XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
katalizator a LPG
#1
Napisano 05:44, 25.05.2011
W połowie tego miesiąca założyłem w moim Aerodecku instalację LPG (polecaną na forum, w polecanym zakładzie) i jak na razie wszystko jest OK (nie czuję różnicy między jazdą na PB a LPG). Niestety problem mam z czym innym : brzęczy mi coś w układzie wydechowym, na samym początku czyli na 90 procent będzie to katalizator i tak się zastanawiam czy gdy go wyjmę i zamienię na jakiś tam tłumnik lub inną strumienicę, w każdym razie nie na oryginalny kat to czy będzie to miało jakiś wpływ na pracę silnika na LPG ? Może macie podobne doświadczenia. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
P.S.: silnik: F20B3, instalacja: stag 300 plus, wtryski Hana 2000 zielone
#2
Napisano 07:23, 25.05.2011
#3
Napisano 08:34, 25.05.2011
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:18, 25.05.2011
OK, tylko czy nie będzie trzeba jakoś inaczej ustawić sterownika od LPG ? Teoretycznie to sondę lambda mam tylko przed katem więc nie będzie dawała innych informacji o spalinach do ECU, ale z drugiej strony przepływ spalin się zwiększy bo bez katalizatora to się powinno trochę odetkać, poprawcie mnie proszę jeśli się mylę.
Zakladajac, ze zamiana katalizatora wogole wplynie na warunki spalania i koniecznosc adaptacji dawki paliwa to sprawe powinna zalatwic samoczynna adaptacja ECU. Innymi slowy - "samo" sie zrobi tak, żeby bylo dobrze.
Ps. Jesli brzeczy z okolic katalizatora, to moze najpierw sprawdz czy to nie oslony katalizatora a nie sam katalizator.
#5
Napisano 09:50, 25.05.2011
#6
Napisano 10:02, 25.05.2011
To niestety raczej katalizator. Byłem z autem na kanale i słychać to wyraźnie z tych okolic, osłony wydają się być OK, dociskałem je / próbowałem nimi poruszać podczas pracy silnika, ale nic to nie dawało więc to raczej ze środka kata, ale i tak to dam jeszcze obejrzeć komuś bardziej obeznanemu z tematem nim dojdzie do "amputacji"
#7
Napisano 10:28, 25.05.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#8
Napisano 10:29, 25.05.2011
#9
Napisano 10:35, 25.05.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 11:05, 25.05.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych