XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujnik absu, czy mozliwa rzezba
#1
Napisano 13:59, 04.05.2011
jako, ze poszukuje czujnika absu lewy tyl do acco coupe cd7 wersja usa z 95 roku. sa tam inne kostki niz w euro.
wyczytalem, ze niby pasuje od rovera 600, ale ten z rovera jest wyzszy, 2xdluzszy i generalnie ma inna kostke. i teraz pytanie, bo jako ten czujnik to bialy kruk na rynku dostepny tylko z aso z cena zaledwie 602 zl plnow.
chodzi o to czy mozna sam czujnik kupic od innego acco 5 generacji i podrzezbic kostke, czy czujnik absu pod kazdy model ma swoja jakas konkretna specyfikacje? ew. moze ma ktos namiar na kogos kto ma takiego acco na czesci...
czy ew. http://allegro.pl/cz...1550350146.html i dalej podrzezbic kablami do kotski na krokodylki? nie lubie takiej rzezby, ale inacej chyba sie nie obejdzie...
za kazda pomoc, za namiar bede mega wdzieczny. profil acco zaloze niebawem
#2
Napisano 21:40, 10.05.2011
Taka rzeźba nic ci nie da, z doświadczenia powiem ci co się sprawdza idealnie, ja też miałem problemy z czujnikami na tyle. Koszt naprawy to około 2zł.
Te czujniki to fatamorgana, kupiłem sprawne w 100%, z pewnego źródła, jako komplet p+l, po 3 mcach w pudełku jeden niedotykany sam z siebie przestał działać (akurat ten sam co u mnie), więc zostałem z dwoma lewymi znowu.
Czy w cd7 masz czujnik 2przewodowy? Czujnik 2 przewodowy (pasywny) nie dostaje napięcia z kompa tylko sam je wytrzarza przy obrocie koła (indukcja)
Mając jeden sprawny (bez znaczenia który), robisz tylną oś na sztywno, czyli sygnał z jednego czujnika podajesz do komputera na oba koła
- w praktyce masz "sprawny" układ, komp nie widzi błędów, nie ma różnicy w sile hamowania na suchym, śliskim itp, auto jest stabilne, nie mamy kontroli trakcji więc nie odczujesz braku sterowania kołami osobno na tyle
- w teori: RYZYKO minimlne jest i musisz mieć świadomość, że tylko blokada jednego z kół (tego ze sprawnym czujnikiem) spowoduje pełne zadziałanie abs na tyle na obydwu kołach identycznie, czyli jadąc np. lewym kołem (z czujnikiem) po suchym asfalcie a prawym (ze zmostkowanym sygnałem) po nawierzchni bez przyczepnośći (śliskie pobocze) ostre hamowanie może ci zablokować tylko prawe koło i abs nie odpuści go
mnie to przez tyle lat nie spotkało, albo nie było to odczuwalne, tył i tak zawsze hamuje słabiej od przodu
Kupujesz 2 szybkozłączki i w wiązce przewodów do kompa abs łączysz czujniki PT(+) z LT(+) a PT(-) z LT(-), wszystko trwa 5-10 minut ze sprawdzeniem miernikiem. Ja w CC7 wg manuala mam taki układ kostki CD7 nie znam ale rozwiązanie to samo do zrobienia
Z doświadczenia na 4ech CC7 nie ma to wpływu na żywotność czujnika robiącego za 2, nie zepsuje kompa. Nikt mi się jeszcze nie skarżył i do tej pory działa ok. Jak masz szczęście to czujnik będzie działał i działał jak masz pecha to poprostu siądzie taka ich natura.
Jak będziesz miał pytania pisz, a ten czujnik z aucji to lipa, powinien mieć od 1000 do 1600 Ohm oporności odpuść go sobie
Pozdrawiam
#3
Napisano 08:51, 11.05.2011
bo lewego tylu w ogole nie mam zostal zdjety przez poprzedniego usera i juz nie wrocil na miejsce.
czyli generalnie moge "zmostkowac" z prawego kola i lapmka mi zgasnie a abs bedzie zachowywal sie poprawnie
#4
Napisano 20:46, 11.05.2011
pozdr
jak się należy wciskamy pomógł
edit: tylko pamiętaj żeby robić wg manuala do CD7 na rysunku masz dla przykładu tylko moją kostkę ABS z CC7
#5
Napisano 06:33, 13.05.2011
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
#6
Napisano 22:09, 17.05.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych