XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z uruchomieniem silnika
#16
Napisano 20:23, 22.03.2011
#17
Napisano 07:02, 23.03.2011
Andref24-czy opisane przeze mnie czynności,które wykonałem to mniej więcej nie to samo co opisałeś? zastanawia mnie jeszcze to , jak wyzerować mam ECM/PCM?
Zapewnie w HDS-ie jest opcja zerowanie ECU (Polecenie to usuwa zapamiętane dane, takie jak DTC czy zatrzymane dane z pojazdu. Nie czyści ono danych WZORCA CKP.), jednak trzeba mieć HDS lub podjechać do ASO Hondy, aby to wykonali, bo zwykły ODBII nie ma takiego opcji.
andref
#18
Napisano 07:46, 23.03.2011
Zapewnie w HDS-ie jest opcja zerowanie ECU (Polecenie to usuwa zapamiętane dane, takie jak DTC czy zatrzymane dane z pojazdu. Nie czyści ono danych WZORCA CKP.), jednak trzeba mieć HDS lub podjechać do ASO Hondy, aby to wykonali, bo zwykły ODBII nie ma takiego opcji.
Taka opcja jest w HDS.. ale wystarczy odłączyć akumulator tak jak było wyżej i później odpalić auto na postoju bez żadnego obciążenia do włączenia się wiatraka. Bo zagłębiając się dalej to po każdym odłączeniu akumulatora(tak jest w ESM) trzeba zerować ECU i uczyć biegu jałowego.... czyli serwis kasa... serwis .. kasa...PS: najlepiej na zimnym odpalić o sanie się załączy.Posiadam prywatny hds.. i jeszcze nie zerowałem ecu... a akumulator raz był odłączony 3 tygodnie....
#19
Napisano 14:33, 23.03.2011
#20
Napisano 14:39, 23.03.2011
Czy ktoś z Was posaiada wiedzę na temat tego czy można zamontować komputer o takim oznaczeniu CY-EH2579A AEX 37820-RBA-G21?
chyba raczej nie bardzo, bo 37820-RBA-G21 jest do polifta, a tam jest silnik K20Z2, Ty masz K20A6
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#21
Napisano 14:54, 23.03.2011
#22
Napisano 15:10, 23.03.2011
37820-RBA-G02 oraz 37820-RBA-G03 - rocznik 2003
37820-RBA-G03 - rocznik 2004
37820-RBA-G04 - rocznik 2005
Możliwe, że one są takie same, a jedynie wersja oprogramowania jest z każdym numerem nowsza, ale nie chce sie wymądrzać, bo nie wiem. Silnik jest ten sam K20A6.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#23
Napisano 15:30, 23.03.2011
Za 30zł to się naprawia Napisz do mnie na PW swój nr telefonu to Ci zadzwonię i powiem co i jak.
#24
Napisano 18:50, 23.03.2011
#25
Napisano 19:03, 23.03.2011
#26
Napisano 20:23, 24.03.2011
Zauważyłem jeszcze dzisiaj podczas jazdy,gdy silnik mi zgasł- włączyłem II bieg (podczas toczenia się pojazdu) i silnik nadal zaczął pracować,jednak kontrolka Check engine już się nie zapaliła,tak jak było to kilka dni temu podczas pierwszej jazdy po feralnym odgrzybianiu.Natomiast kontrolka ta zapala się nadal na ok.2 sekundy po włączeniu zapłonu i gaśnie.Planuję wizytę w serwisie w celu diagnostyki silnika,na ich firmowym sprzęcie, ponieważ powinny być zapisane starsze błędy(które nota bene były ) lecz -jak już wcześniej wspomniałem -nie zostały one znalezione przy diagnostyce silnika u mechanika,który podpiął swój sprzęt do złącza OBDII.Dam wkrótce znać jakie efekty
#27
Napisano 20:34, 24.03.2011
Wizyta w ASO i podpięcie pod kompa nic nie da... stracisz tylko czas i kasę lepiej kupić drugiego kompa i jechać na przekodowanie immo. ważne żeby był z tej samej wersji wyposażenia...
dziwię się bo u mnie w kompie był taki poligon że aż szkoda gadać... doprowadziłem wszystko do kultury jest dobrze do dziś.
#28
Napisano 20:44, 24.03.2011
A w ASO mam znajomego, który ewentualnie w cenie diagnostyki (około 100 zł) zaproponował mi ewentualnie wgranie nowego oprogramowania.Sam jestem ciekawy.
#29
Napisano 20:58, 24.03.2011
BTW dobrze wygrzałeś suszarką płytkę MICU rozłożyłeś na tyle ile się dało cz tylko wyjąłeś całą skrzynkę i przeczyściłeś tak jak jest...
#30
Napisano 21:25, 24.03.2011
[ Dodano: 2011-03-25, 11:33 ]
Nasunęły mi sę dodatkowe skojarzenia związane z tym, że podczas jazdy silnik nie pracuje równomiernie.Utrzymując np.prędkość 2000- 3000 obr. silnik często poszarpuje. Zdarza się często ( na rozgrzanym silniku ) jak ruszam z miejsca i dam gazu na I lub II biegu to auto skacze jak żaba.Widzę,że nie napisałem też wcześniej o tym że mam wrażenie że spaliny nie są dobrze spalone-mają inny zapach i inne zabarwienie (są bielsze- przed usterką były mniej widoczne).Nasuwa mi się pytanie,czy oprócz uszkodzonego kompa -drogą łańcuchową- nie doszło do zabrudzenia zaworu EGR? Nie potrafłem znaleźć na forum informacji czy w VII gen. czyści się te zawory? Bo rozważam jeszcze ewnetualność jego przeczyszczenia, zanim udam się do ASO.
[ Dodano: 2011-03-29, 17:24 ]
Witam.Czyszczenie zaworu narazie sobie odpuściłem.Po wizycie w ASO nie byłem zbyt zadowolony, z tego względu,że komputer nie przyjmował nowego oprogramowania-co świadczyło ewidentnie,że jest uszkodzony.Dowiedziałem się,że są ludzie,którzy podejmują się próby naprawienia układów elektronicznych w samochodach.Dzisiaj wiem-po diagnostyce (koszt 50 zł)-że w przypadku mojego komputera uszkodzeniu uległ procesor,a koszt jego wymiany i ponownego wgrania danych jest nieopłacalny.Zamówiłem więc nowy komputer o oznaczeniu różniącym się tylko ostatnią cyfrą tj. 37820-RBA-G02 a posiadam taki 37820-RBA-G03.Ten z końcówką G02 pochodzi z samochodu z tempomatem,-ja natomiast go nie posiadam.Wiecie może, czy będzie mi się pojawiła kontrolka "check engine" po jego podłączeniu?Będę go miał za 2 dni.Jeśli ktoś mógłby się wypowiedzieć , to zapraszam.Mimo to i tak dam znać po zamontowaniu tego kompa-może komuś to się przyda.
[ Dodano: 2011-04-01, 20:28 ]
Jestem po wizycie w ASO.Wymieniony został komputer na ten o oznaczeniu z końcówką G02.Wgrano tam nową wersję oprogramowania oraz zsynchronizowano immobilizer i jest wszysto w porządku.Nie wyskakuje "check engine" pomimo,że miałem takie obawy,bo komputer pochodzi z auta z tempomatem.Tak więc po 2 tygodniach doprowadziłem auto do normalnej pracy.Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych