XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Którędy najprościej do nakrętek tylnych kolumn zawieszenia?
#16
Napisano 11:13, 29.03.2011
w Vg jest
w VIg jest
to i w VIIg też pewnie wsadzili
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#17
Napisano 15:26, 29.03.2011
Jak robiłem hebelki u tego samego znajomego, u którego będę wymieniał sprężynki, to rzucił okiem na konstrukcję zawieszenia i stopień skomplikowania demontażu kolumn zawieszenia. Powiedział, że z przodu roboty jest niewiele, ale za to z tyłu trzeba rozkręcić sporo połączeń... Faktycznie jest tyle rozbierania, żeby zrobić miejsce na opuszczenie sprężyn z amorkami z tyłu autka
I powiedzcie mi jeszcze, czy po wymianie sprężynek, ma prawo rozjechać się geometra Nie mówię o kontach nachylanie kół, bo naturalnym jest, że się trochę "położą", ale czy ustawienia mające wpływ na zbieżność mogą ulec zmianie
#18
Napisano 15:35, 29.03.2011
z przodu jak ten mechanior nie wykreci Ci niczego niepotrzebnego to zbieznosci nie trzeba robic tyl sie na bank rozjedzie bo trzeba odkrecic jeden wahacz, a przynajmniej mnie sie zawsze rozjezdzalo. 3 razy to robilem, 3 razy sprawdzalem zbieznosc i za kazdym razem tyl byl do poprawek.
#19
Napisano 15:38, 29.03.2011
Generalnie to on przeszkadza, żeby wypchnąć amorek z mocowania.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#20
Napisano 16:06, 29.03.2011
#21
Napisano 19:18, 31.03.2011
Tak to teraz wygląda:
Z tyłu faktycznie mniej trzeba się napiąć, żeby skręcić kolumnę po instalacji sprężyny, ale na pewno nie robi się tego "na luźno". Trzeba było się oprzeć o sprężynę, żeby gwint końcówki amorka się pokazał. Z przodu niezbędna była pomoc narzędzia, bo ściśnięcie przy montażu musiało być większe. Oczywiście po skręceniu przednich oraz tylnych kolumn, były one w stanie naprężenia, nic nie było luźne.
Jestem zadowolony z efektu
#22
Napisano 19:26, 31.03.2011
Jestem zadowolony z efektu
ja też, i to bardzo
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#23
Napisano 16:43, 13.04.2011
Demontaż kolumn, zarówno z przodu jak i z tyłu odbywa się absolutnie bez żadnego rozkręcania zawieszenia ponad to, co trzyma samą kolumnę. Jedynie z tyłu odkręca się jedną śrubę na stronę od mocowania łącznika stabilizatora i dalej kolumnę spokojnie można wymanewrowywać między resztą elementów.
Z przodu nie rusza się w zasadzie nic "ponad program"... Chyba, że mamy ksenon, wówczas trzeba odkręcić czujnik poziomowania (jedna nakrętka od dźwigienki tego czujnika, łącząca go z amortyzatorem, bodajże 10). Dalej nie ruszamy nic więcej.
Co za tym idzie, zbieżność zawieszenia nie ulega zmianie. Sprawdzone!
#24
Napisano 16:59, 13.04.2011
www.mkmlawyers.pl
#25
Napisano 17:19, 13.04.2011
Zapomniałem wspomnieć jeszcze o jednej rzeczy...
Demontaż kolumn, zarówno z przodu jak i z tyłu odbywa się absolutnie bez żadnego rozkręcania zawieszenia ponad to, co trzyma samą kolumnę. Jedynie z tyłu odkręca się jedną śrubę na stronę od mocowania łącznika stabilizatora i dalej kolumnę spokojnie można wymanewrowywać między resztą elementów.
Z przodu nie rusza się w zasadzie nic "ponad program"... Chyba, że mamy ksenon, wówczas trzeba odkręcić czujnik poziomowania (jedna nakrętka od dźwigienki tego czujnika, łącząca go z amortyzatorem, bodajże 10). Dalej nie ruszamy nic więcej.
Co za tym idzie, zbieżność zawieszenia nie ulega zmianie. Sprawdzone!
Przecież już to było tu napisane
Na dole oprócz samego mocowania amorka, trzeba wykręcić łącznik stabilizatora, żeby wyjąć amorek.
oraz
U mnie z tyłu, tak jak pisałem były odkręcane jedynie łączniki stabilizatora.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#26
Napisano 18:53, 13.04.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych