Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawias sport do VII gen.


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
115 odpowiedzi w tym temacie

#91 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:50, 18.03.2010

pytanie czy te sprężyny to czysta stal czy jakieś stopy

to specjalna stal sprezynowa, jaka nie powie zaden producent (jak z woda do browaru, nikit nie powie skad 8-) )

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#92 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:54, 18.03.2010

Tak to stal sprezynowa (Federstahl).

No to chyba dupa z naszych wyliczen.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#93 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:58, 18.03.2010

Tak to stal sprezynowa (Federstahl).

No to chyba dupa z naszych wyliczen.

spokerek, kto potrzebuje ciekawa prace przejsciowa nich liczy :B , ja tylko podpowiem ze swojego skromnego doswiadczenia studenta polibudy ze liczenie sprezynek to niezly kosmos ;-)

pozdr :mrgreen:

Ps. i w ten sposob popelnilem 300-ny post na tym forum, mam nadzieje ze chociaz 5 z nich nie bylo OT :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#94 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:01, 19.03.2010

to trzeba dorwać twardość dla normalnych sprężyn i wtedy dla stali Hondy wyliczy się G i będzie można podstawiać do zestawu OEMowego :)
albo prościej -kto ma znajomości w serwisie Hondy :) może po prostu podadzą dla obu zestawów :)

#95 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:06, 19.03.2010

albo prościej -kto ma znajomości w serwisie Hondy :) może po prostu podadzą dla obu zestawów :)

chyba troszke przeceniasz kompetencje ASO :roll:

pozdr :-o
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#96 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:09, 19.03.2010

Mysle, ze Honda w ogole nie przekazuje im takich danych.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#97 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:15, 19.03.2010

to może pokusić się i napisać wyżej :)
do Honda Polska :) -sprónuje jutro napisać takie zapytanie do nich -może się uda

#98 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:52, 19.03.2010

Jeszcze na OEMowych jest wartość drahtstarke (siła sprężyny :mrgreen: ) w mm. U mnie 13 przód i 14,4 tył. A Windungszahl u mnie to odpowiednio 8,44 i 7,3.

#99 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:52, 19.03.2010

alu, to srednica drutu.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#100 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:59, 19.03.2010

Jeszcze na OEMowych jest wartość drahtstarke (siła sprężyny ) w mm

jak Mikolaj wyzej napisal chodzi o grubosc drutu ;-)

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#101 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:59, 16.04.2010

Witam Szanownych Klubowiczów, mam następujące pytanie. Otóż od pewnego czasu chodzi mi po głowie zmiana zawieszenia na "sportowe", żeby samochód zyskał na wyglądzie i właściwościach trakcyjnych. W grę wchodzi jakiś gwintowany zawias (żeby miał regulacje wysokości, dobrze żeby była również regulacja twardości) Firmy jakie przychodzą mi do głowy do Tein, KW, D2 Racing - jest już w czym wybierać. Czy może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym temacie i mógłby coś powiedzieć o tym który z zestawów, nie koniecznie wymienionych przeze mnie najlepiej zdawał by egzamina w Accordzie VII gen w dieslu.
Założenia są takie:
- ma być regulacja wysokości, żeby gleba była słuszna
- ma być regulacja twardości zeby można było jakoś wypośrodkować pomiedzy komfortem a odpowiednim skokiem amortyzatora do wysokosci zawiasu
- nie ma to być zawieszenie hardcorowe na tor itp.... bo i samochód się do tego nie nadaje
- miło by było zeby było stosunkowo trwałe

Z góry dziękuje za cenne sugestie,
Pozdrawiam! :B

#102 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:03, 16.04.2010

http://www.accordklu...opic.php?t=9462

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#103 Maki

Maki
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 16.04.2010

przepraszam ale temat poruszony przez pawelsky'ego ma ponad rok. Propononuję go zamknąć i otworzyć adekwatny
Honda Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Honda VFR 800 2002

#104 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:34, 16.04.2010

On jest aktualny

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#105 Maki

Maki
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 16.04.2010

skoro uważanie wyprzedaż Hondy z początku 2009 za aktualny to nie mam dodatkowych komentarzy poza zatraceniem rzeczywistości
Honda Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Honda VFR 800 2002




IPB Skin By Virteq