Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Olej na 1 z fajek i świec nie pali śilnik


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:06, 28.05.2011

Witam
Mam problem ze swoim accordem (1995r wersja 5 przed liftem) a mianowicie dzisiaj podczas jazdy podskoczyła mi wskazówka temp.
po czym zaczeła opadać chwilę potem silnik stracił obroty i zgasł :evil: kręci normalnie ale już nie odpala (raz się udało na sek po czym znów obroty spadły i zgasł) po sprawdzeniu fajek od świec okazało się że na 3 świecy (licząc od akumulatora)jest zgromadzony olej (kapało aż z fajki po zdjęciu) ale pozostałe świece suche :evil:
Proszę o pomoc może ktoś miał już taką dolegliwość i wie jak to usunąć (czy trzeba robić remont silnika czy to tylko jakaś pierdoła)
AAA najważniejsze że po odpaleniu zapłonu po około 2s powinna zgasnąć check engine a nie gaśnie (tzn. czasem się zdaży ale jak tylko zakręce silnikiem odrazu się zapala
Proszę o pomoc bo dopiero co włożyłem 1000zł w zawiechę więc szkoda żeby poszły te pieniądze na marne
:k
Zapomniałem dodać że w momęcie ja silnik stracił obroty to nawet wciśnięcie gazu nie dawało dosłownie żadnego efektu
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:49, 28.05.2011

Olej na świecach to nie jest większy problem - wystarczy wymienić uszczelki pod świecami i przy okazji uszczelkę pokrywy zaworów jeśli nie zmieniałeś jej wcześniej.

Co do odpalania i checka, to musisz zrobić samodiagnostykę. Poszukaj - na forum jest dokładne info jak to zrobić.
  • 0

#3 zbrodni

zbrodni
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/BeÅ‚chatów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX
  • KM:207
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 28.05.2011

Pierwsze co bym sprawdził to czy daje iskre. Jeśli olej poszedł za wysoko mógł się uszkodzić aparat zapłonowy.
  • 0

To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:04, 28.05.2011

Ok zaraz po weekendzie sprawdzÄ™ co z tymi uszczelkami i napiszÄ™
dzięki za wskazówki troszkę mnie uspokoiły bo bałem się że czeka mnie generalny remon silnika :-)
  • 0

#5 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • SkÄ…d:WieÅ› Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:58, 28.05.2011

zbrodni, ja bym to wykluczył, miałem zużyte wszystkie uszczelki i puki świec nie wypychało wszystko było w miarę w porządku. Po wyrzuceniu pierwszej pojawiły się problemy i dziwna praca silnika. Mientus, kupuj komplet uszczelek w ASO i wszystko powinno wrócić do normy ;-)
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:15, 28.05.2011

Mientus, na poczatek jak masz klucz do swiec to je wykrec i zrob zdjecia i wrzuc na forum. Poza tym przed wkreceniem swiec pokrec troche rozrusznikiem zeby przedmuchac cylindry. wkrec swiece i sprobuj odpalic. No i daj znac czy jest jakas roznica
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:36, 28.05.2011

Kolega a co z układem chłodzenia? Zobacz czy nie bulgocze ci w chłodnicy. Poziom płynu w porządku?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:19, 29.05.2011

Temp podskakuje ale wszystko wskazuje że płyn chłodniczy jest (bynajmniej jak tydzień temu znajomy na ciepłym silniku ruszył korek od chłodnicy to para poszła ) po za tym temp wskoczyła wyżej niż zwykle ale nie doszła do poziomu krytycznego (było jakieś 90%skali) ale zawsze to nie full a po za tym nie wywaliło mi płynów ani nic takiego

[ Dodano: 2011-05-29, 23:22 ]
Przemkowal
Nie mam klucza do świec ale mam znajomego mechanika więc nie powinno być z tym problemu ale zrobie to najwcześniej w poniedziałek ( może być i tak że uda mi się to zrobić dopiero we wtorek bo niestety pracuje)
Ale w każdym bądź razie dam wam fotki na bank bo wieże w wiedzę użytkowników :-D
Kamil
Mam taką nadzieję że ominie mnie remont generalny silnika i że wymiana uszczelek pomoże (choć nie mam co do tego pewności bo czy po wypaleniu 1 świecy i tak reszta nie powinna dawać na tyle kopa że auto odpali a jedynie nie powinien paść tylko 1 gar) Bo kupiłem tą hanię jako 2 (1 była honda concerto która też została wyremontowana od podstaw {zawiecha silnik remont generalny bo też co chwila było coś} ) bo podobno japońce są nie do zajechania a tu 2 raz okazuje się że jednak albo mam pecha albo jednak hondy nie są nie zniszczalne (jeżeli chodzi o silnik ) bo już 2 mnie zawodzi nie więcej jak 6 miesięcy od kupna (a dodam że szanowałem hondy jak żadną inną markę ) :-x
Pablo
Podczas jak auto padło nie słyszałem żadnych niepokojących dźwięków pod maską mimo że podniosłem ją zaraz po tym jak hania się skończyła
  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:27, 29.05.2011

bo podobno japońce są nie do zajechania a tu 2 raz okazuje się że jednak albo mam pecha albo jednak hondy nie są nie zniszczalne (jeżeli chodzi o silnik )

Bo to Polska właśnie, gdzie przebiegi zawsze poniżej 200tys km i pochodzą od niemieckich dziadków.

bynajmniej jak tydzień

:k bynajmniej to nie przynajmniej!!!

http://sjp.pwn.pl/li...p?co=bynajmniej
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:41, 30.05.2011

Pablo czepiasz się szczegółów :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq