XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda accord 1994 2.2 automat LX problem olej w świecach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:11, 03.04.2011
Wczoraj nastąpił taki problem że nie chciał odpalić wyciągnałem kapturki od świec a one były zalane całe w oleju ;/ i ewentualnie jak by ktoś mi mógł powiedzieć jakie to koszta są
Z tego co zauważyłem jest to 16V
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:17, 03.04.2011
Sprawdź najpierw uszczelkę po deklem i uszczelki od świec też pod deklem.
Czyli co mam odkrecić ta kopułke górną i zobacze czy ta uszczelka poszła czy nie ?
Jeszcze mi powiedz czy orientujesz sie czy to rożnica w uszczelka miedzy amerykanem a europejczykiem i jak poznac czy to silnik od tego czy owego bo srednio wiem a wydaje mi sie ze byl przekladany
#3
Napisano 10:41, 03.04.2011
Hmm Honda najczęściej stosuje oznaczenia silnika, gdzieś na bloku silnika, więc poszukaj, bo jak był przekładany to inaczej się nie dowiesz. O ile wiem wersję na Europę i USA miały różne wersję silnikowe- niby ta sama pojemność, ale, np. w przypadku V gen na Europę były F20Z..., a na Stany F20B...
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:45, 03.04.2011
Jak masz olej w świecach to uszczelka pod pokrywą zaworów do wymiany. To nie ma związku z uszczelką pod głowicą, więc nie musisz się zbytnio martwic.
Hmm Honda najczęściej stosuje oznaczenia silnika, gdzieś na bloku silnika, więc poszukaj, bo jak był przekładany to inaczej się nie dowiesz. O ile wiem wersję na Europę i USA miały różne wersję silnikowe- niby ta sama pojemność, ale, np. w przypadku V gen na Europę były F20Z..., a na Stany F20B...
Ok poszukam a moze orientujesz sie jaki to koszt takiej uszczelki pod zaworami i czy idzie to samemu zrobic czy raczej ciezko
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:51, 03.04.2011
Tak odkręć cały górny dekiel od zaworów.Cztery śruby i dekiel zdjęty zobacz uszczelke czy niejest gdzieś pzredarta lub jest bardzo twarda jeśli tak to jest do wymiany.Są tam jeszcze uszczelki na każdą komore od świec pewnie one są tego przyczyna że olej jest na świecach jest przebicie nima pradu i ni odpala Posprawdzaj uszczelki (wymień jeśli będzie trzeba) wyczyść z oleju te komory przewody i heja banana
Dzięki panowie postaram się coś po niedzieli wymodzić. Orientuje się ktoś w kosztach?
Kurcze bo się tak zastawiam czy iść do sklepu i prosić do amerykana czy do eurpejczyka czy to jakas rożnica kurcze najlepiej jakby jakies oznaczenia byly na tym silniku czy to ten tak jak kolega wczesniej wspomnial tylko jest jakies miejsce gdzie to szukac dokladnie?
#6
Napisano 11:02, 03.04.2011
[ACCORD V coupe (CD7, CD9) - 2.2 i ES], to dostaniesz bez problemu.
To jest wersja USA.
Ja polecałbym kupić uszczelki w ASO, lub od któregoś z kolegów, np Pejot, Wolek. Ale koszt będzie ok 100-150zł.
Na naroża (tam gdzie jest wałek rozrządu) nałożyć trochę silikonu.
Ale koniecznie kupuj razem z uszczelkami świec - to one ciekną w twoim przypadku.
Zrób to jak najszybciej, bo możesz uszkodzić moduł zapłonowy aparatu.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:17, 03.04.2011
Jeśli pójdziesz do sklepu i podasz:
[ACCORD V coupe (CD7, CD9) - 2.2 i ES], to dostaniesz bez problemu.
To jest wersja USA.
Ja polecałbym kupić uszczelki w ASO, lub od któregoś z kolegów, np Pejot, Wolek. Ale koszt będzie ok 100-150zł.
Na naroża (tam gdzie jest wałek rozrządu) nałożyć trochę silikonu.
Ale koniecznie kupuj razem z uszczelkami świec - to one ciekną w twoim przypadku.
Zrób to jak najszybciej, bo możesz uszkodzić moduł zapłonowy aparatu.
Dzięki koledzy a powiedzcie mi to jest rok 1994 za 3 tysiace lekko do poprawy nadkola jak w hondzie oplaca sie w niego inwestowac?
TO jest wersja LX A CO TO ES?
Co to sklepu mam sprawdzonego faceta zawsze podejdzie sprawdzi silnik nigdy nie narzekałem na jego cześci
#8
Napisano 11:47, 03.04.2011
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:00, 03.04.2011
ES i LX to wersje wyposażeniowe... :P
Aha to spoko :P
WracajÄ…c to pytania oplaca sie taki rocznik odpicowywac bo w sumie to mi sie spodobala ale chcialem ja na gielde pusicic
#10
Napisano 12:46, 03.04.2011
Autko rzeczywiście nie wiele warte, ale ja je stosunkowe rzadko widuje na ulicach (przez trzy lata może 1 raz), i teraz musisz sam siebie zapytać: czy autko Cię nie zawiodło do tej pory (fakt uszczelki pomijam umyślnie, bo to część eksploatacyjna), na giełdzie dostaniesz pewnie marne grosze za nią, kupisz następne nie wiadomo w jakim stanie. Jak sprawuje się dobrze to rób, chociaż to będą koszty w granicach 1000-1500 zł - tutaj muszą już inni forumowicze potwierdzić, ja mówię orientacyjnie.
P.S. Ja osobiście jak auto by mnie nie zawodziło, to bym zrobił na cacko.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:51, 03.04.2011
To zależy, czy jesteś z nią emocjonalnie związany:)
Autko rzeczywiście nie wiele warte, ale ja je stosunkowe rzadko widuje na ulicach (przez trzy lata może 1 raz), i teraz musisz sam siebie zapytać: czy autko Cię nie zawiodło do tej pory (fakt uszczelki pomijam umyślnie, bo to część eksploatacyjna), na giełdzie dostaniesz pewnie marne grosze za nią, kupisz następne nie wiadomo w jakim stanie. Jak sprawuje się dobrze to rób, chociaż to będą koszty w granicach 1000-1500 zł - tutaj muszą już inni forumowicze potwierdzić, ja mówię orientacyjnie.
P.S. Ja osobiście jak auto by mnie nie zawodziło, to bym zrobił na cacko.
No właśnie przemawia do mnie ten jeden najważniejszy punkt że to jest bardzo rzadkie autko mało spotykane i zwraca na siebie uwage tylko trzeba by bylo ladnie zrobic te uszczerpki na nadkoglach to nie sa jakies tam bardzo lekkie wypryski
ale o co ci chodziło z tymi kosztami 1000 -1500 zł w sprawie blacharki ? czy czegos innego ?
Ogólnie oprócz tej uszczelki to nic sie nie działo ale też mam jej krótko a no i przegub lewy do zrobienia i szyba do wymiany peknieta na gieldzie chialbym 4000 za nia
[ Dodano: 2011-04-03, 14:52 ]
a POWIEDZCIE MI PRZY TYM ODKRECANIU DEKLA MUSZE SPUŚCIĆ OLEJ? chyba tak nie ? i gdzie to pod spodem bedzie jakas śrubkka
#12
Napisano 17:28, 03.04.2011
[ Dodano: 2011-04-03, 18:33 ]
podaj VIN, to sprawdzę, gdzie masz tę śrubkę, bo nie wiem, czy na http://www.japancars.ru/cat/honda/
sÄ… wersje USA
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:29, 04.04.2011
#14
Napisano 07:38, 04.04.2011
#15
Napisano 07:56, 04.04.2011
są różne średnice nasadki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych