Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pęknięcia lakieru


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:55, 31.03.2011

Co może być przyczyną takich pęknięć lakieru i czy da rade to jakoś usunąć czy tylko zatuszować można ? Po dotknięciu nie czuć żadnych wgłębień czy porowatości. Wygląda to tak jakby popękał lakier pod tym bezbarwnym.

Dołączona grafika
  • 0

#2 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:31, 31.03.2011

jest to zle polozona powloka lakiernicza mialem tak samo na przednim blotniku
jak oddalem auto do malowania lakiernik powiedzial ze blotnik byl malowany
fuszerka poprostu
  • 0

#3 adr2000

adr2000
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:podkarpacie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 31.03.2011

ja mam na dachu takie 2 miejsca tylko ze mniejsze a w środku tych miejsc punkty jak by coś uderzyło w nie.lakiernik powiedział to samo
  • 0

#4 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:06, 31.03.2011

jest to zle polozona powloka lakiernicza ... fuszerka poprostu


No to z tego wynika że Honda fuszerkę odwala w swoich lakierniach bo auto nigdy nie było malowane poza fabryką co jest udowodnione poza wszelką wątpliwość. Tak mam w dwóch samochodach ze znaczkiem H. Na starszym aucie mam takie dwa punkty.
  • 0

#5 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:20, 31.03.2011

Przyznam szczerze że u mnie to samo, dwa punkty na dachu i jeden na masce. Też się zastanawiałem czy auto nie było walnięte ale skoro twierdzisz że twoje jest bezwypadkowe to prawdopodobnie Honda taki syf odwala. Ciekawe czy ktoś jeszcze na forum ma podobne zjawiska a jest w 100% pewien, że auto bezwypadkowe.
  • 0

#6 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:27, 31.03.2011

to nic innego jak wada lakiernicza
  • 0

#7 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 31.03.2011

A żeby podtrzymać gwarancję na perforację trzeba robić jakieś przeglądy co roku? Bo może by z tym do hondy uderzyć?
  • 0

#8 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 31.03.2011

Nie wiem jakie były warunki przy zakupie w tamtych latach ale teraz wygląda to tak : http://honda.pl/pl/s.../gwarancja.html
  • 0

#9 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 31.03.2011

E tylko korozja jest na 12 lat :/
  • 0

#10 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:19, 31.03.2011

Cwani no nie. Napisali jeszcze tam że "przerdzewienie na wylot blach poszycia nadwozia od wewnątrz na zewnątrz". I to ma niby nastąpić w aucie do 12 lat? :D Trochę się ośmieszają, przynajmniej ja tak to widzę, albo tak nisko oceniają swoje produkty.
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:44, 31.03.2011

chyba źle to interpretujesz, chodzi zapewne o taki sposób powstania rdzy, na który nie mogą mieć czynniki zewnętrzne mechaniczne,

czyli:

- powstaje odprysk od kamienia i wdaje się rdza - nie ma gwarancji

- powstaje korozja w profilu zamkniętym (czyli tam gdzie są znikome szanse na uszkodzenie mechaniczne) to wtedy oni to biorą na siebie


Chyba jakiś japoniec przysnął jak lakierowali Twoje auto, albo był piątek przed fajrantem i mieli to w pupie :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 Lukas

Lukas
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:08, 01.04.2011

Dobrze interpretuję...pisząc to miałem na myśli właśnie drugi podpunkt który napisałeś... ps. spotkałeś się z przerdzewieniem na wylot np profilu zamkniętego w aucie do 12 lat ? Bo ja jeszcze nie :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq