XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
spadek mocy przy 3,5 tys obrotow
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:56, 12.02.2009
Mam problem z którym nie umiem sobie poradzic. Problem polega na tym, ze mam spadek mocy po przekroczeniu 3,5 tys obrotow. Sprawa wyglada tak:
do 2,5 tys - silnik muli ale da sie jechac,
przeproczenie 2,5 - nagle przyspieszenie do 3,5 tys,
przekroczenie 3,5 - przyduszene jakby cos go hamowalo,
przekroczenie 4 tys wlaczenia vtech i dalej juz jest w porzadku,
to przyhamowanie jest dosc uciazliwe.
Do tej pory zmienialem palec, kopulke, kable ( bosch ), świece ngk, filtr paliwa, filtr powietrza,
zastanawiam sie nad:
- czy kable boscha moga miec wplyw,
- czy przy zakupie swiec nalezy ustawiac przerwe bo moze jest za duza,
- czy stosowany olej polsyntetyczny nie ma wplywu na zachowanie silnika - podobno dzialanie vtech opiera sie na cisnieniu oleju,
Czy moze ktos z szanownym kolegow pochodzi z okolicy katowic i moglby sie umowic na spotkanie ? Chcialem sprawdzic jak to wyglada w innym accordzie i moze przelozyc na moment kable.
Jak nie to pozostaje diagnostyka w ASO bo nie mam mechanika specjalizujace sie w Hondzie.
[ Komentarz dodany przez: Blade: 2009-02-12, 22:05 ]
Jaki vtech Ci sie załącza?? VTEC! (Variable valve Timing and lift Electronic Control system)
#2
Napisano 22:09, 12.02.2009
Pozniej od 3k obr jest odczuwalne przyspieszenie i później to juz tylko VTEC przy 4200obr...
Próbowałeś go obadać jak się zbiera 0-100km/h ? 10-11 sek powinno być.
Sprawdz jeszcze czy przepustnica nie jest zasyfiona i... mam nadzieje ze nie latasz na gazie..
Jak dobrego mechanika nie znajdziesz to pozostaje tylko ASO
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#3
Napisano 22:30, 12.02.2009
Odczuwalne przyspieszenie jest od 2,5tys, a nie 3tys.
Ciezko powiedziec co dla Ciebie jest mulenie, zmierz czas do 100 i zobaczymy czy
muli.
Olej ok.
Czyszczenie przepustnicy moze pomoc, manual masz tu:
http://www.accordklu...topic.php?t=883
Czy przy aucie nie bylo nic robione?
Rozrzad, itp?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 08:48, 13.02.2009
#5
Napisano 08:55, 13.02.2009
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:19, 13.02.2009
Ja stawiam na za ciasno ustawione zawory.
Pozdro!
#7
Napisano 12:47, 13.02.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:33, 15.02.2009
Z autem dzieje sie tak od poczatku jak go mam a mam pare tys przejechane.
Ten spadek moze troche wygladac jak odciecie paliwa ale nie az tak.
Co to jest map sensor ?
Tak jak pisalem byl wymieniony palec, swiecie, kable, kopułka, filtr powietrza i paliwa, byla regulacja zaworow i byl wymioeniony rozrzad ale ja tego nie robilem tylko poprzedni wlaściciel.
#10
Napisano 21:00, 15.02.2009
#12
Napisano 21:22, 15.02.2009
Tak jak pisalem byl wymieniony palec, swiecie, kable, kopułka, filtr powietrza i paliwa, byla regulacja zaworow i byl wymioeniony rozrzad ale ja tego nie robilem tylko poprzedni wlaściciel.
A masz pewnosc ze to było robione czy tylko "słowo"?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 08:41, 16.02.2009
Ja miałem ustawione zawory i myślałem, że jest wszystko dobrze i dopiero po pół roku okazało się, że miałem za ciasno, auto dostało lepszego kopa odrazu i mniej zaczeło palić i to znacząco.
Masz chociaz rachunki na to, że poprzedni właściciel to zrobił ? może rozrząd jest zle założony ? Teraz niestety to jest takie gdybanie, bo nikt z nas nie jechał twoim autem i nie umie nic konkretnego powiedzieć, najtańszą opcją bedzie wyregulowanie ponowne zaworów.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:39, 16.02.2009
Co z tym map-sensorem można zrobić ? A może jakiś restart komputera ?
#15
Napisano 23:16, 16.02.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?