XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
stukanie z tyłu
#1
Napisano 16:05, 30.03.2011
Macie jakiś pomysł na stukanie w tylnym prawym kole ? na stacji diagnostycznej gość powiedział, że to końcówka na przodzie z prawej strony i się przenosi. Wymieniłem i nie ma żadnych zmian. Stuk jest przy skręcie w prawo, to jest coś takiego jakby jeden stuk podczas jednego obrotu koła. patrzyłem to ale tam jest z sześć gum które mogą stukać i ciężko mi to samemu wyczuć. jeśli potrzeba więcej informacji to opiszę.
#2
Napisano 09:04, 31.03.2011
Poruszaj jeszcze tylnym stabilizatorem, czy gumy (poduszki) od niego do podwozia nie są za bardzo wybite.
Posadź kogoś z tyłu przy otwartym oknie i niech nasłu*cenzura*e, skąd dokładnie dochodzą stuki - możesz też złożyć część kanapy, aby posłuchać, czy stuk nie jest z górnego mocowania amortyzatora.
Sprawdź też osłonę tarczy hamulcowej, czy nie odpadła lub czy jakiś kamyczek tam nie wpadł.
I jeszcze może być coś z łożyskiem.
#3
Napisano 14:28, 31.03.2011
[ Dodano: 2011-04-05, 09:41 ]
Koliberek to chyba będzie dolne mocowanie amortyzatora. Byłem wczoraj na kanale i ta guma rusza się nie tylko w kierunku tak jakby chciała przejść przez ten otwór a rusza się mocno też na boki. Przy lewym kole rusza się tylko w jednym kierunku. Więc myślę, że znalazłem przyczynę, tym bardziej że słychać głośne stuknięcie kiedy koło wpadnie w dużą dziurę czyli amortyzator wtedy mocno się wychyla. Nie wiesz czy do wymiany tej tuleji potrzebna jest prasa? czy da rade to samemu zrobić ?
#4
Napisano 11:58, 05.04.2011
element nr 32 na obrazku: japancars.ru/cat/honda...
w manualu to tak wygląda: (widok z góry, rurki (tuleje do demontażu) trzeba sobie dopasować/dorobić)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych