Skocz do zawartości


RODO w HAKP

type S - IDTEC - a nasze diesle??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:05, 10.05.2011

witam
czy ktos ma juz jakies info o roznicach miedzy type-s idtec a zwyklym....
wiadomo ze moc inna...ale co poza tym...
jesli tylko program to czy bedzie mozna wgrac do swojej i cieszyc sie 180KM?????
  • 0

#2 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 10.05.2011

pamiętam, że było na forum, poszukaj
  • 0

#3 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:12, 10.05.2011

ponoc tylko soft, ponoc ;-)
mnie interesuje glownie sprzeglo :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:17, 10.05.2011

Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy


  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:19, 10.05.2011

to oficjalna wersja, jak wygląda to od podszewki? bo juz bywały marki co tylko softa innego wgrywały i za kilkanaście koni więcej 3000 juro wolaly :mrgreen:
o sprzegle ani slowa :r
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#6 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:26, 10.05.2011

Staruszek ma takiego type-sa wiec jak potrzebujecie jakies numery seryjne z poszczegolnych podzespołow zeby porownac czy sa takie jak w zwyklym dieslu to nie ma problemu :-)
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:16, 11.05.2011

bardzo chetnie....
  • 0

#8 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:21, 12.05.2011

Ja odbieram swojego jutro więc też będę mógł się podzielić danymi. Rozmawiałem z ludźmi z serwisu i mówili, że silnik ma inną kulturę jazdy niż 150 KM. I w jego przypadku modyfikacja ECU może zwiększyć moment do 420-440 Nm i jakieś 20-30 KM.
  • 0

#9 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:32, 12.05.2011

Jak cos moge podejsc do garazu i podac co potrzeba? :-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq