Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Traci moc na niskich obrotach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 12.05.2011

Mam taki problem ze samochód jak jest zimny to na obrotach 2.5-3 zachowuje się jakby nie dostawał gazu wcale. Ale gdy się rozgrzeje to pracuje normalnie.
I jeszcze taka sprawa, ze jakoś głośno on ciągnie mi powietrze. Każdy tak ma i czego to wina?
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:34, 12.05.2011

Marcin20134, moze ciagnie lewe powietrze? albo w dolocie masz jakies dziury? a filtry w jakim stanie?
  • 0

#3 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:49, 12.05.2011

no filtr nie jest swierzy ale nie najgorszy. A jak sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze?
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:08, 13.05.2011

Dużo rzeczy może powodować takie problemy, np. wadliwa sonda lambda kilku osobom na forum dławiła zimny silnik.
http://www.accordklu...pic.php?t=12134

A może trzeba ogólnie zadbać o auto (filtry, zapłon, przepustnica, egr itd.) ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 13.05.2011

zobaczymy co wyjdzie, przewody nowe mam, filtr i uszczelki pod egr, przepustnice i dekiel zaworow.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:10, 13.05.2011

Marcin20134, a miales ostatnio rozladowany/slaby aku? bo pamietam ze w golfie kiedys rozregulowal sie zaplon przy slabym aku i pomogl reset kompa
  • 0

#7 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 13.05.2011

nie, od zimy był nie wyciągany.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:58, 13.05.2011

Panowie, a jak pod EGR i pod Krokowym nie ma uszczelki, to będzie miało to wpływ na silnik ?
  • 0

#9 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:53, 13.05.2011

zawsze może być przedmuch - o ile przy EGR nie powinno to mieć znaczenia to przy krokowym przedmuch może powodowac falowanie obrotów itp - jak nie ma uszczelki to albo je zakup ale kup silikon wysokotemperaturowy i je zrób :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#10 Marcin20134

Marcin20134
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:WOT
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 14.05.2011

uszczelka w hondzie pod egr 24zl
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:39, 14.05.2011

na krokowym uszczelka jest taka czarna ale na EGR nie widziałem uszczelki. Byłem dzisiaj w ASO Honda w Olsztynie i gość z serwisu powiedział, że niby mam źle wyregulowane zawory, że za mocno się podpierają. ale regulowałem 2 razy. Wydaje mi się, że dobrze to zrobiłem
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq