Takie cuda (nazywa się to lubryfikator)można stosować do silników które nie radzą sobie z gazem i są delikatne takie jak obecne Toyoty.Osobiście Honda jest moim 4 samochodem w którym mam gaz i w żadnym nie remontowałem silnika.Założenie gazu to indywidualna sprawa każdego z nas,a więc decyzja będzie należała tylko do Ciebie.dobra a co z uszczelkami pod glowica, wypalaniem zaworow ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jak długo na gazie
#16
Napisano 22:51, 17.02.2009
#17
Napisano 23:48, 17.02.2009
heh..niedlugo ci zabraknie gniazd zaworowych i zaworow jak tak szybko sie wypalajato częstsze ustawianie zaworów co 10-15tyś
Proponuje Ci sie udać do ASO może tam coś Ci wytłumaczą co ile zawory sie ustawia.Masz jakąś obsesje na punkcie wypalania głowicy i zaworów
#18
Napisano 23:58, 17.02.2009
Proponuje Ci sie udać do ASO może tam coś Ci wytłumaczą co ile zawory sie ustawia
no na gazie trzeba niby częściej bo wyższa temperatura spalania
#19
Napisano 18:24, 18.02.2009
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:45, 08.03.2009
#21
Napisano 22:19, 08.03.2009
A spadek mocy to zauważam, jak zatankuję VPR, aby poszaleć
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#22
Napisano 17:12, 30.03.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#23
Napisano 18:13, 14.04.2009
#24
Napisano 22:49, 14.04.2009
I bardzo dobrze jeździ ostatnio na trasie,ale z pełnym obciążeniem i ze średnią prędkością 140 km/h spalił mi niecałe 10 l/lpg.Podstawa dobrze dobrane graty,a zadowolenie będzie.I jeszcze jedno jak by sie auto sypało to po co Glinusiowi byłby Gazior?
#25
Napisano 09:49, 15.04.2009
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:08, 19.01.2010
#27
Napisano 14:52, 19.01.2010
#28
Napisano 00:10, 22.01.2010
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:11, 08.02.2010
Pomijając pierwszy samochód Mondeo 93` z instalacją BRC (samochód i instalacja dość awaryjne) zrobiłem na LPG:
Mondeo 93` 80kkm
Mazda 323f 60kkm - jeździ żona (były problemy z wystrzałami gazu - źle dobrana instalacja do tego silnika + niewłaściwy montaż)
Jak już wielokrotnie wspominano dużo zależy od instalacji, ale jeszcze więcej od warsztatu montującego gaz.
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:18, 09.02.2010
Polonez - mimo tego że o instalacjach za wiele wtedy wiadomo nie było, a nawet nie bardzo gdzie go było tankować to problemów nie było i głowica się nie zepsuła (może jeszcze wtedy nie wiedziała że ma się zepsuć A auto jeździło wcześniej w Wa-wie na taksówce także troszkę polatało.
Potem był kolejny polonez również z gazem i też nie było żadnych kłopotów,
Escort na fabrycznym holenderskim gazie (230 tys przebiegu) w nim po tym przebiegu padł silnik krokowy od gazu, a po 300 parownik, co do silnika żadnych problemów. No poza tym, że nie było wiadomo kiedy był olej wymieniany, gdyż jak wiadomo gaz nie zostawia nagaru w komorze silnika, i olej od wymiany do wymiany nie zmieniał swojego koloru.
Honda civic V D15B2 (już mój własny samochód) na instalacji STAG 100 latała od 2001 roku miała 300 tyś na liczniku, czyli jakieś 200 na gazie i przy pomiarze ciśnienia przed sprzedażą wyszło coś koło 13,5 na każdym cylindrze.
Accord gaz od 2007 założony przy 190 tys km, obecnie 270 tys STAG 300 poza falowaniem wolnych obrotów (co jest na benzynie i na gazie) nic się nie dzieje strasznego ani nawet lekko złego z silnikiem.
Ogólnie jestem zdania że tak jak w większości przypadków ta cała nagonka jest propagowana przez tych którzy tracą na tym że się ma instalacje w aucie