Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zapowitrzanie się układu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 czesio29

czesio29
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 24.05.2011

Witam
mam nie typowy problem, może ktoś by miał odpowiedź.
hałasowała mi pompa więc myśląc, że to łożysko wymieniłem razem z uszczelniaczami. Objawy są następujące: odpalam silnik i układ jest cichy, skręcam w prawo w lewo i nie słychać pompy, jednak po przejechaniu paru kilometrów i po kilkunastu skrętach do oleju dostaje się powietrze. Pompa zaczyna hałasować, w zbiorniczku widać spieniony olej. I nie wiem czemu się tak dzieje i jakim sposobem dostaje się powietrze do układu wspomagania. zaznaczam ze taki problem miałem już wcześniej przed wymianą łożyska.
Czy może ma jakieś rozwiązanie?? Proszę o pomoc.
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:09, 24.05.2011

http://www.accordklu...pic.php?t=15191
  • 0

#3 czesio29

czesio29
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 25.05.2011

no z tego opisu wynika ze chłopaka pompa zaczeła wyć odrazu, a mi zaczyna po pewnym czasie dopiera, ale oczywiście spóbuje zalać i zobaczymy co bedzie dalej.
  • 0

#4 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1,326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:49, 25.05.2011

a zobacz tak jak ja, zapal auto i sciagnij na chwilke rure z pompy i zobacz czy leje olej, u mnie było że na poczatku tak lało nie lało więc sciagnałem wąż na kilka sekund wywaliło powietrze i potem juz tylko płyn i założyłem wąż i jest wszystko ok.
  • 0

#5 czesio29

czesio29
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 01.06.2011

panowie, teraz okazało się że zapowietrza mi się gdy skręcam kierownicą do końca, wtedy słychać taki sssyk, jakby maglownica przepuszczała. I to chyba będzie to, innego wytłumaczenia nie mam. Jak odpalam rano to nic nie słychać, a wystarczy skręcić kierownicą w jedną stronę i wtedy już słychać, a w układzie oleju widać bąble powietrza, Wniosek się na suwa że to maglownica przepuszcza :(
a jak tak to jest już grubszy wydatek :(
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq