Te 5 min to zalecenia hondy co do sprawdzania poziomu oleju. Ale myślę że bardziej chodziło im o to żeby silnik był rozgrzany i wtedy sprawdzać poziom oleju.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zmienny poziom oleju?
#31
Napisano 08:35, 01.10.2017
#32
Napisano 09:51, 03.10.2017
Bagnet w R20A3 jest chyba najsłabszym elementem tego udanego silnika. Pokazuje co i jak chce. Instrukcja mówi o sprawdzaniu oleju po 3 minutach od wyłączenia i chyba faktycznie jest ok. Natomiast po krótkim odpaleniu (np. wjechaniu do garażu z podjazdu)oleju na bagnecie prawie w ogóle nie ma i można łatwo się przestraszyć. U siebie przerabiałem chyba wszystkie konfiguracje sprawdzenia poziomu i w takim wypadku - po krótkim odpaleniu proces ściekania oleju do miski trwa bardzo długo, praktycznie rano pokazuje stan zimnego oleju, czego nie można mylić ze stanem po 3 minutach po wyłączeniu, czyli oleju gorącego. Tak czy inaczej - dziwna sprawa, bagnet w Hondzie Jazz 1,4 (silnik L12Z3) jest można rzecz - wzorowy, a tu takie dziadostwo, zwłaszcza że odcinek pomiarowy na bagnecie jest po prostu za krótki. Nie wspominając, że trzeba go bardzo dokładnie wytrzeć przed pomiarem i najlepiej okręcić o 180 stopni żeby pomiar był wiarygodny.
#33
Napisano 20:50, 05.12.2018
U mnie ( F20B6 ) pokazywał przez okres 2 miesięcy pierw ( po zalaniu litra ) miedzy min a max , później 4 x max , i teraz 1/3 między min a max . Sprawdzane na kompletnie zimnym silniku ( po nocy ) na płaskiej powierzchni , chodź nie w tym samym miejscu , przejechane przez ten czas ok. 1200 km .
Silnik nie kopci ,delikatny wyciek oleju z pod dekla zaworów .
#34
Napisano 22:13, 05.12.2018
Z odczytem nie ma żadnego kłopotu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych