Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

sprzeglo przedlift vs polift


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:54, 19.03.2011

czy jest jakas roznica w sprzegle, czy tam docisku jezeli chodzi o przedlifta i polifta? bo dzis mialem okazje sie przejechac przedliftem i ku mojemu zdiwieniu sprzeglo tam chodzi znacznie ciezej, a jego skok jest jakby krotszy..
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:29, 19.03.2011

Nie ma żadnej różnicy-jeżeli chodzi o pb.Konstrukcyjnie jest to samo,przerabiałem ten temat.Jeździłem poliftem 2.4 i różnicy nie odczułem.
  • 0

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:30, 19.03.2011

Glinuś, to ciekawe bo siedzialem dzisiaj w dwoch przedliftach 2.0 i sprzeglo chodzilo calkiem inaczej ale moze to kwestia przebiegu bo moj ma ponad dwa razy mniej.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 19.03.2011

moze to kwestia przebiegu bo moj ma ponad dwa razy mniej.

I taka jest różnica :ok
  • 0

#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 19.03.2011

Nie ma żadnej różnicy-jeżeli chodzi o pb.Konstrukcyjnie jest to samo,przerabiałem ten temat.Jeździłem poliftem 2.4 i różnicy nie odczułem.


Ja jeździłem Twoim i Pawła... i u ciebie sprzęgło strasznie twarde i trzeba było dużej siły używać natomiast u Pawła masełko... u mnie też mięciutko chodzi natomiast praca sprzęgła niestety w każdej VII gen 0-1... nie wiem jak w klekocie...
  • 0
F1

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:37, 19.03.2011

ja tam nie widze tej pracy 0-1 ale klekot pewnie bedize mial inne. osobiscie wole takie sprzeglo niz takie jak mam w klekocie z hyundaia ze ciagnie sie od calkowitego wcisniecia do prawie calkowitego puszczenia...

jednak co do tego sprzegla w przedlifcie to pracowalo duzo twardziej i sprawialo wrazenie krotkiego skoku, na poczatku myslalem ze moze ma dywanik pod pedalem gdzies zawiniety ale tak nie bylo.
  • 0

#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 19.03.2011

Praca sprzęgła w VII jest koszmarna w VIII jest o niebo lepiej.
  • 0
F1

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:56, 19.03.2011

a mnie sie znowu to z VIII gen nie podoba takie jak dla emeryta co ma problemy z czuciem
  • 0

#9 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 19.03.2011

Wole z VIII u mnie nie wiadomo jak to puszczac :p
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:02, 20.03.2011

to sprzęgło jest specyficzne, ja mam wrażenie, że lepiej zmieniać biegi trochę później (na wyższych obrotach)
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:04, 20.03.2011

Gradzik, a co ma sprzeglo do tego kiedy zmieniamy biegi bo nie dokonca rozumiem
  • 0

#12 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 20.03.2011

Ja jestem świeżo po wymianie pompy sprzęgła. Ze starą pompą było tak jak opisujecie, dość ciężko było wyczuć pracę sprzęgła. Teraz jest o niebo lepiej. Chodzi jak po maśle. Mam tylko jedną wątpliwość co do jej działania. Przy początkowym wciśnięciu pedału sprzęgła przez +/- 2cm skoku pedała nie ma prawie żadnego oporu. Dopiero później go czuć. Myślicie że jest ok?
  • 0

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:18, 20.03.2011

ampimax, ja tak mam od nowosci tego auta. jest ok
  • 0

#14 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:28, 20.03.2011

No właśnie, bo nie byłem pewien. Oryginalna pompa nissin działała inaczej ale też strasznie skrzypiała. Teraz mam zamiennik, wiec nie byłem pewien.
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:35, 20.03.2011

ampimax, to dobrze Ci dziala ten zamiennik, nie wiem o jakim luzie mowisz ale u mnie tez czuc ze na poczatku jest tak jakby bez zadnego oporu.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq