XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drganie Kierownicy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:42, 28.05.2011
Świeżo po zakupie autka wymieniłem przednie tarcze i klocki ponieważ okazało się, że tarcze są krzywe. Po tym zabiegu znikęły od razu drgania z kierownicy przy prędkościach około 120 km/h. Wszystko było ok.
Niestety wczoraj, podczas skręcania zagapiłem się (na panienkę) i odbiłem się najpierw od jednego krawężnika a następnie od drugiego - było słychać głośny huk, ale jakoś się zbytnio tym nie przejąłem bo było to podczas ruszania (co prawda ostrego).
Zaraz potem, chciałem sprawdzić czy nie pokrzywiły mi się felgi i rozpędziłem się najpierw do 100 a następnie do 110 i 120 - żadnych drgań nie zauważyłem więc się uspokoiłem.
Jednak dzisiaj, podczas jazdy na trasie zaczęła mi drgać kierownica, tak samo jak w chwili kiedy miałem krzywe tarcze...
Jak myślicie, czy to może być wina felg czy też znów mi się pogięły tarcze?
Czeka mnie prostowanie felg, wyważanie czy może toczenie tarcz...?
Jak to mogę sprawdzić?
#2
Napisano 16:20, 28.05.2011
#3
Napisano 16:51, 28.05.2011
#4
Napisano 23:47, 31.05.2011
#5
Napisano 07:00, 01.06.2011
wiek i brawura= krzywa fela
ja mam 3dyszki ,a jak wejdę do mojego civica vti to też załancza się nieśmiertelnosć heheheeheheheh.jołk
ale poszaleję
#6
Napisano 12:27, 02.06.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:12, 10.06.2011
a ja bym obstawiał kolego żebyś sprawdził opony dokładnie, od uderzenia mogła któraś opona guza dostać
Zgadzam się z przedmówcą
Miałem taki problem że drżała mi kierownica już przy 40-50 km jak delikatnie skręcałem koła...jak był nierówny asfalt do tego to drgania były większe. Wczoraj zakupiłem BRIDGESTONE Turanza....używane za 120 PLN/szt. bo na nowe mnie chwilowo nie stać i wymieniłem je na te co były czyli SAVA ....po wymianie przeżyłem szok....zero drgań....cisza jak makiem zasiał....a samochód płynie jakby unosił się nad drogą - serio, bardzo polecam te opony - mimo 2 lat i 6 mm bieżnika są rewelacyjne!!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych