Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Głowica od F20B6 - do F20Z2 - MINI-ME


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:46, 05.04.2011

Djspeedii, możesz pomyśleć o tańszym swapie na F22B5 (150KM) plus kolektor ssący od H23/F22B lub na F22B JDM (160KM), wtedy na dzień dobry uzyskasz przyśpieszenie poniżej 9 s do 100km i Twój Acc zacznie wreszcie jeździć ;)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:16, 06.04.2011

Pejot, - ale jak patrze to te silniki też stoją po 1 tyś i to bez osprzętu ( chyba że ktoś ma taniej ) - no i przełożyć cały silnik sam nie dam rady.

przeróbki wiązki elektrycznej plus modzenie z ECU itd. itp.

- ale z tego co czytałem to komputer wpinam pod obecną wiązkę i powinno śmigać - czy się mylę
  • 0

#18 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:12, 06.04.2011

Mylisz się ;)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:28, 07.04.2011

Czyli co wiązkę też muszę zmienić od tego silnika od F20B6.
  • 0

#20 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:02, 07.04.2011

Accordy po 98. roku są OBD2 i mają inną wtyczkę dla ECU to musiałbyś robić lub kupić przejściówkę OBD2-OBD1.

Jeżeli nie wiesz takich podstawowych rzeczy to odradzam Ci dłubanie w tym F20Z2.

A tak BTW. skąd pomysł z tą głowicą B6, padł Ci silnik czy szukasz mocy ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:10, 07.04.2011

Szukam mocy bo moje 116KM to masakra a brak kasy na coś lepszego, myślałem że F20Z6 uda mi się ogarnąć za około 1 tyś.
Ale teraz widzę że to raczej nie realne więc zastanawiam się nad głowicą z F20Z1 i zmiana wydechu usunięcie kata i wstawienie przelotki, kolektor 4-2-1.
  • 0

#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:21, 07.04.2011

F20Z2 ma niższą kompresję od F20Z1 (inne tłoki albo głowica) i do tego inne komputery.

Podobno nawet założenie kompa od Z1 sprawia, że Z2 jeździ lepiej ...

No i oczywiście kolektor ssący H23 + wydechowy 4-2-1 z H23 albo F22A3/7 też można byłoby zamontować ale po tych modach wyszedłbyś z mocą na seryjny F20Z1, który można kupić za 500-600 zł (goły słupek) ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq