Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wygłuszenie drzwi


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 24.02.2009

Po konsultacji z Grzehem postanowiłem wygłuszyć drzwi sam

Moglibyście mi dokładnie opisać jak taką operację przeprowadzić, bo co do tego to jestem zielony

#2 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:23, 24.02.2009

nie wiem jaki masz sprzet ale
zacznij od oklejenia tapicerki drzwi od srodka... i przytwierdzenia przewodow
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#3 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:26, 24.02.2009

Sprzęt jeszcze w planach, za miesiąc powinien być, ale jak już będzie to trzeba działać i muszę wiedzieć jak się za to zabrać ;-)

#4 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:30, 24.02.2009

jak chcesz to mam do sprzedania conieco
wzmak: vibe slick a4
system przedni: rainbow sax 265.20
kondensator: vibe 1,0F

sprzecik gral z 7 miesiecy nie byl katowany nie jest uszkodzony i zajefajnie gra :)

#5 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 24.02.2009

Powiedz mi ile byś chciał za głośniki ?? i ile za wzmacniacz ??
Jakby co to podskoczę do Ciebie :-P

#6 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:37, 24.02.2009

wzmacniacz 1300
glosniki 400
cos tam mozna pomyslec jeszcze ;)
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#7 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:39, 24.02.2009

wzmacniacz 1300
glosniki 400
cos tam mozna pomyslec jeszcze ;)


Ups - to mnie nie stać:-P


W takim razie wracamy do tematu :-P

#8 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:45, 24.02.2009