XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
róznica miedzy type-r a type-s
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:54, 05.04.2011
#2
Napisano 19:56, 05.04.2011
#3
Napisano 19:58, 05.04.2011
w skrocie type s to pakiet stylistyczny cos jak w bmw m-pakiet, a type R to jak m3 czy m5:)
#4
Napisano 19:59, 05.04.2011
#5
Napisano 20:01, 05.04.2011
#6
Napisano 20:03, 05.04.2011
#7
Napisano 20:05, 05.04.2011
Jeździłem Accordem Type S zanim zrobiłem swap na H22....z zamiarem kupna....i pomimo, że samochód wspaniały i jeździ się cudownie....jednak H-seria powoduje dreszcze na plecach, a z K-serią nie ma szans na takie odczucia...
#8
Napisano 20:12, 05.04.2011
Type S to zwykly dupowoz zrobiony stylistycznie na sportowe auto, Type R jest nastawiony na sport ma byc glosny, twardy i duzo palic;D no i co najwazniejsze krecic sie jak najwyzej
#9
Napisano 20:17, 05.04.2011
Jeśli jesteśmy już przy "sporcie", to w VIg wyróżniamy jeszcze dwie wersję
Accord SE Sport i Accord SE Executive Sport.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 20:21, 05.04.2011
jednak K20A na pewno nie jest takim spokojnym silniczkiem. co wiecej pwiedzialbym ze chyba nawet mniej spokojnym niz H22:)
Stwierdzasz to po czym ?
#12
Napisano 20:25, 05.04.2011
[ Dodano: 2011-04-05, 21:28 ]
no to K ma gorszy wynik
2.2 - 212 =96,3KM z 1l
2.0 - 155 = 77,5KM z 1l
VIg 1.8 - 136 = 75,5KM z 1l
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 20:33, 05.04.2011
#14
Napisano 20:37, 05.04.2011
#15
Napisano 20:40, 05.04.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych