XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Za niskie wolne obroty? Coupe F20B5
#1
Napisano 00:34, 22.03.2011
Odpala zimne auto i obroty ładnie zależnie od temperatury 1200-1500 czy jakoś tak.
Trochę się rozgrzeje lekko powyżej 1000
Już ma prawie maxymalną tempetarurę lekko poniżej 1000
Maxymalnie rozgrzany i ? I tu pojawia się problem. Wydaje mi się że jak kupiłem to auto to obroty były w granicach ~950 i nie trzęsło kierownicą. Teraz trzęsie (mocniej jak odpali się sprężarka od klimy) i obroty są w granicach ~900, dziś nawet było lekko poniżej.
Nasuwa się więc pytanie czy mi się coś wydaje i tak było zawsze (choć w to wątpie) czy może coś jest nie halo?
Nowe kable, świece filtry itp.
Poduszki pod silnikiem ok.
Czy może to mieć związek z tym, że nie czyściłem nigdy przepustnicy, krokowego i EGR? Zabierałem się do tego, ale po tym jak poczytałem, że jednym pomogło a innym wręcz przeciwnie to odpuściłem temat. Hanka obecnie ma nalatane 213tyś z czego ja przejechałem ~70tyś.
Jakie obroty wg producenta powinien mieć silnik f20b5 w pełnym rozgrzaniu na luzie?
#2
Napisano 13:16, 22.03.2011
Czy da się wyeliminować drgania powstające od sprężarki klimy? Czy ona ma jakieś poduszki czy coś?
#3
Napisano 18:24, 22.03.2011
Jak Ci drży wyraźnie więcej po załączeniu klimy to znaczy, że właśnie IAC brudny albo uszkodzony-nie pracuje w pełnym zakresie i nie przepuszcza dodatkowego powietrza na tyle ile wymagane do stabilnych wolnych obrotów.
#4
Napisano 19:33, 22.03.2011
W VI generacji nie ma regulacji "śrubkowej" wolnych obrotów. Zostaje sprawdzenie i wyczyszczenie przepustnicy, IAC-ka, regulacja zaworów. To podstawa. Jak nie pomoże to trzeba dalej szukać np. czy wszystkie poduchy silnika są na 100% OK.
Sprawdze przepustnice i IAC. Jesteś pewien, że nie ma śrubkowej regulacji? Śrubka przy przepustnicy przypadkiem nie ma z tym nic wspolnego, zdaje sie ze jakas tam byla.
Jak Ci drży wyraźnie więcej po załączeniu klimy to znaczy, że właśnie IAC brudny albo uszkodzony-nie pracuje w pełnym zakresie i nie przepuszcza dodatkowego powietrza na tyle ile wymagane do stabilnych wolnych obrotów.
Drży ale spadku obrotów przy załączeniu klimy nie widać. Tak jakby to kompresor od klimy drgał. Nie bardzo wiem gdzie jest i jak to sprawdzić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych