Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szkoda gadać. Brak pomysłów na naprawę mojego accorda...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Wrocław/Bełchatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 30.05.2011

lukikiller, sprawdź poziom płynu chłodniczego ale w chłodnicy nie patrz an zbiornik wyrównawczy. Mi jak miałem wyciek obroty świrowały na maksa nie mówiąc o szarpaniu.
  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#17 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:28, 30.05.2011

lukikiller, zakręć zawór na wielozaworze i wypal gaz. Będziesz miał pewność, że to nie wpływ instalacji.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:08, 30.05.2011

"zbrodni" myślisz, że jak jest mało płynu w zbiorniczku, to ma wpływ na pracę silnika ?? Mam troche mało płynu bo na samym dnie, ale tam chyba nie ma czujnika żadnego :| Doleje dzisiaj i sprawdzę, ale to dziwne moim zdaniem
  • 0

#19 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Wrocław/Bełchatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 30.05.2011

Chodzi o to że mi w zbiorniczku pokazywało minimum a w chłodnicy brakowało prawie dwa litry płynu i świrowały obroty. Uszczelniłem układ dolałem i jest ok.
  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:01, 30.05.2011

u mnie w chłodnicy jest full, a w zbiorniczku minimum. Ale mam wrażenie, że może zapowietrzył się ten silniczek, bo on jak sie nagrzeje to świruje, tak jak by nie miał chłodzenia. Jak zimny to jest wszystko OK.

[ Dodano: 2011-05-30, 21:48 ]
Dolałem do zbiorniczka do pełnego, i nie ma poprawy... W chłodnicy pełno i w zbiorniczku też... Więc to nie to... Wspomne, że ten objaw występuje jak silnik się dobrze nagrzeje, czyli po przejechaniu około 5km zaczynają się wariacje obrotów, ale z reguły na gazie tylko, po przełączeniu na benzynę, wraca do normy.

[ Dodano: 2011-05-30, 21:52 ]
Dodam jeszcze, że sprawdzałem dzisiaj lampą stroboskopową zapłon i wychodzi, że mam przesunięty zapłon o jakieś 3-4 mm. NIe zgrywa się muszka ze szczerbinką. Przez co może być przestawiony zapłon ? Może mechanik który zakładał rozrząd, o jeden ząbek go przesunął? Jest taka możliwość ?
  • 0

#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:05, 30.05.2011

Jest taka możliwość ?

Jest.
Kolego napisz dokładnie model reduktora. Może być tak, że wali gazem do układu chłodzenia.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:03, 31.05.2011

zapłon ma być wyprzedzony do szczerbinki o 12 stopni +/-2 ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:22, 31.05.2011

No to troszkę jest przesunięty. czyli tak ma być. Chyba pozostanie wymiana silnika...
  • 0

#24 Tomek Accord

Tomek Accord
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Jaworzno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 31.05.2011

objawy wskazują na branie lewego powietrza... jeśli czyściłeś wszystko trzykrotnie, to może przy składaniu gdzieś powstała nieszczelność. Warto sprawdzić i wyeliminować problem lub ewentualność.
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:15, 02.06.2011

Dzisiaj odpaliłem samochód, i zacząłem grzebać pod maską szukając przyczyn moich dolegliwości. Gdy przystawiłem ucho do kolektora ssącego, słyszałem lekkie syczenie, jak gdyby powietrze uchodziło lekko. Tylko nie mogłem zlokalizować gdzie to syczy. Czy to normalne jest, jak samochód chodzi na ssaniu ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq