XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kolektor wydechowy + układ dolotowy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:21, 23.04.2011
#2
Napisano 11:10, 23.04.2011
#3
Napisano 11:16, 23.04.2011
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#4
Napisano 12:02, 23.04.2011
to 10 km to optymistyczna prognoza.
W VI gen to tak.
oraz kolektor wydechowy
Kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej bardziej doda ci elastyczności z dolnych obrotów. Dobrze się wkręca przy wolnych prędkościach.Pomaga to przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowań przy minimalnej prędkości.Wtedy bez problemu nie musisz 1 biegu wbijać tylko spokojnie z drugiego dajesz radę. Nawet pod wrażeniem byłem jak ułatwia on taki start.
Chcesz odczuć moc na wysokich obrotach to wywal kata zrób dolot CAI i w tym opornym na mody f18 może coś poczujesz.
Najlepiej jedz na hamownie przed modami i po.
#5
Napisano 14:38, 23.04.2011
Jezeli masz 2 sondy to potrzebujesz jeszcze emulator sondy taka tulejke ktora oszuka sonde bo jak wywalisz kata to sonda głupieje
Nie trzeba wrzucać żadnego emulatora....wystarczy tulejka dystansowa, która spowoduje, że sonda nie będzie montowana bezpośrednio w tym, czym zastąpi kata. Sonda nie może być po prostu bezpośrednio na linii spalin. I nic nie będzie głupieć. A to, że stary, wysłużony katalizator warto "odetkać" lub zastąpić czymś odetkanym - to swoją drogą....
gripek, jak chcesz faktycznie odczuć różnicę i pod nogami, i na papierze - warto samochód wystroić po każdej takie zmianie...w przypadku zmiany dolotu + kolektora + ew. zmian w wydechu (usunięcie kata) - strojenie by się przydało
#6
Napisano 20:33, 23.04.2011
www.mkmlawyers.pl
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:37, 24.04.2011
Po prostu czeka mnie wymiana całego układu wydechowego (rdza) i zastanawiałem się nad tym, czy by już od razu nie dołożyć tych paru stówek więcej i wymienić kolektor na ten 4-2-1 żeby mieć o 10 KM więcej. Ale tak jak mówicie, że jest to "optymistyczna" prognoza, jeżeli chodzi o ten wynik to sam się zastanawiam czy gra warta świeczki
Nawet, jeżeli nie będzie tych 10 kucy więcej to pozostaje sama przyjemność świadomości, że ma się już autko lekko dłubnięte niż pozostałe
#8
Napisano 12:43, 24.04.2011
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:33, 24.04.2011
#10
Napisano 13:45, 24.04.2011
www.mkmlawyers.pl
#11
Napisano 14:09, 24.04.2011
ja juz od dawna odmulam auto ale ciagle nie moge skończyc wiesz może lepiej cieszyć się jazdą lac wahe i jeżdzić a nie kombinowac
to fakt...jak już się zacznie modzić i kombinować....wydatki nie mają końca poprawianie "fabryki" nie zawsze jest dobre :-/
#12
Napisano 19:02, 24.04.2011
lepsze zbieranie z dołu faktycznie byłoby mile widziane, zwłaszcza w chwilach, gdzie jedynka za nisko a dwójka zamula
To pisałem ci wcześnie o tym. Jednak w twoim modelu ciężko o nawet o 10 km. Ale próbuj - zrób pełny przelot ze zwiększoną średnicą z CAI po tym strojenie i z dychę powinieneś uzyskać.
Tak na dobry początek sprawdź jeszcze czy w ogóle serię trzyma.
#13
Napisano 08:47, 25.04.2011
EGR, przepustnica, stan kabli, regulacja zaworów, wywal rezonator wsadz K&N i smigaj.
To co mozna w granicach zdrowego rozsadku w 10cio letnim parchu.
Reszta to już pasja, ale trzeba wtedy przestać liczyć pieniądze.
Oczywiście popieram mody i szacun dla tych co je robią
BTW. Dziwne troche że ten wydech ci przerdzewiał.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:25, 26.04.2011
P.S.
Panowie, a jakich firm polecacie kolektory wydechowe? Sam coś tam szukałem ale jakoś dziwnie niskie ceny tych produktów widziałem (400-600 zł) i nie wiem, czy przypadkiem nie jest to jakaś kaszana...
Jeżeli taki kolektor faktycznie tyle kosztuje i jest ok, to raczej pokuszę się przy wymianie całego wydechu wydać tych parę stówek więcej i wsadzę kolektor
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych