Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z 2.2 i-ctdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:07, 28.03.2011

koledzy po wymianie wtrykiwacza w honda accord 2.2 i-cdti z 2004roku i przejechaniu okolo 100km zapalila sie kontrolka check engine,podjechalem do mechanika i powiedzial mi ze trzeba wpisac kod z wtrysku w komputer i to pomoze(tylko takie oprogramowanie ma tylko aso). moje pytnie czy po zmianie wtrysku trzeba zmieniac ustawienia w kompie prosze o pomoc
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:47, 28.03.2011

Po wymianie wtrysków auto zaczęło normalnie odpalać, lecz nie chodził tak jak powinno, pojechałem do elektryka, na komputerze nie wyskoczyła mu możliwość dopisywania wtrysków, wiec pewnie nie ma takiej opcji, jutro jadę do najlepszego w okolicy zobaczymy co on na to i napisze.
  • 0

#3 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:03, 29.03.2011

Tak w kompie trzeba wpisać kody wszystkich wtrysków w kolejności od rozrządu. Kody umieszczone są na wtryskach (duże cyfry i literki w góry). Można to zrobić za pomocą HDS'a, który posiadają m.in. w ASO Hondy. Niestety prostym kompem typu OBD2 tego się nie zrobi. Jeżeli się tego nie zrobi to silnik może nierówno pracować i mieć problem z dobraniem korekt wtryskiwaczy. Nie da się wyprodukować identycznych wtrysków z taką precyzją jaka jest potrzebna przy tak małych wymiarach, dlatego każdy poddaje się pomiarom na podstawie, których nadawany jest kod, dzięki któremu komputer wiem ile paliwa dawkować do poszczególnego wtryskiwacza.
  • 0

andref


#4 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:32, 02.04.2011

bylem serwisie aso i dowiedzialem sie ze wtrysk tracuje dobrze a bledy wyskoczyly przez nieprawilowa prace elektrozaworu (imrc) satrujacego kolektorem dolotowym. teraz trzeba czekac az go wymienia na nowy
  • 0

#5 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:47, 02.04.2011

Nie wymieniaj go !!!!!!
Niech skasują błąd i podjedz po paru dniach czy wyskoczy ponownie.
Miałem to samo.
Przy zakupie wyskoczył błąd IMRC (zmienna długość kolektora dolotowego), skasowali go.
Po jakichś 4 m-cach podjechałem zeby go wymienić i błędu nie było :mrgreen:
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#6 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:39, 02.04.2011

juz zamowilem go a ten blad pojawil mi sie nawet tydzien temu jak sprawdzal mi znajomy mechanik,a teraz silnik jest jakis mulowaty dopiero przyspiesz powyzej 2200 obrotow. w aso mowili ze to wlasnie przez ten elektrozawor
  • 0

#7 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:22, 02.04.2011

U mnie na rozgrzanym silniku występował błąd IMRC zwłaszcza jak stałem w miejscu z odpalonym silnikiem i przygazowywałem, żeby jeszcze bardziej podnieść temperaturę. Okazało się, że czujnik IMRC się wtedy przegrzewał i zacinał, bo jak go odkręciłem i połozyłem ścierkę pomiędzy zawór a silnik to błąd nie występował (nie odłączająć kostki od niego). Wymieniłem go i teraz już taki błąd nigdy nie wystąpił.
  • 0

andref


#8 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:59, 05.04.2011

15 kwietnia wymiana w serisie aso w zielonej gorze plus do tego akcja naprawcza kolektora wydechowego i kola pasowego :-D
  • 0

#9 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:02, 05.04.2011

15 kwietnia wymiana w serisie aso w zielonej gorze

mi w tym aso jeden pan powiedzial ze acco w dieslu wogole u niech na naprawy nie trafiaja takie dobre sa, a jednak :mrgreen:
zycze taniej naprawy ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#10 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:10, 05.04.2011

dzieki a widac ze jestem tym pierwszym szczesciazem :mrgreen:

[ Dodano: 2011-04-25, 21:15 ]
koledzy mam pytanko gdyz jestem po wymianie kolektora wydechowego i zamowilem do tego 9 szpilek na wypadek gdyby urwaly sie podczas demontazu. i pytanie polega na tym czy ktos nie potrzebuje owych szpilek oddam je za darmo :-D
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq