Skocz do zawartości


RODO w HAKP

świece zapłonowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:43, 30.05.2011

Mam problem z moim F20B6,temat był wielokrotnie poruszany przez innych forumowiczów,silnik kiepsko pracuje na biegu jałowym i zdarza sie że gaśnie.Wymieniłem Krokowy,czyściłem przepustnice.sondę Lambda na oryginalną używaną,ogólnie spore koszta i nadal jest żle a nawet gorzej...Ostatnią rzeczą którą chcę zrobić to wymiana Przewodów W/n i świec,może to pomoże bo auto jeździ w gazie co przyspiesza zużycie tych elementów.
Co o tym sądzicie czy jest sens pchać się dalej w koszta???
Kolega dał mi 4 nowe świece zapłonowe klasy premium NGK V line30,są one dedykowane do aut klasy premium:BMW,BENTLEY itp.do hondy są dedykowane niższe modele.Czy jeśli użyję ich na próbę żeby sprawdzić czy przyczyną kłopotów z biegiem jałowym były świece to czy mogę uszkodzić silnik???Piszcie jeśli coś wiecie,wielkie dzięki z góry,pozdrawiam
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 07:31, 31.05.2011

świece dobiera się do silnika i to że są to świece klasy premium czy to jeszcze o niczym nie świadczy
świeca musi mieć właściwą ciepłotę, odległość elektrod, długość i jaszcze kilka innych parametrów
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq