Skocz do zawartości


RODO w HAKP

drgania kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:12, 18.04.2011

witam. Mam problem z zawieszeniem zauważyłem to po zmianie opo na letnie ale moze to zbieg okolicznosci poniewaz koła miałem wyważane 2 razy i stałem przy tym jak robili mi to maszyna stwierdziła ze koła wyważone a wiec przy przekraczaniu predkosci od 100 do 120 czuje drgania kierownicy dosyc mozne przestaje powyzej 120 i przy 170 znowu to samo tylko jeszcze mocniej niesie sie to po calym samochodzie czym to jest spowodowane robione jakies 5000 km temu troszke zle sie jezdzi ze swiadomoscią ze cos jest nie tak
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:15, 18.04.2011

to może być wszystko, serio :-/ drgania to normalnie niekończąca się opowieść
na początek jednak bym radził znaleść inne koła i założyć i sprawdzić czy na innych też są drgania
To że koło się wyważyło nie znaczy ze jest ok, niestety
Jak nie pomoże to dokładnie sprawdzić całe zawieszenie, czy nie ma luzów, przeguby czy nie mają luzów
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:38, 18.04.2011

czyli jesli koło jest wywazone dobrze to i tak moge sie spodziewac ze np mam felge krzywą ?? ok sprawdze byłem juz na stacji kontroli i jest wszystko o k ale i tak sprawdze zawieszenie jeszcze raz pokolei dzieki jak znajde przyczyne powiem co było
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:43, 18.04.2011

koła są wyważane do około 50km/h na tej maszynie, więc nie do końca dokładnie,
plus kiepska kalibracja i dupa blada

rób jak piszą wyżej 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 22.04.2011

U mnie w V gen. acco przyczyną było bicie piasty (krzywa piasta na styku z tarczą hamulcową), które pojawiało się przy prędkości powyżej 115 km/h. Może to również być wina przegubu wewnętrznego. Pozdr.
  • 0

#6 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:09, 23.04.2011

felgi masz oem czy jakies inne? jak inne to czy masz pierścienie centrujące ?
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:44, 26.04.2011

felgi mam jakies inne w związku z felgami bede zakładał temat bo chciałem nowe 16" ale problem rozwiązany przy zmianie kół zapodział sie pierscien centrujący dałem dorobic taki sam i po sprawie tak jak koglega Pawel_Aerodeck myslał dzieki za wszelką pomoc zawieszenie jednak ok pierscien narobił mi takiego problemu
  • 0

#8 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:01, 27.04.2011

:B
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq