Skocz do zawartości


RODO w HAKP

róznica miedzy type-r a type-s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:54, 05.04.2011

uwazam ze skoro posiadam honde powinienem wiedziec jak najwiecej o tej marce wiec chciałbym wiedziec czym sie rózni silnik type-r a type-s ??
  • 0

#2 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 05.04.2011

Tym, że nie są to samochody z tej samej generacji.
  • 0

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 05.04.2011

typer2010, type s to wersja wyposazenia nie wiem czy to bylo w VIgen ale w VII to inne podswietlanie zegarow, fotele z polskora, dokladki zderzakow, wieksze kola itp silniki sa normalne takie jak w kazdej innej wersji, w pl byl to tylko 2.4 ale nie roznil sie on niczym od exe, w innych krajach byly tez 2.0. Natomiast Typer R to calkiem inny samochod, inny zawias, zupelnie mocniejszy silnik, lepsze hamulce, fotele kubelkowe zupelnie inne wnetrze i dokladki z zewnatrz,

w skrocie type s to pakiet stylistyczny cos jak w bmw m-pakiet, a type R to jak m3 czy m5:)
  • 0

#4 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 05.04.2011

Nie było typeSa w VI. Te 2.0 w innych krajach to raczej Euro R.
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:01, 05.04.2011

Marru, w UK sa type s 2.0 i jeszcze gdzies chyba tez sa dostepne. Euro R to odpowiednik Typer R tylko ze z kierownica po innej stronie
  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:03, 05.04.2011

Marru chodzi o to że w VI nie było type s
  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:05, 05.04.2011

pomijając kwestie tego co napisał blackfly, nawet chcąc mówić o Type S'ie jako o motorowni, czyli precyzując - o silniku K24....to jest to zupełnie inny silnik niż H22A7 z Type R'a. H-seria i K-seria różnią się diametralnie. To zupełnie inne podejście do VTEC'a itp. K-seria idzie dołem, H-seria idzie głównie górą. H-serię czujesz i słyszysz - jest to bezcenne. W K24 jest cisza i spokój....to już nie te same doznania.

Jeździłem Accordem Type S zanim zrobiłem swap na H22....z zamiarem kupna....i pomimo, że samochód wspaniały i jeździ się cudownie....jednak H-seria powoduje dreszcze na plecach, a z K-serią nie ma szans na takie odczucia...
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:12, 05.04.2011

tarjei86, dlatego trzeba sie ratowac dobrym prowadzeniem w zakretach:) nie ma co porownywac K-serii do H-serii bo ta pierwsza jest nastawiona na jazde codzienna a ta druga do sportu. jednak K20A na pewno nie jest takim spokojnym silniczkiem. co wiecej pwiedzialbym ze chyba nawet mniej spokojnym niz H22:)

Type S to zwykly dupowoz zrobiony stylistycznie na sportowe auto, Type R jest nastawiony na sport ma byc glosny, twardy i duzo palic;D no i co najwazniejsze krecic sie jak najwyzej
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:17, 05.04.2011

tarjei86, pięknie powiedziane, ale to dlatego jest to nazwane tylko EuroR, a nie TypeR

Jeśli jesteśmy już przy "sporcie", to w VIg wyróżniamy jeszcze dwie wersję
Accord SE Sport i Accord SE Executive Sport.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 05.04.2011

jednak K20A na pewno nie jest takim spokojnym silniczkiem. co wiecej pwiedzialbym ze chyba nawet mniej spokojnym niz H22:)


Stwierdzasz to po czym ?
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:24, 05.04.2011

Marru, po proporcji moc-pojemnosc
  • 0

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:25, 05.04.2011

bo trzeba go mocniej dusić niż H22 żeby jechał?

[ Dodano: 2011-04-05, 21:28 ]
no to K ma gorszy wynik
2.2 - 212 =96,3KM z 1l
2.0 - 155 = 77,5KM z 1l
VIg 1.8 - 136 = 75,5KM z 1l
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:33, 05.04.2011

kardas, ale blackfly nie pisze o zwykłym K20, tylko o silniku montowanym w EuroR lub w CTRze precyzując - K20A. One dają frajdę dużo większą niż K24....ale mimo wszystko - nie uważam, aby były bardziej dzikie od H22.
  • 0

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:37, 05.04.2011

tarjei86, pod wzgledem dzikosci podobnie jednak h22 ma 96.3km z 1l a k20A w najmocniejszej wersji ma 120km z 1l wiec roznica dosyc spora, kreci sie tez wyzej ale ktory daje wiecej frajdy ciezko powiedzeic bo to w duzej mierze zalezy od skrzyni biegow ale z tego co pamietam to CTR ma dosyc krtka nie wiem jak s2k bo to o niej mowa...
  • 0

#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:40, 05.04.2011

blackfly, S2K nie ma K-serii ani H-serii ;-) tam siedzi F20C
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq