XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Samodiagnostyka ECU Accord CC7 2.0 Benzyna
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:40, 12.05.2011
#2
Napisano 19:27, 12.05.2011
a jak z samodiagnostyką żarówki kontrolki CE - zapala się na 2s po włączeniu zapłonu?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 12.05.2011
#4
Napisano 09:00, 13.05.2011
Jeżeli nie świeciła się kontrolka "check" to samodiagnostyka nie wykaże żadnych błędów.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:03, 13.05.2011
#6
Napisano 13:00, 13.05.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:41, 13.05.2011
Jeśli masz na myśli regulację obrotów biegu jałowego to tak, kręciłem, wcześniej oczywiście odmoczyłem i czyściłem IAC (krokowca) i TB (przepustnicę) benzyną ekstrakcyjną oraz wymieniłem uszczelkę, uruchomiłem silnik i doprowadziłem do temperatury roboczej, po osiągnięciu temperatury roboczej zgasiłem silnik i odpiąłem złączkę elektryczną zaworu IAC, ponownie uruchomiłem silnik z lekko wciśniętym gazem i ustabilizowałem na 1000 obr/min i powoli puszczałem gaz, wiadomo check się świeci bo wypiąłem złączkę IAC, śrubą regulacyjną ustabilizowałem obroty na ok 620 obr/min, zgasiłem silnik, podłączyłem złączkę IAC, zrobiłem reset ECU wyciągając odpowiedni bezpiecznik nr 35 7,5A na ok 10s i tym samym kasując błąd spowodowany wypięciem złączki IAC, następnie uruchomiłem silnik i po minucie sprawdziłem obroty ok 770 obr/min, włączyłem kolejno światła, dmuchawę, radio i sprawdzałem czy się stabilizują i wszystko jest ok, silnik pracuje równo i po włączeniu mediów stabilizuje obroty, wszystko to robiłem całkiem niedawno.Próbowałeś kręcić śrubą od obrotów na przepustnicy ?
[ Dodano: 2011-05-14, 21:13 ]
A więc zwarłem te styki ECU jak należy i przeszedłem do samodiagnostyki, CE świeci się cały czas i nie wybłyskuje żadnego błędu, wynika z tego że nie ma żadnego błędu a przynajmniej komputer niczego nie wykrył i wszystko jest w porządku, trochę to zastanawiające co powoduje takie mikro drgania sinika, nie jest to jakieś irytujące a zarazem tak, niby pracuje równo i pali cacy, ale coś jest, nie wiem może jestem przeczulony bo jakby nie patrzeć samochód chodzi jak burza, zapłon, świece wszystko jest ok jak w "książce", myślałem też o zaworach, regulowałem je kilka razy, starając się zrobić to jak najlepiej i za każdym razem sprawdzałem, ale nie udało mi się tego wyeliminować, jak już wspomniałem przepustnica, krokowiec czyszczone, wyregulowane obroty, zaślepiony EGR i nie mam katalizatora, przy czym samochód jeździ jak strzała, wkręca się na obroty aż miło, macie jakieś pomysły?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:08, 26.05.2011
#9
Napisano 23:00, 26.05.2011
samochód jeździ jak strzała, wkręca się na obroty aż miło, macie jakieś pomysły?
silnik mający 17 lat i zapewne kilka setek tyś. km przebiegu ma prawo trząść się na wolnych obrotach i nie będzie tak chodził jak nowy prosto z fabryki
raczej masz wszystko w porządku z silnikiem
możesz jeszcze wymienić poduszki silnika na nowe, ale bez gwarancji, że nie będzie przenosić drgań na budę
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:02, 27.05.2011
koliberek-ak, co do tych drgań, to zrobiłem jeszcze raz regulację zaworów, bardzo się przyłożyłem i jest teraz dużo lepiej, jak się okazało, zawory były zbyt ciasno a teraz silnik chodzi równo, zresztą chodził równo, ale już te drgania są dużo mniejsze, silnik nabrał wigoru i zbiera się jak rakieta co do twojej wypowiedzi , że mój 17-sto letni silnik ma kilka setek tyś. to jesteś kolego w dużym błędzie, samochód z zagranicy a ja jestem dopiero 2 właścicielem, pierwszym był starszy pan, Włoch, który regularnie serwisował i wymieniał wszystko na czas, wszystko jest udokumentowane, mam wszelkie książki, instrukcje, rachunki czy dowód zakupu samochodu w salonie w Brescii itp. wszystko jak z salonu i niestety muszę cię zawieść, samochód ma 143 tyś przebiegu , no ale miło tak poczytać, że z góry zakładasz, że kilkunastoletni samochód ma nastukane kilka setek i że pewnie się sypie a się nie sypie bo zdrowy jak cholera, zakonserwowany i zadbany i jak do tej pory nie mam na nim korozji a sam od czasu do czasu robię konserwację podwozia i profili, progów, drzwi i wszystkich innych wnęk FLUIDOLEM oraz zmieniam wszystko na czas i regularnie i jeszcze muszę cię rozczarować, w tamtym roku jak zmieniałem rozrząd to prawdopodobnie byłem pierwszym właścicielem, który dokonał wymiany rozrządu bo w silniku przy przebiegu 133 tyś siedział jeszcze oryginalny HONDA OEM to tylko dowód na to jakie trwałe są te jednostki. I być może jestem trochę przewrażliwiony bo lubię swój samochód i dbam o niego, ale raczej wszystko jest u mnie ok, przyjże się jeszcze poduszkom bo może któraś z nich już mogła wysiąść, jednak nie jest to już tak zauważalne jak przedtem.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych