Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zielony kluczyk


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:02, 27.02.2009

Ostatnio pojawił się problem bo w czasie jazdy pokazuję się zielony kluczyk i gaśnie silnik.Czasami jak przekręcam kluczykiem w stacyjce na zapłon to nie zawsze zapalają się kontrolki.Czy to wina immobilizera?

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:05, 27.02.2009

Tak, albo kluczyka, pouzywaj drugiego i zobacz jak sie zachowuje.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:05, 27.02.2009

ewidentnie pada immo w kluczyku albo czytnik. masz może zapasowy kluczyk? jeżeli tak to spróbuj przez jakiś czas pojeździć z zapasowym, jeżeli będzie wszystko ok to znaczy że immo a jeżeli nadal będzie to samo to czytnik od immo.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:10, 27.02.2009

Brałem ostatnio drugi kluczyk i to samo działo się (kluczyki są trochę wytarte)
Czy pozostało ASO czy jakiś warsztat .

#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:12, 27.02.2009

wytarcie kluczyków nie ma tu nic do rzeczy. jeżeli to dzieje się na dwóch kluczykach to padł czytnik immobilizera.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:26, 27.02.2009

To masz kolego ostro przejeb... :mrgreen: Tzn koszty mogą być niezłe, bo pada immo kluczyki nie maja wtej sytuacji nic do gadania skoro oba nie dzialaja dobrze.
Lepiej jak najszybciej jedz do ASO bo jak ci całkowicie padnie to bez holowanie nie ruszysz.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:39, 27.02.2009

Może pryśnięcie WD40 lub lepiej specyfikiem typu "Kontakt" do wnętrza stacyjki pomoże? Może słabo kontaktują złącza na kabelkach od czytnika. Zdejmij plastikowe osłony i popraw połączenia, podmuchaj, popsikaj. Najpierw najtańsza metoda, potem ASO.

Do zobaczenia na trasie.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:43, 27.02.2009

Ok. dzięki jutro chyba rozbiorę i zobaczę czy da się coś zrobić? :cry:

#9 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:09, 27.02.2009

Może pryśnięcie WD40 lub lepiej specyfikiem typu "Kontakt" do wnętrza stacyjki pomoże?


Nic takiego nie rób bo i tak nie pomoże, immo czyta kod z kluczyka nawet gdy ten leży na fotelu pasażera. (sprawdzałem na własnej "skórze" jak wymieniałem kostkę stacyjki)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#10 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:13, 27.02.2009

Siwy ma rację.
możesz spróbować zobaczyć połączenia czytnika ewentualnie, ale musisz trochę poodkręcać przy kierownicy obudów.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#11 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:16, 27.02.2009

psikanie na złącza to raczej nie najlepszy pomysł.. lepiej je po prostu przeczyścić niż zalewać nawet wd40 czy czymś podobnym.

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#12 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 28.02.2009

a na to nie było jakiejś akcji serwisowej?

#13 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:11, 28.02.2009

Była akcja serwisowa na to. Pojedż / zadzwoń do ASO podaj VIN a naprawia Ci to za darmo. Aż jest to dziwne że fura ma 10lat i nie wymieniony ten układ... Pozdro

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:16, 01.03.2009

Właśnie kolega powiedział mi że jest to kostka stacyjki (wycierają się styki, to samo miał w swojej hanii ). Napisałem do ASO i zobaczymy co odpiszą z tą akcją wymiany? :k

#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:19, 01.03.2009

Ostatnio pojawił się problem bo w czasie jazdy pokazuję się zielony kluczyk i gaśnie silnik.

To nie jest objaw kostki stacyjki.

Czasami jak przekręcam kluczykiem w stacyjce na zapłon to nie zawsze zapalają się kontrolki.

A to jest kostka stacyjki.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





IPB Skin By Virteq