XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nie pali na pierwszy cylinder! - pomocy!
#1
Napisano 14:40, 18.04.2011
Mam problem z moja Hanią Silnik nierówno pracuje, bo nie pali na pierwszy cylinder na wolnych obrotach i nisko trzyma czasem prawie do 0 schodzi przy dojeżdżaniu ndo swiateł na zimnym. Na ciepłym ok 500.. Sprawdzałem zdejmując fajkę z pierwszego i nie ma rożnicy, z innych oczywiście od razu widać jak przygasa, na pierwszym nie dzieje sie nic. Mam wrażenie że od ok-1000 -1200 obrotów dopiero pali na wszystkie a moze jeszcze na wyższych. Wymieniłem wobec tego świece na Denso i przewody SEWIA. I co? Nic... dalej szarpie na wolnych obrotach i pierwszy cylinder nie pali... O co może chodzic? Czy ktoś z was tak miał? Proszę o wszelkie pomysły na rozwiązanie tego problemy, bo ja już nie wiem... Nie ma róźnicy czy auto jest na gazie czy na benzynie.
#2
Napisano 15:02, 18.04.2011
Kiedy była wymieniana, nie masz tam już wżerów?
#3
Napisano 15:04, 18.04.2011
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:44, 18.04.2011
#5
Napisano 20:12, 18.04.2011
#6
Napisano 23:04, 18.04.2011
#7
Napisano 08:55, 19.04.2011
#8
Napisano 18:02, 19.04.2011
http://img688.images.../dsc00719r.jpg/
http://img855.images.../dsc00720r.jpg/
http://img97.imagesh.../dsc00721m.jpg/
Przeczyściłem więc kopułkę z oleju, a styki i palec papierkiem ściernym. Odpalam auto a tam... bez różnicy. Dalej drga, i silnik się trzęsie. czyli nie pali na wszystkie. Co robić?
Załączam tez filmik, na którym nie bardzo widać drgania ale słychać jak to pracuje.
POMOCY!
#9
Napisano 20:47, 19.04.2011
[ Dodano: 2011-04-19, 21:49 ]
Zdejmij wtyczkę wtryskiwacza benzyny na pierwszym cylindrze. Oczywiście podczas pracy na benzynie. Zobaczysz czy jest zmiana
#10
Napisano 21:06, 19.04.2011
#11
Napisano 08:05, 20.04.2011
#12
Napisano 17:54, 20.04.2011
Tak jak pisałem, zrobiłem mały test. Zdjąłem w trakcie pracy na benzynie wtyczkę z pierwszego wtryskiwacza i objawy jak przy zdejmowaniu fajki ze świecy, czyli nic sie nie dzieje, silnik pracuje nierówno bez zmian. Gdy natomiast zdejmuję wtyczkę wtryskiwacza z innych cylindrów, wyraźnie słabnie, dławi się, widać wyraźną różnicę. WTF?
Tu filmik jak słychać pracę z tyłu:
Tu filmik z testów zdejmowania wtyczek z wtryskiwaczy:
I co robić? Jaka może być przyczyna? Walnięty wtryskiwacz??
Ps. Ten pisk w tle związany jest ze sprzęgłem, tak mi powiedział mechanik, co może być nie tak?
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:27, 20.04.2011
#14
Napisano 23:30, 20.04.2011
Najprawdopodobniej wyruchany zawór/gniazdo.
Póki do zdejmowania czapki możesz sprawdzić ustawienie luzu zaworowego.
Pomiar ciśnienia może nie wykazeć nadpalonego gniazda/zaworu.
Jak masz czas to możesz sobie wtryski podmienić, bądź prościej zrób tak jak kolega wyżej napisał, na gazie zdejmij faje.
Tylko naprawde nie baw się tym zbyt długo bo możesz posadzić aparat ;/
#15
Napisano 08:28, 21.04.2011
Prowadzałem po mechanikach i nikt nie mógł dojść.
Podjechałem do jednego otworzyłem maskę i odrazu powiedział, że zawory.
A tez wymieniałem świece, kable.
pozdrawiam
Robert
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych