XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
BRC Sequent Plug & Drive
#1
Napisano 18:51, 25.05.2011
Co sądzicie o instalacji BRC Sequent Plug & Drive do Accorda z 99r. pojemność 1.8?
Czy lepiej nie przepłacać i zainstalować BRC Sequent 24.
Z tego co wyczytałem wynika że Plug & Drive jest o tyle lepsza, że jest możliwość dokładniejszego wyregulowania dawki gazu można ingerować w więcej ustawień.
Proszę o pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam
dna_ziom
#3
Napisano 22:29, 25.05.2011
Obydwie ceny dotyczą instalacji wyposażonych w lubryfikator.
Pozdrawiam
dna_ziom
#4
Napisano 08:14, 26.05.2011
do programowania możesz użyć softu P&D i też da się całkiem fajnie wystroić.
#5
Napisano 18:06, 26.05.2011
Jeżeli chodzi o reduktor MB1500 to wydaje mi sie ze pochodzi z zestawu P&D?sequent 24 bez lubryfikacji, reduktor MB1500.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym programowaniem tzn., że gazownik może podłączyć Sequent 24 pod oprogramowanie z P&D i można stroić tą samą ilość parametrów?do programowania możesz użyć softu P&D i też da się całkiem fajnie wystroić.
Pozdrawiam
dna_ziom
#6
Napisano 18:24, 26.05.2011
co do programowania - to jak najbardziej - sam mam SQ24 zaprogramowanie P&D
#7
Napisano 20:31, 26.05.2011
- Sequent 24
- Sequent Plug & Drive
Pozdrawiam
dna_ziom
#8
Napisano 07:08, 27.05.2011
Instalacje gazowe BRC nie są popularne i rozwinięte na naszym forum,więc i nasza wiedza jest ograniczona.Słyszało się kiedyś o podpieraniu instalki gazowej BRC poprzez jednoczesne pobieranie niewielkiej ilości benzyny.Nie wiem może to zostało w jakiś sposób poprawione (warto pogłębić wiedzę na ten temat).Czy jest jeszcze ktos kto moglby podzielic sie swoja widza i doswiadczeniem odnosnie tych dwoch instalacji:
- Sequent 24
- Sequent Plug & Drive
Ps.dlaczego chcesz BRC ? czyżby w Bydgoszczy montowali tylko takie instalację ?
#9
Napisano 09:16, 27.05.2011
http://www.abart.com.../BRC-Sequent-24
P&D w przeciwieństwie do SQ24 ma MAPa. W SQ24 można podłączyć MAP z silnika i używa się go jako OEM po odpowiedniej kalibracji.
SQ ma czujnik temperatury gazu na listwie wtryskowej.
P&D ma czujnik ciśnienia i temperatury.
#10
Napisano 11:32, 28.05.2011
Ps.dlaczego chcesz BRC ? czyżby w Bydgoszczy montowali tylko takie instalację ?
Szczerze Ci powiem kolego, że we wszystkich mi znanych czy też polecanych przez innych warsztatach lpg zakladaja glownie brc i staga. Moze dlatego ze naleza do sieci Czakram. Natomiast jezeli chodzi o wybor instalki miedzy tymi dwoma producentami no to wszyscy polecaja BRC mowia ze Staga trudniej ustawic w hondzie no i maja slabsze wtryski tzn. szybciej padaja niz w brc w zwiazku z bezpieczenstwem silnika ze wzgledu między innymi na to, ze Honda ma mechaniczne regulowane zawory i nie są to silniki tak stworzone do gazu jak silniki Opla czy chociażby VW próbuje wybadać temat BRC Sequent 24 lub Sequent P&D.
[ Dodano: 2011-05-28, 12:40 ]
P&D w przeciwieństwie do SQ24 ma MAPa. W SQ24 można podłączyć MAP z silnika i używa się go jako OEM po odpowiedniej kalibracji.
SQ ma czujnik temperatury gazu na listwie wtryskowej.
P&D ma czujnik ciśnienia i temperatury.
Dzięki za linki.
Z tego co piszesz i co wyczytałem w opisie tych dwóch instalek można wywnioskować przedwszystkim to, iż P&D jest instalką z bardziej precyzyjną ingerencją w ustawienia. Czyli jak rozumiem można lepiej ją dopasować do MAP silnika zasilanego na benzynie tj. jazda na lpg nie powinna sie niczym różnić od jazdy na Pb. Na czym oczywiście mi głównie zależy. Silniki Accorda są silnikami wysokoobrotowymi no i jeszcze system zmiennych faz rozrządu czego nie chciałbym stracić na lpg. Mówiąc potocznie jeżeli V-TEC na lpg ma nie działać to niechcę takiej instalki.
Pozdrawiam
dna_ziom
#11
Napisano 14:58, 28.05.2011
A Stag, to tylko elektronika. Jakie wtryski założą, to już tylko zależy od Ciebie i instalatora.
Patrząc pod swoim kątem, w tej chwili zakaldałbym staga. Chociażby ze względu na nowy soft
#12
Napisano 16:22, 02.06.2011
Pozdrawiam
dna_ziom
#13
Napisano 16:33, 02.06.2011
#14
Napisano 05:57, 03.06.2011
#15
Napisano 08:53, 03.06.2011
STAG 300/4 PLUS
REDUKTOR AC R01
WTRYSKIWACZE HANA 2000
CENA 2900 ZŁ
lub
STAG 4
REDUKTOR AC R01
WTRYSKIWACZE HANA 2000
CENA 2800 ZŁ
lub
STAG 4
REDUKTOR ZAVOLI ZETA N
LISTWA WTRYSKOWA REG FAST
CENA 2600 ZŁ
co sądzicie o tych instalkach?
Pozdrawiam
dna_ziom
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych