Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulator napięcia accord 2.0 1999r


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 28.05.2011

Witam. Jak w temacie. Poszukuję regulatora napięcia. Ze względu na to iż samochód mam unieruchomiony i nie mogę podjechać do żadnego mechanika, a żaden mechanik nie chce przyjechać do mnie chciałbym sam wymontować tą część, kupić nową i zamontować. W sklepie powiedziano mi że trzeba to wyjąc i na podstawie tego zakupić nowy ponieważ były różne montowane. Tylko nie wiem jak to wygląda i gdzie się znajduje :?:
  • 0

#2 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 28.05.2011

ok tylko nadal nie wiem jak to wygląda ;( to jest widoczne z zewnątrz czy siedzi gdzieś w środku i trzeba coś rozkręcić?
  • 0

#3 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 29.05.2011

a skąd wiesz ze padł ci regulator napięcia ??


wiem stąd że tak mi zdiagnozował mechanik. A poza tym było tak, że raz było brak ładowania, a raz nie. Problem trwał jakiś czas. Potem ustąpiło i tak co jakiś czas się ponawiało. Tym razem kontrolka ładowania nie zgasła i tak rozładowałem aku wracając do do domu. I może jak już mowa o akumulatorze to czy mogę naładować go prostownikiem nie zdejmując klem czy muszę koniecznie je zdjąć? Nie chciałbym aby mi się wszystko zresetowało.
  • 0

#4 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:47, 29.05.2011

Pewnie i tak się już wszystko zresetowało, ale spokojnie możesz ładować małym prądem bez zdejmowania klem.
PS. wnioskuję z pytań, że nie masz dużego doświadczenia, więc jednak lepiej byłoby poprosić kogoś o pomoc w wykręcaniu tego regulatora.
  • 0

#5 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 29.05.2011

hubbu, nie mam żadnego doświadczenia :mrgreen: ale człowiek się uczy...
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 10:31, 30.05.2011

To lepiej będzie jak sam wymontujesz alternator i zawieziesz do zrobienia.
Zapłacisz z 50zł za robociznę + cena części a będziesz miał od razu sprawdzony alternator pod obciążeniem i elektryk sprawdzi czy czegoś jeszcze nie trzeba zrobić.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq