Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spadek mocy :-(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:51, 13.05.2011

Nie dawno kupiłem Hondę Accord 2.0i ES 1994 sedan CC7. Jeżeli chodzi o temat grzebania w silnikach to zdecydowanie jestem laikiem :-P Ale chciałbym wiedzieć co może być z nią nie tak zanim odwiedzę mechanika. Na zimnym silniku ma 1500 i po dłuższej chwili spada do około 900. Niestety na benie nie chce za bardzo się kulać. Dajmy na to 3 bieg, 2500 obrotów, gaz w podłogę i nic się nie dzieje. Jak się ją kręci od 1-go biegu to idzie, ale w przypadku opisanym wcześniej jest lipa. Zapomniałbym po przekroczeniu około 3200 - 3500 tyś obrotów wszystko wraca do normy. Na gazie wydaje mi się, że chodzi normalnie. W każdym razie zdecydowanie lepiej. Jedynym mankamentem gazu jest to, że kiedy silnik jest zimny gaśnie na jałowym biegu i podczas wyprzedzania przy zmianie biegu 4-5 i prędkości powyżej 100 km/h, a to raczej nie jest zbyt bezpieczne ;-)
Jeśli ktoś wie o co biega i jak sobie z tym poradzić to z góry dziękuję :-) [/b]
  • 0

#2 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:14, 14.05.2011

filtr powietrza, paliwa, gazu, świece, przewody WN, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i krokowego, regulacja gazu i ewentualnie wymiana reduktora - czyli wszystko to, co się robi/wymienia po kupnie auta - jak to doprowadzisz do porządku i nadal będzie źle, to dopiero będzie można szukać przyczyny

masz używane auto niedawno zakupione, więc sprawdź, czy masz żaróweczki w kontrolkach CE, ABS i SRS lub czy nie są popalone
  • 0
AK

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:33, 14.05.2011