Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC Sequent Plug & Drive


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 25.05.2011

Witam
Co sądzicie o instalacji BRC Sequent Plug & Drive do Accorda z 99r. pojemność 1.8?
Czy lepiej nie przepłacać i zainstalować BRC Sequent 24.
Z tego co wyczytałem wynika że Plug & Drive jest o tyle lepsza, że jest możliwość dokładniejszego wyregulowania dawki gazu można ingerować w więcej ustawień.
Proszę o pomoc w tym temacie.
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#2 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:52, 25.05.2011

Ile taka instalacja kosztuje ?
  • 0

#3 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 25.05.2011

Sequent 24 kosztuje 2900,- natomiast koszt instalacji Sequent Plug & Drive to 3350,-.
Obydwie ceny dotyczą instalacji wyposażonych w lubryfikator.
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:14, 26.05.2011

sequent 24 bez lubryfikacji, reduktor MB1500.

do programowania możesz użyć softu P&D i też da się całkiem fajnie wystroić.
  • 0

#5 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 26.05.2011

sequent 24 bez lubryfikacji, reduktor MB1500.

Jeżeli chodzi o reduktor MB1500 to wydaje mi sie ze pochodzi z zestawu P&D?

do programowania możesz użyć softu P&D i też da się całkiem fajnie wystroić.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym programowaniem tzn., że gazownik może podłączyć Sequent 24 pod oprogramowanie z P&D i można stroić tą samą ilość parametrów?
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:24, 26.05.2011

jeśli sobie zażyczysz 1500 to dostaniesz 1500. To zależy tylko od mocy.

co do programowania - to jak najbardziej - sam mam SQ24 zaprogramowanie P&D
  • 0

#7 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 26.05.2011

Czy jest jeszcze ktos kto moglby podzielic sie swoja widza i doswiadczeniem odnosnie tych dwoch instalacji:
- Sequent 24
- Sequent Plug & Drive
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:08, 27.05.2011

Czy jest jeszcze ktos kto moglby podzielic sie swoja widza i doswiadczeniem odnosnie tych dwoch instalacji:
- Sequent 24
- Sequent Plug & Drive

Instalacje gazowe BRC nie są popularne i rozwinięte na naszym forum,więc i nasza wiedza jest ograniczona.Słyszało się kiedyś o podpieraniu instalki gazowej BRC poprzez jednoczesne pobieranie niewielkiej ilości benzyny.Nie wiem może to zostało w jakiś sposób poprawione (warto pogłębić wiedzę na ten temat).
Ps.dlaczego chcesz BRC ? czyżby w Bydgoszczy montowali tylko takie instalację ?
  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:16, 27.05.2011

http://www.abart.com...-Plug-and-Drive

http://www.abart.com.../BRC-Sequent-24

P&D w przeciwieństwie do SQ24 ma MAPa. W SQ24 można podłączyć MAP z silnika i używa się go jako OEM po odpowiedniej kalibracji.
SQ ma czujnik temperatury gazu na listwie wtryskowej.
P&D ma czujnik ciśnienia i temperatury.
  • 0

#10 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 28.05.2011

Ps.dlaczego chcesz BRC ? czyżby w Bydgoszczy montowali tylko takie instalację ?


Szczerze Ci powiem kolego, że we wszystkich mi znanych czy też polecanych przez innych warsztatach lpg zakladaja glownie brc i staga. Moze dlatego ze naleza do sieci Czakram. Natomiast jezeli chodzi o wybor instalki miedzy tymi dwoma producentami no to wszyscy polecaja BRC mowia ze Staga trudniej ustawic w hondzie no i maja slabsze wtryski tzn. szybciej padaja niz w brc w zwiazku z bezpieczenstwem silnika ze wzgledu między innymi na to, ze Honda ma mechaniczne regulowane zawory i nie są to silniki tak stworzone do gazu jak silniki Opla czy chociażby VW próbuje wybadać temat BRC Sequent 24 lub Sequent P&D.

[ Dodano: 2011-05-28, 12:40 ]

P&D w przeciwieństwie do SQ24 ma MAPa. W SQ24 można podłączyć MAP z silnika i używa się go jako OEM po odpowiedniej kalibracji.
SQ ma czujnik temperatury gazu na listwie wtryskowej.
P&D ma czujnik ciśnienia i temperatury.


Dzięki za linki.

Z tego co piszesz i co wyczytałem w opisie tych dwóch instalek można wywnioskować przedwszystkim to, iż P&D jest instalką z bardziej precyzyjną ingerencją w ustawienia. Czyli jak rozumiem można lepiej ją dopasować do MAP silnika zasilanego na benzynie tj. jazda na lpg nie powinna sie niczym różnić od jazdy na Pb. Na czym oczywiście mi głównie zależy. Silniki Accorda są silnikami wysokoobrotowymi no i jeszcze system zmiennych faz rozrządu czego nie chciałbym stracić na lpg. Mówiąc potocznie jeżeli V-TEC na lpg ma nie działać to niechcę takiej instalki.
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:58, 28.05.2011

Czy weźniesz SQ czy P&D wszystko da się wyregulować tak, żeby dobrze pracowało.

A Stag, to tylko elektronika. Jakie wtryski założą, to już tylko zależy od Ciebie i instalatora.

Patrząc pod swoim kątem, w tej chwili zakaldałbym staga. Chociażby ze względu na nowy soft :)
  • 0

#12 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 02.06.2011

Mówiąc o stagu masz na mysli stag 300 plus lub premium?
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 16:33, 02.06.2011

Co do Staga, poczytaj:

http://www.accordklu...pic.php?t=18759
  • 0

#14 knedi

knedi
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Warka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:57, 03.06.2011

Ja mam już 3 lata SQ24 w swojej Accordzie i powiem szczerze, że jestem zadowolony. Widzę, że cena sporo skoczyła tej instalacji :-P . Jedynie na co mogę narzekać to wskaźnik ilości gazu w zbiorniku. Po odpaleniu auta prawidłowo wskazuje dopiero po około 20 min.
  • 0

#15 dna_ziom

dna_ziom
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 03.06.2011

Panowie dostałem taką propozycję montażu:

STAG 300/4 PLUS
REDUKTOR AC R01
WTRYSKIWACZE HANA 2000
CENA 2900 ZŁ

lub

STAG 4
REDUKTOR AC R01
WTRYSKIWACZE HANA 2000
CENA 2800 ZŁ

lub

STAG 4
REDUKTOR ZAVOLI ZETA N
LISTWA WTRYSKOWA REG FAST
CENA 2600 ZŁ

co sądzicie o tych instalkach?
  • 0
LPG: STAG 300-4 Plus, AC R01, HANA 2000 (zielone)

Pozdrawiam
dna_ziom




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq