Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Halogeny - demontaż


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:08, 14.05.2011

potrzebuję wyjąć haloheny, żeby zrobić wymianę spryskiwaczy. Ktoś pomoże, bo nie wiem jak się do tego zabrac ??
  • 0


 


#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:39, 14.05.2011

było, szukaj

od strony przyśrodkówej zderzaka masz otwory przez które wsadzisz klucz na przedłużce, taka dziurka 2x2cm
odkręcasz i wyciągasz trochę halogen, odpinasz kabel i masz go w ręku
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:59, 14.05.2011

wielkie thnks. jak sie czegoś szuka, to ciężko znaleźć, jeszcze raz wielkie dzięki
  • 0


 


#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:20, 14.05.2011

a na spocie można było wyciagnąc i halogen i spryskiwacz :))
  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:43, 14.05.2011

A jak to zrobić w HA VII ? Bo otwór jest i nawet śrubokrętem znajduję łeb śrubki ale ona zapewne wypadnie po wykręceniu a wkręcania jakoś w ogóle sobie nie mogę wyobrazić :(
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:46, 14.05.2011

a to czytałeś http://www.accordklu...hlight=halogeny
  • 0

#7 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:52, 14.05.2011

Nie czytałem ale oglądałem serwisówkę i próbowałem wkładać tam śrubokręt. Poza tym otworem żadnego dostępu tam nie ma - dopiero naprawdę długi śrubokręt tam sięga, nawet trafić w śrubkę po omacku jest trudno, po wykręceniu zapewne gdzieś wypadnie, wkręcania z powrotem w ogóle jakoś nie widzę, może gdyby mieć taki śrubokręt z chwytakiem ale nie mam.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#8 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:35, 15.05.2011

W takim razie jeszcze jedno pytanie. Czy "łebek" tej śrubki jest na wkrętak. czy na klucz np:10 ?? Czy trzeba wykręcić całkowicie, czy wystarczy popuścić??
  • 0


 


#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:49, 15.05.2011

łepek śruby jest na 8 lub 10, można popuścić, ale jest cienka granica
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 11:14, 16.05.2011

W takim razie jeszcze jedno pytanie. Czy "łebek" tej śrubki jest na wkrętak. czy na klucz np:10 ?? Czy trzeba wykręcić całkowicie, czy wystarczy popuścić??


kluczyk 10 nasadowy - długa przedłużka - śrubę trzeba wykręcić
  • 0

#11 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:10, 16.05.2011

Jestem już "po". Generalnie w HA VII nie polecam zabierania się za to bez podnośnika warsztatowego i zdjęcia osłony pod silnikiem. Śrubka na pewno wypadnie i gdzieś poleci gdzieś w dół dlatego przy wykręcaniu dobrze ją trzymać od wewnętrznej strony zderzaka bardzo długimi długimi szczypcami (mechanik miał takie chirurgiczne).
Śrubki wkręcaliśmy z powrotem we dwóch - ja kręciłem śrubokrętem a mechanik świecił lampą warsztatową i trzymał śrubkę w szczypcach.
Alternatywa to śrubokręt z chwytakiem do śrub ale nawet wtedy dobrze tam jakoś móc poświecić przez wlot powietrza.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#12 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:28, 19.05.2011

Nawet się udało, ale bez klucza 10 na cienkiej, długiej przedłużce niewykonalne.
  • 0


 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq