Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zamach Fidanza USA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#16 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 09.05.2011

Tylko podokręcajcie śruby na tym kole swoim jak juz je dostaniecie bo potrafią się luzować :roll:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#17 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:51, 09.05.2011

i szybszy spadek obrotów - ja nikogo nie namawiam

Chyba odwrotnie :mrgreen:
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#18 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:18, 09.05.2011

no własnie nie :-D szybciej się wkręca ale i szybciej schodzi z obrotów - co przy powolnej zmianie biegów może stanowic problem :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#19 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 09.05.2011

kurde ktoś kompetentny sie musi wypowiedzieć kto to miał, gdzie jest do licha blade??
:mrgreen:
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:43, 09.05.2011

Z tego co ja kojarzę - jeździłem Cienkolem kumpla mechanika (140KM ;-) ) z lekkim zamachem - to auto szybciej się wkręca, ale i szybciej spada z obrotów - dlatego "łatwiej" hamuje się silnikiem. Ale nie ma róży bez kolców - i tak jak pisał Zigi - ogólnie niektóre elementy dostają dodatkowo po dupie, a poza tym np. ciężko jeździ się w korkach + np. pod górkę. Dlatego średnio to widzę w codziennym użytku, jeśli samochód ma być wciąż komfortowy w codziennej eksploatacji. Poza tym - słyszałem różne historie związane z lekkimi kołami, które potrafiły "wlecieć" do samochodu itp....
  • 0

#21 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:28, 09.05.2011

mam pytani co daje taki lekkie kolo zamachowe??
  • 0

#22 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:33, 09.05.2011

davidowski1987, przeczytaj posty wyżej.....
  • 0

#23 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 09.05.2011

Dowiedziałem się właśnie tego samego co koledzy piszą. Szybciej z obrotów schodzi i podczas ścigania się trzeba bardzo szybko bieg zmieniać.Kto nie ma wprawy temu obroty spadają do ok. 4 tys :-)
O jeździe w korkach czy pod górkę postaram się dowiedzieć.
  • 0

#24 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 09.05.2011

obroty spadają do ok. 4 tys

:shock:
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#25 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:14, 09.05.2011

no własnie nie :-D szybciej się wkręca ale i szybciej schodzi z obrotów - co przy powolnej zmianie biegów może stanowic problem :)

Mówię Ci mylisz się, co do wkręcania się w obroty to wiadomo, ale odelżonym zamachem na 100% wolniej się hamuje silnikiem
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#26 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 09.05.2011

Pawel_Aerodeck, jestem tego samego zdania co Zigi,
Pisze z resztą z chłopakiem który posiada lekki zamach. Więc by nie było głupich sprzeczek typu '' ja wiem lepiej niż ty *cenzura*u '' niech piszą ci co albo mają takie koło albo mają bezpośredni kontakt z kimś kto to posiada.
  • 0

#27 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 09.05.2011

Na lekkim kole szybciej wyhamujemy silnikiem niż na seryjnym.
Prosta fizyka.
seryjne koło = większa masa wirująca, czyli hamuje nas opór silnika (sprężanie), ale wytracanie energii jest mniejsze bo jest wieksza masa wirująca w postaci seryjnego koła.
lekki zamach = mniejsza masa wirująca a co za tym idzie koło posiada mniej energii którą musimy wytracić

Zakręć sznurkiem z np nakrętka m10 na końcu, i zakręć samym sznurkiem. Sam sznurek po zaprzestaniu kręcenia ukręci jeszcze pół obrotu a z nakrętka 2.
Domowy, łopatologiczny eksperyment ;-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#28 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 01:07, 10.05.2011

obroty spadają do ok. 4 tys

:shock:


bez paniki chodzi tylko o to ze szybsze wkrecanie się ona obrotu okupione jest szybszym schodzeniem z obrotów, tak wiec przy pałowaniu odcinki itp liczy się precyzyjna zmiana biegów gdyz opożnienie bedzie skutkowało spadnięciem z Vtecka czyli znów bedziesz wkręcał z niskich obrotów
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#29 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:33, 10.05.2011

wiem ale kolega napisał że czasem mu obroty spadają do 4 tysięcy...

to że obroty spadają to nic, prtzecież jak wrzucisz bieg i silnik złoczy sie z kołami to spowrotem sie wkręci, tak jak np przy redukowaniu. Redukujesz bez gazu i obroty idą w góre.

Bedzie po prostu szarpać.

Troche sie naczytałem w temacie ostatnio i najwiekszym problemem userów było to że obroty spadały im do 400obr/min i nieraz przy włączone klimie auto gasnie przy dojeżdżaniu do świateł, chamowaniu itp.

Tego sie boje najbardziej

[ Dodano: 2011-05-10, 22:22 ]
Rusze temat, kilka ciekawych filmików

http://www.youtube.com/watch?v=xV8Xzg3dGEs

http://www.youtube.com/watch?v=-8LNhNfGy7o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_c2AN4OvWrU

[ Dodano: 2011-05-10, 22:38 ]
to jak sciągamy??
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#30 Jarusnet

Jarusnet
  • Partner HAKP
  • 5 postów
  • Skąd:Osrzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:MR2
  • KM:269
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:ZZW30
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:34, 05.07.2011

Aporpo samego kola zamachowego Fidanzy mozna je spokojnie wkladac do H22 bez roznicy czy bedzie ten silnik w Preludzie, Accordzie czy Civicku.
Wszelkie opinie, ze:
Pod gorke nie wjedziemy
Samochod wiecej pali
Stracimy moc
itd.

Mozna wrzucic do smietnika.
Jezsze swoja preluda wszedzie (zarowno w warunkach drogowych, deszczowych, zimowych, miejskich jak i na torze) i nie zamienilbym lekkiego zamachu na seryjny ciezki. Samochod lepiej sie wkreca, Ci, ktorzy mowia, ze nie zdaza zmienic biegu i spadaja obroty za nisko przy przyspieszaniu musza popracowac nad technika :) To samo jest przy redukcji, maja zalozony lekki zamach powinno sie to robic z miedzygazem aby wyrownac obroty, wtedy nie ma zadnego szarpania.

Temat gasniecia samochodu przy dojezdzaniu do swiatel - tutaj rzeczywiscie w BARDZO mocne upalne dni, kiedy jedziemy w korkach i temp. jest wysoka, moze zdazyc sie sytuacja, ze po wcisnieciu sprzegla obroty spadna za nisko i silnik zgasnie. Na 100 dojazdow ma to miejsce powiedzmy 2 razy. Metoda na to jest prosta: po nacisnieciu sprzegla nalezy delikatnie dotknac gazu - to wystarczy aby obroty nie przekroczyli granicznego poziomu.

Jesli sa zainteresowani to przy zakupie grupowym jestem wstanie zaoferowac 570zl na gotowo pod dom. Wszelkie oplaty transportowe, celne itd. biore na siebie, wiec otrzymujecie gotowy produkt, na gotowo pod dom od pewnego sprzedawcy :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq