XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciszej po wrzuceniu biegu
#1
Napisano 16:39, 11.05.2011
#2
Napisano 19:43, 11.05.2011
#3
Napisano 20:24, 11.05.2011
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:52, 11.05.2011
#5
Napisano 04:42, 12.05.2011
#6
Napisano 07:51, 12.05.2011
[ Dodano: 2011-05-12, 18:31 ]
Ktoś ma może jakąś inną teorię ?
#7
Napisano 09:09, 08.06.2011
To może podłączę się ze swoim problemem.
Sytuacja wygląda następująco: od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe zaczyna wyć (w sumie dość cicho) gdy jadę na biegu jałowym przy wyższych prędkościach, gdy prędkość spada do ok. 70 km/h przestaje. Po wciśnięciu sprzęgła po jakiś 2 sekundach milknie i zaczyna gdy puszczam.
Dodatkowo czasami wyczuwalne są wibracje na dźwigni zmiany biegów - coś w rodzaju tych wyczuwalnych na wiertarce (one nie ustępują po wciśnięciu sprzęgła).
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję i pozdrawiam
#8
Napisano 18:16, 11.06.2011
Ciekawy jestem jakie przebiegi mają Wasze K20A6, ponad 200kkm ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 22:06, 12.06.2011
To mnie nie pocieszyłeś
Moja oficjalnie ma ponad 90 tys. (jak kupowałem auto to miało ok. 70 tys. udokumentowane książką serwisową, ale jak to w życiu bywa, pewne są tylko śmierć i podatki). Może wpływ na przyspieszone zużycie miał miejski tryb jady: od początku jego użytkowania jeździło po Wa-wie a teraz po Olsztynie.
#10
Napisano 11:31, 21.06.2011
#11
Napisano 18:48, 21.06.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych