XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Olej na 1 z fajek i świec nie pali śilnik
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:06, 28.05.2011
Mam problem ze swoim accordem (1995r wersja 5 przed liftem) a mianowicie dzisiaj podczas jazdy podskoczyła mi wskazówka temp.
po czym zaczeła opadać chwilę potem silnik stracił obroty i zgasł kręci normalnie ale już nie odpala (raz się udało na sek po czym znów obroty spadły i zgasł) po sprawdzeniu fajek od świec okazało się że na 3 świecy (licząc od akumulatora)jest zgromadzony olej (kapało aż z fajki po zdjęciu) ale pozostałe świece suche
Proszę o pomoc może ktoś miał już taką dolegliwość i wie jak to usunąć (czy trzeba robić remont silnika czy to tylko jakaś pierdoła)
AAA najważniejsze że po odpaleniu zapłonu po około 2s powinna zgasnąć check engine a nie gaśnie (tzn. czasem się zdaży ale jak tylko zakręce silnikiem odrazu się zapala
Proszę o pomoc bo dopiero co włożyłem 1000zł w zawiechę więc szkoda żeby poszły te pieniądze na marne
Zapomniałem dodać że w momęcie ja silnik stracił obroty to nawet wciśnięcie gazu nie dawało dosłownie żadnego efektu
#2
Napisano 14:49, 28.05.2011
Co do odpalania i checka, to musisz zrobić samodiagnostykę. Poszukaj - na forum jest dokładne info jak to zrobić.
#3
Napisano 14:55, 28.05.2011
To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:04, 28.05.2011
dzięki za wskazówki troszkę mnie uspokoiły bo bałem się że czeka mnie generalny remon silnika
#5
Napisano 15:58, 28.05.2011
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#6
Napisano 18:15, 28.05.2011
#7
Napisano 19:36, 28.05.2011
Do zobaczenia na trasie.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:19, 29.05.2011
[ Dodano: 2011-05-29, 23:22 ]
Przemkowal
Nie mam klucza do świec ale mam znajomego mechanika więc nie powinno być z tym problemu ale zrobie to najwcześniej w poniedziałek ( może być i tak że uda mi się to zrobić dopiero we wtorek bo niestety pracuje)
Ale w każdym bądź razie dam wam fotki na bank bo wieże w wiedzę użytkowników
Kamil
Mam taką nadzieję że ominie mnie remont generalny silnika i że wymiana uszczelek pomoże (choć nie mam co do tego pewności bo czy po wypaleniu 1 świecy i tak reszta nie powinna dawać na tyle kopa że auto odpali a jedynie nie powinien paść tylko 1 gar) Bo kupiłem tą hanię jako 2 (1 była honda concerto która też została wyremontowana od podstaw {zawiecha silnik remont generalny bo też co chwila było coś} ) bo podobno japońce są nie do zajechania a tu 2 raz okazuje się że jednak albo mam pecha albo jednak hondy nie są nie zniszczalne (jeżeli chodzi o silnik ) bo już 2 mnie zawodzi nie więcej jak 6 miesięcy od kupna (a dodam że szanowałem hondy jak żadną inną markę )
Pablo
Podczas jak auto padło nie słyszałem żadnych niepokojących dźwięków pod maską mimo że podniosłem ją zaraz po tym jak hania się skończyła
#9
Napisano 23:27, 29.05.2011
Bo to Polska właśnie, gdzie przebiegi zawsze poniżej 200tys km i pochodzą od niemieckich dziadków.bo podobno japońce są nie do zajechania a tu 2 raz okazuje się że jednak albo mam pecha albo jednak hondy nie są nie zniszczalne (jeżeli chodzi o silnik )
bynajmniej to nie przynajmniej!bynajmniej jak tydzień
http://sjp.pwn.pl/li...p?co=bynajmniej
Do zobaczenia na trasie.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:41, 30.05.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych