Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jak długo na gazie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:51, 17.02.2009

dobra a co z uszczelkami pod glowica, wypalaniem zaworow ?

Takie cuda (nazywa się to lubryfikator)można stosować do silników które nie radzą sobie z gazem i są delikatne takie jak obecne Toyoty.Osobiście Honda jest moim 4 samochodem w którym mam gaz i w żadnym nie remontowałem silnika.Założenie gazu to indywidualna sprawa każdego z nas,a więc decyzja będzie należała tylko do Ciebie.

#17 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:48, 17.02.2009

to częstsze ustawianie zaworów co 10-15tyś

heh..niedlugo ci zabraknie gniazd zaworowych i zaworow jak tak szybko sie wypalaja


Proponuje Ci sie udać do ASO może tam coś Ci wytłumaczą co ile zawory sie ustawia.Masz jakąś obsesje na punkcie wypalania głowicy i zaworów

#18 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 17.02.2009

Proponuje Ci sie udać do ASO może tam coś Ci wytłumaczą co ile zawory sie ustawia


no na gazie trzeba niby częściej bo wyższa temperatura spalania

#19 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 18.02.2009

częściej trzeba wymieniać świece zapłonowe i przewody, dużą wagę należało by też przywiązać do filtra gazu bo to jest tania sprawa a wydaje mi się że też dość istotna,

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:45, 08.03.2009

Ja mam instalacje gazowa z 2000 roku i przejechane 140 tyś na niej, auto straciło troche mocy ale brak większych problemów z autem i gazem.

#21 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:19, 08.03.2009

Z 40 tys. km, które zrobiłem qpetą od maja, jakieś 36 kkm przejechałem na LPG... bez najmniejszych kłopotów. Grunt to sumienny gazownik, znający się na instalacjach i potrafiący zestroić instalację LPG z VTEC. Co jakiś czas wymiana filtra gazu (ja zmieniam co 20kkm i w zupełności wystarcza) i regulacja instalacji. I szafa gra :-)

A spadek mocy to zauważam, jak zatankuję VPR, aby poszaleć ;-)

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#22 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:12, 30.03.2009

Powiem tak mialem wcześniej Civica 1.4 i zrobiłem 60 tyś km w ciągu 14 miesięcy.. Nic sie nie działo a samochod dalej jeździ i nowy właściciel jest zadowolony z niego....Porządna instalacja z porządną listwą wtryskową i auto bedzie dalej poprawnie funkcjonować a 100 tys myślę że zrobi sie napewno...I jeszcze jedno jak by sie auto sypało to po co Glinusiowi byłby Gazior???Jeździ to wie co ma i warto się takich ludzi posłuchać czasem....

#23 Arebie

Arebie
  • Nowy
  • 0 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 14.04.2009

Staruszek Civic 1.3 z 90r prawie 90 tyś na gazie, dalej śmiga :-)

#24 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:49, 14.04.2009

.I jeszcze jedno jak by sie auto sypało to po co Glinusiowi byłby Gazior???

I bardzo dobrze jeździ ostatnio na trasie,ale z pełnym obciążeniem i ze średnią prędkością 140 km/h spalił mi niecałe 10 l/lpg.Podstawa dobrze dobrane graty,a zadowolenie będzie :mrgreen:

#25 bart3k_83

bart3k_83
  • Forumowicz
  • 18 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:49, 15.04.2009

U mnie instalacja była zamontowana przy 220 tyś. przejechałem 45 tyś. na LPG bez najmniejszego problemy, zgodnie z zaleceniami mojego gazownika wymiana filtrów gazu co 15 tyś. w cyklu mieszanym bo praktycznie tylko tak się poruszam spalanie 10 z małym hakiem.

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:08, 19.01.2010

Nie satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie... :-/

#27 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 19.01.2010

80 tys w civicu, jedynie wymiana filtrów i wyrzucenie czujnika temperatury włączania gazu. Nic się nie działo a jeździłem za 15PLN na 100 km. Jak sprzedawałem, to przebieg w sumie był230 tys.


 


#28 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:10, 22.01.2010

be_free patrz regulamin forum nr.2.1 nie piszemy dużymi literami.

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:11, 08.02.2010

Mam już czwarte "zagazowane" auto.
Pomijając pierwszy samochód Mondeo 93` z instalacją BRC (samochód i instalacja dość awaryjne) zrobiłem na LPG:
Mondeo 93` 80kkm

Mazda 323f 60kkm - jeździ żona (były problemy z wystrzałami gazu - źle dobrana instalacja do tego silnika + niewłaściwy montaż)

Jak już wielokrotnie wspominano dużo zależy od instalacji, ale jeszcze więcej od warsztatu montującego gaz.

#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:18, 09.02.2010

W moim domu pierwszy samochód z gazem był 16 lat temu.
Polonez - mimo tego że o instalacjach za wiele wtedy wiadomo nie było, a nawet nie bardzo gdzie go było tankować to problemów nie było i głowica się nie zepsuła (może jeszcze wtedy nie wiedziała że ma się zepsuć :mrgreen: A auto jeździło wcześniej w Wa-wie na taksówce także troszkę polatało.
Potem był kolejny polonez również z gazem i też nie było żadnych kłopotów,
Escort na fabrycznym holenderskim gazie (230 tys przebiegu) w nim po tym przebiegu padł silnik krokowy od gazu, a po 300 parownik, co do silnika żadnych problemów. No poza tym, że nie było wiadomo kiedy był olej wymieniany, gdyż jak wiadomo gaz nie zostawia nagaru w komorze silnika, i olej od wymiany do wymiany nie zmieniał swojego koloru.
Honda civic V D15B2 (już mój własny samochód) na instalacji STAG 100 latała od 2001 roku miała 300 tyś na liczniku, czyli jakieś 200 na gazie i przy pomiarze ciśnienia przed sprzedażą wyszło coś koło 13,5 na każdym cylindrze.
Accord gaz od 2007 założony przy 190 tys km, obecnie 270 tys STAG 300 poza falowaniem wolnych obrotów (co jest na benzynie i na gazie) nic się nie dzieje strasznego ani nawet lekko złego z silnikiem.

Ogólnie jestem zdania że tak jak w większości przypadków ta cała nagonka jest propagowana przez tych którzy tracą na tym że się ma instalacje w aucie ;-)




IPB Skin By Virteq