Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gdzie dostac wahacze Type R


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 skawa1

skawa1
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:leczna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 20.04.2011

witam
gdzie dostac dobre gorne wahacze Type R na tył?
slyszalem ze lepiej regenerowac
jak tak to gdzie?
pzdr
  • 0
Honda Rulezzzzzzzzzzzz

#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:14, 21.04.2011

Do zwyklego Accorda nawet są nie dostępne, więc do Type R tym bardziej...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#3 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:36, 23.04.2011

Pawpor są dostępne całe zamienniki tylnych górnych wahaczy do CG/CH.

Skawa1, zawieszenie ATR różni się od reszty 6.gen. kilkoma detalami ale wahacze/sworznie/końcówki są te same.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#4 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:00, 23.04.2011

Pawpor są dostępne całe zamienniki tylnych górnych wahaczy do CG/CH.

To kup i spróbuj zamontować, wszystkie są za długie...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:47, 23.04.2011

ja u siebie próbowałem wymienić wahacze na tyle na nowe - 3 próby zakończone fiaskiem, za każdym razem sporo za długie. Nie zmienia to jednak faktu, że w cywilu i w ATRze są takie same.
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:14, 23.04.2011

panie i panowie, jeśli nie razi was używka to z VIIg pasują wahacze do nas na tył
VIIg = mniejszy przebieg
używka = fajniejsza cena, a jak się trafi z pewnej reki po niedużym przebiegu z rozbitka to starczy do śmierci tego ATRa 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:17, 24.04.2011

kardas, skąd wiesz że to to samo? Porównywałeś z tymi Twoimi sankami?
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:05, 24.04.2011

mam dwa wahacze, amorki, stabilizator z VIIg u siebie na aucie,
reszta wahaczy czeka na montaż, IMO są identyczne
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:41, 24.04.2011

kardas, amorki też są identyko?
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:15, 24.04.2011

Hehe, przypomina się się sytuacja z CRX'ami 2.gen gdzie wg. katalogów końcówki drążków były identyczne do wersji EE B16A1 a w rzeczywistości trzeba było je skracać piłką do metalu ;)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:52, 24.04.2011

amorki różnią się dolną tuleją, w VIg jest śruba 10mm, w VIIg 12mm, ale rozwierca się zwrotnicę i wchodzi, do tego dwie
podkładki 1mm wzdłóżnie do osi długiej tulei i gra gitara, jak tak mam
generalnie mod w jedną stronę przy amorkach, bo niszczymy otwór na taką wygiętą blaszkę która ma ztulejowaną nakrętkę
do wkręcania śruby od dolnego mocowania amora (którą też trzeba od VIIg) - mam nadzieję że trochę kumacie
w każdym bądź razie wahacze IMO identyko
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:14, 25.04.2011

skawa1, jeśli chcesz używki to pytaj Mirka ma 2 erki na części : http://www.accordklu...pic.php?t=19425
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#13 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:04, 25.04.2011

kardas ale wszystkie wahacze tylne sa identylko? poprzeczne i wzdłużne? a co z tym ze sworzniem?
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:11, 25.04.2011

tego ze sworzniem nie przymierzałem do swojej zwrotnicy więc nie wiem dokładnie jak będzie tam siedział, ale
na oko są ok

najwyraźniej Honda uznała, że tylny zawias jest tak dobry, że zastosują go przez kolejne 5 lat w nowej generacji 8-)

jak będę miał je przełożone do siebie to wtedy na milion procent potwierdzę, póki co nie ruszam bo nie chcę znowu śrub pourywać
zresztą było że przedni górny też podchodzi z VII do VI

koszt wtopy przy zakupie używanego elementu niewielki, bo po pierwsze używane części zawieszenia kosztują grosze, po drugie można dobrze trafić
bo jednak te tylne wahacze całkiem dobrze znoszą kilometry
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:31, 25.04.2011

a jezeli zamienniki do VI gen sa za dlugie a pasuja czesci z VII to nie można zaryzykowac z zakupem zamiennika do VII ? mi chodzi po głowie kupno takich wahaczy za grosze wywalenie gum i wsadzenie poliuretanów :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq