyki?

Przed wyslaniem posta jeszcze raz zerknalem na Allegro i chyba znalazlem taki ECU, ktory powinien wedlug opisu aukcji pasowac:

http://allegro.pl/ho...1625524984.html

oraz zakonczona aukcja:

http://allegro.pl/sh...item=1639052156

do ktorej wystawiajacego wyslalem juz wiadomosc.
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:54, 07.06.2011

W OBD1 możesz tylko odczytać kody błyskowe ...

Odnośnie komputera poszukaj jeszcze w dziale sprzedam na forum.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:29, 07.06.2011

GrZeCh - tylko pamiętaj, że po wymianie komputera musisz zaciągnąć accorda do ASO (albo tam, gdzie mają odpowiedni sprzęt) aby zaprogramować kody kluczyków (immobilizer), bo są one trzymane w pamięci komputera, a bez tego nie odpali

po wymianie aparatu zapłonowego wykasowałeś błędy?

sprawdź jeszcze połączenia przewodów aparat zapłonowy-komputer według manuala serwisowego
  • 0
AK

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:57, 08.06.2011

Kasowalem bledy po wymianie aparatu za pomoca wyciagniecia odpowiedniego bezpiecznika.

Polaczenia sprawdze - dzieki.

Ile moze kosztowac taka przyjemnosc programowania komputera tak aby wspolgral z kluczykiem?
  • 0

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:42, 08.06.2011

Ile moze kosztowac taka przyjemnosc programowania komputera tak aby wspolgral z kluczykiem?

150-250 zł ale spróbuj, bo w VII gen można wyjąć kość immo z ecu i przełożyć do innego. nie wiem jak to jest u Ciebie
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq