Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wymiana uszczelniacza w skrzyni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 07.05.2011

muszę wymienić uszczelniacz w skrzyni przy wałku tym co w stronę silnika wychodzi. robił to już ktoś ? taka usługa w profesjonalnym warsztacie kosztuje majątek, więc może ktoś się tym już zajął prywatnie. czy lepiej używkę skrzynię kupić ?
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:25, 07.05.2011

Jeżeli cieknie Ci na połączeniu skrzyni z silnikiem to przepuszcza uszczelniacz wału za kołem zamachowym (duuży simmering 100mm).

Koszt robocizny taki jak przy wymianie sprzęgła ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:04, 07.05.2011

czyli lepiej od razu sprzęgło robić, jeśli nie wiadomo kiedy było robione
u mnie też się poci w tamtych okolicach :-/
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 07.05.2011

w SKRZYNI BIEGOW, a nie w silniku
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:42, 08.05.2011

Czyli wyciągałeś skrzynię i widziałeś wyciek na wałku skrzyni ?

Tam nie ma simmering'u, jest podkładka i łożysko, które prawdopodobnie rozleciało się i wygląda na to że trzeba rozebrać skrzynię:
http://japancars.ru/...&nplblk=M__1100

http://japancars.ru/...&nplblk=M__1400

Używane skrzynie do 6.gen'a są tanie, zwłaszcza jak masz U2J4 (150-200 zł), mógłbyś kupić z młodszego rocznika ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:59, 08.05.2011

Czyli wyciągałeś skrzynię i widziałeś wyciek na wałku skrzyni ?

Tam nie ma simmering'u, jest podkładka i łożysko, które prawdopodobnie rozleciało się i wygląda na to że trzeba rozebrać skrzynię:
http://japancars.ru/...&nplblk=M__1100

http://japancars.ru/...&nplblk=M__1400

Używane skrzynie do 6.gen'a są tanie, zwłaszcza jak masz U2J4 (150-200 zł), mógłbyś kupić z młodszego rocznika ...



Jest simmering o wym: 28x41x7 /ARAI/, element nr 11 z pierwszego linku.
pozdr
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:15, 08.05.2011

A rzeczywiście, patrzyłem na zły otwór, no to do uszczelniacza powinno się dojść od zewnątrz nie tak jak z łożyskami.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:34, 08.05.2011

Od zewnątrz możesz dojść do uszczelniacza przegubu, a do wałka tylko od wewnątrz, wciskasz simmering i łożysko / musisz otworzyć skrzynie/, wynika to zresztą ze schematu.
pozdr
  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:14, 09.05.2011

Jak coś mam skrzynie U2J4 sprawną do założenia w sobotę odłączona od silnika.
  • 0

#10 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 22.05.2011

wymienione. dało radę. uszczelniacz z hondy około 40 pln kosztował. na półośki po 50 pln za sztukę.
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:39, 22.05.2011

sam czy u mechanika? Ile robocizna?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 22.05.2011

z mechanikiem. wspólnymi siłami. jakieś 10 godz roboty.
  • 0

#13 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:12, 24.05.2011

powiedz jeszcze jaki stopień trudności. Trzeba było rozkładać skrzynie? Sporo babraniny przy wymianie tego?
  • 0

#14 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 24.05.2011

trzeba rozwalać skrzynię i wyjąć dosłownie każdy element, żeby dostać się do uszczelniacza. jak dla mnie poziom profi. bez książki serwisowej nie podchodź.
  • 0

#15 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:38, 03.06.2011

hmm... w takim razie czeka mnie chrzest bojowy ze skrzynia w Acco:) Skrzynie w Civikach d serii rozkładałem takze mysle ze dam rade:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq