Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Falujące obroty, nierówna praca silnika i brak mocy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 17.03.2011

Falujące obroty, nierówna praca silnika i brak mocy.
Ostatnio oświecił mnie "checj engine", że jest problem z sondą lambda, więc wymieniłem na nową uniwersalną (katalogowo pasującą do mojego Acco) i ku mojemu zaskoczeniu żadnej różnicy nie ma. Samochód dalej szarpie między paliwem, a LPG, szarpie podczas przyspieszania (trzeba puścić gaz i ponownie wcisnąć żeby odzyskał moc) jak również nie trzyma obrotów podczas wysprzęglania. Nie wiem od czego zacząć, żeby bez sensu nie wtapiać kasy. Świece zostały wymienione, kable mają ok. 6 miesięcy (orginały NGK), zawory regulowane w tamtym tygodniu. Czy podpięcie pod komputer ujawni problemy?
Dzięki za pomoc.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:55, 17.03.2011

Diagnostyka komputerowa jak najbardziej wskazana, ale przede wszystkim bym nie wstawiał sondy uniwersalnej bo pracuje na innych napięciach.
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:26, 18.03.2011

więc wymieniłem na nową uniwersalną (katalogowo pasującą do mojego Acco)


jednak wsadziłeś tego BOSHA?? a co mówiliśmy o zamiennikach? pamiętasz?

(trzeba puścić gaz i ponownie wcisnąć żeby odzyskał moc)


miałem ten sam cyrk czasami, a im mocniej wciskałem pedał tym auto bardziej zwalniało, dopiero puszczenie i ponowne wciśnięcie
powodowało "odetkanie" silnika - wymieniłem sondę lambda i wróciło do normy, ale wymieniłem ją na używany oryginał,

tak jak Ci radziliśmy

kup używkę od swojego silnika :!:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 18.03.2011

Sondę kupiłem NTK dokładnie tą: http://www.e-ngk.pl/...-1952-pr-9.html
Niestety nie mogę dostać używki, nikt takowej nie posiada.
Byłem przed chwilą u mechanika i wypieliśmy sondę. Efekt taki że silnik bez sondy pracuje tak samo, czyli ma problem z obrotami. Stara sonda źle, nowa sonda źle, bez sądy źle. Coś jest nie tak, pytanie co?
  • 0

#5 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:13, 18.03.2011

http://moto.allegro....php?uid=5459883 zadzwon do nich napewno maja sonde
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:16, 18.03.2011

kupiłeś dokładnie tą sondę? a jakie miała nr Twoja stara?

bo z tego co ja szukałem, to zamiennik NGK miał takie same nr jak moja ori, tylko różniło się literkami, z tego co kojarzę
moja to OHC XXXX-XXX, a w zamienniki miałem dokładnie te same nr tylko było OZA właśnie

u mnie po odpięciu sondy silnik pracował dobrze, tylko palił ciut więcej

kabelki połączone według instrukcji, czy fantazja mechanika?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 18.03.2011

Dzięki za linka.
U mnie jest dziwna sprawa, bo stara sonda to OHB 421-H1 czyli do automatu. W wielu sklepach pytałem o sondę i w każdym ta sama odpowiedź. H1 do automatu, H17 mój katalogowy odpowiednik. Brać na własną odpowiedzialność. Więc zadzwoniłem do e-ngk.pl i gość stwierdził, że katalogowo sonda uniwersalna będzie poprawnie działać z moim silnikiem. Zaryzykowałem, bo wolę stracić 160 zł niż 500. Niestety w moich okolicach nie ma nikogo z podobną Hondą, żeby zamienić sondy. A mechanicy są raczej słabi. Więc pozostaje mi tylko Forum.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:29, 18.03.2011

no to pozostaje wsadzić używaną H17, bo taka też byłą w moim silniku.
Jest trochę 1.8 na części, dzwoń, koło 100 powinno kosztować.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 18.03.2011

Niestety H17 nie posiadają w ofercie, ale H1 mają i mogą wysłać na próbę.
Dziękuję za pomoc.
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:03, 18.03.2011

na próbę??

ale wiesz że później jej nie przyjmą,
miałeś ori opakowanie od sondy NGK, tam są takie wielkie napisy, że jak rozerwiesz folię
na sondzie to nie ma szans na zwrot

ja jak oddawałem swoją w terminie 10 dni w ori opakowaniu, to podobno była przez kilka dni na testach czy jest na prawdę
nie używana, dlatego czekałem ponda 2 tygodnie na zwrot kasy

więc ktoś Cię robi w bambuko w tym sklepie
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:11, 18.03.2011

Kasy za uniwersalną mi nie wrócą. Dzwoniłem do "Hondmar" link od Desperat000 i tam mają tylko H1, mogą wysłać na próbę.
  • 0

#12 uxi916

uxi916
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:MIECHÓW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:24, 19.03.2011

Według mnie możesz użyć uniwersalnej , tylko musisz najpierw sprawdzić swoją stara sondę czy ma masę izolowaną czy masa na obudowę , ja u siebie zamontowałem taką uniwersalną NTK z masą izolowaną i wszystko gra , sprawdź jeszcze jak mechanik podpiął przewody w instrukcji jest schemat podpięcia . Spotkałem się z kilkoma opiniami , że sondy uniwersalne NTK to te same co dedykowane z ta tylko różnica ,że dedykowana ma odpowiedniej długości przewody i wtyczkę .

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0

#13 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 22.04.2011

Panowie w poradniki o czyszczeniu silniczka krokowego jest mowa o śrubce, którą się reguluje wolne obroty. Możecie mi pokazać, która to?
  • 0

#14 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 24.04.2011

Panowie w poradniki o czyszczeniu silniczka krokowego jest mowa o śrubce, którą się reguluje wolne obroty. Możecie mi pokazać, która to?

zapewne biega o ta co jest na przepustnicy, łatwo znaleźć jest na płaski wkrętak. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq