XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zamach Fidanza USA
#16
Napisano 17:25, 09.05.2011
#17
Napisano 17:51, 09.05.2011
Chyba odwrotniei szybszy spadek obrotów - ja nikogo nie namawiam
#18
Napisano 18:18, 09.05.2011
www.mkmlawyers.pl
#19
Napisano 19:24, 09.05.2011
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#20
Napisano 19:43, 09.05.2011
#21
Napisano 20:28, 09.05.2011
#22
Napisano 20:33, 09.05.2011
#23
Napisano 21:15, 09.05.2011
O jeździe w korkach czy pod górkę postaram się dowiedzieć.
#24
Napisano 22:08, 09.05.2011
obroty spadają do ok. 4 tys
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#25
Napisano 22:14, 09.05.2011
Mówię Ci mylisz się, co do wkręcania się w obroty to wiadomo, ale odelżonym zamachem na 100% wolniej się hamuje silnikiemno własnie nie szybciej się wkręca ale i szybciej schodzi z obrotów - co przy powolnej zmianie biegów może stanowic problem
#26
Napisano 22:39, 09.05.2011
Pisze z resztą z chłopakiem który posiada lekki zamach. Więc by nie było głupich sprzeczek typu '' ja wiem lepiej niż ty *cenzura*u '' niech piszą ci co albo mają takie koło albo mają bezpośredni kontakt z kimś kto to posiada.
#27
Napisano 22:59, 09.05.2011
Prosta fizyka.
seryjne koło = większa masa wirująca, czyli hamuje nas opór silnika (sprężanie), ale wytracanie energii jest mniejsze bo jest wieksza masa wirująca w postaci seryjnego koła.
lekki zamach = mniejsza masa wirująca a co za tym idzie koło posiada mniej energii którą musimy wytracić
Zakręć sznurkiem z np nakrętka m10 na końcu, i zakręć samym sznurkiem. Sam sznurek po zaprzestaniu kręcenia ukręci jeszcze pół obrotu a z nakrętka 2.
Domowy, łopatologiczny eksperyment
#28
Napisano 01:07, 10.05.2011
obroty spadają do ok. 4 tys
bez paniki chodzi tylko o to ze szybsze wkrecanie się ona obrotu okupione jest szybszym schodzeniem z obrotów, tak wiec przy pałowaniu odcinki itp liczy się precyzyjna zmiana biegów gdyz opożnienie bedzie skutkowało spadnięciem z Vtecka czyli znów bedziesz wkręcał z niskich obrotów
www.mkmlawyers.pl
#29
Napisano 07:33, 10.05.2011
to że obroty spadają to nic, prtzecież jak wrzucisz bieg i silnik złoczy sie z kołami to spowrotem sie wkręci, tak jak np przy redukowaniu. Redukujesz bez gazu i obroty idą w góre.
Bedzie po prostu szarpać.
Troche sie naczytałem w temacie ostatnio i najwiekszym problemem userów było to że obroty spadały im do 400obr/min i nieraz przy włączone klimie auto gasnie przy dojeżdżaniu do świateł, chamowaniu itp.
Tego sie boje najbardziej
[ Dodano: 2011-05-10, 22:22 ]
Rusze temat, kilka ciekawych filmików
http://www.youtube.com/watch?v=xV8Xzg3dGEs
http://www.youtube.com/watch?v=-8LNhNfGy7o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_c2AN4OvWrU
[ Dodano: 2011-05-10, 22:38 ]
to jak sciągamy??
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#30
Napisano 17:34, 05.07.2011
Wszelkie opinie, ze:
Pod gorke nie wjedziemy
Samochod wiecej pali
Stracimy moc
itd.
Mozna wrzucic do smietnika.
Jezsze swoja preluda wszedzie (zarowno w warunkach drogowych, deszczowych, zimowych, miejskich jak i na torze) i nie zamienilbym lekkiego zamachu na seryjny ciezki. Samochod lepiej sie wkreca, Ci, ktorzy mowia, ze nie zdaza zmienic biegu i spadaja obroty za nisko przy przyspieszaniu musza popracowac nad technika To samo jest przy redukcji, maja zalozony lekki zamach powinno sie to robic z miedzygazem aby wyrownac obroty, wtedy nie ma zadnego szarpania.
Temat gasniecia samochodu przy dojezdzaniu do swiatel - tutaj rzeczywiscie w BARDZO mocne upalne dni, kiedy jedziemy w korkach i temp. jest wysoka, moze zdazyc sie sytuacja, ze po wcisnieciu sprzegla obroty spadna za nisko i silnik zgasnie. Na 100 dojazdow ma to miejsce powiedzmy 2 razy. Metoda na to jest prosta: po nacisnieciu sprzegla nalezy delikatnie dotknac gazu - to wystarczy aby obroty nie przekroczyli granicznego poziomu.
Jesli sa zainteresowani to przy zakupie grupowym jestem wstanie zaoferowac 570zl na gotowo pod dom. Wszelkie oplaty transportowe, celne itd. biore na siebie, wiec otrzymujecie gotowy produkt, na gotowo pod dom od pewnego sprzedawcy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych