Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

sworzeń wahacza górnego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 szysz

szysz
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 29.06.2011

Ja przerabiałem, ale w VI-tce. Kupiłem dwa sworznie, mechanik wprasował i hula :)

Gdyby ktoś szukał oznaczeń:
Rozmiar: 35,5mm (Yamato są chyba o 2mm mniejsze i nie pasują), te co pasują:
- CTR J24003CTR (Podobno pasuje)
- RUVVILE 917400 (Pasuje na 100%, bo taki mam i jak na razie wszystko ok)

Do V-tek podobno można dostać z 555, więc jak znajdziesz, to bierz śmiało.

Odnośnie pytania "czy nowy, czy wymienić tylko sworznie" - był już taki temat na forum. IMO nie ma sensu płacić za cały wahacz, jeśli w wymienianym jest tylko sworzeń zużyty... tyle, że wymiana dużo łatwiejsza...
  • 0

#17 drobson

drobson
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 04.07.2011

A mnie już trochę męczy sprawa z górnymi sworzniami bo regularnie co roku padają. Najpierw ruville, potem jakieś inne. Starczają średnio na 25 kkm. Pamiętam jak w jednym z numerów auto świata (był wklejony gdzieś na forum) pisano, że to słaby punkt zawieszenia VI gen i w moim przypadku po się sprawdza. Zastanawiam się nad całym wachaczem.
  • 0

#18 pietras007

pietras007
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:wwa/wn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:51, 04.07.2011

Jakby komuś przyszło do kupowania całego wahacza to zdecydowania odradzam Yamato. U mnie trzeszczy po 3 miesiącach jazdy:/
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq