XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Falujące obroty, nierówna praca silnika i brak mocy.
#1
Napisano 23:09, 17.03.2011
Ostatnio oświecił mnie "checj engine", że jest problem z sondą lambda, więc wymieniłem na nową uniwersalną (katalogowo pasującą do mojego Acco) i ku mojemu zaskoczeniu żadnej różnicy nie ma. Samochód dalej szarpie między paliwem, a LPG, szarpie podczas przyspieszania (trzeba puścić gaz i ponownie wcisnąć żeby odzyskał moc) jak również nie trzyma obrotów podczas wysprzęglania. Nie wiem od czego zacząć, żeby bez sensu nie wtapiać kasy. Świece zostały wymienione, kable mają ok. 6 miesięcy (orginały NGK), zawory regulowane w tamtym tygodniu. Czy podpięcie pod komputer ujawni problemy?
Dzięki za pomoc.
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:55, 17.03.2011
#3
Napisano 08:26, 18.03.2011
więc wymieniłem na nową uniwersalną (katalogowo pasującą do mojego Acco)
jednak wsadziłeś tego BOSHA?? a co mówiliśmy o zamiennikach? pamiętasz?
(trzeba puścić gaz i ponownie wcisnąć żeby odzyskał moc)
miałem ten sam cyrk czasami, a im mocniej wciskałem pedał tym auto bardziej zwalniało, dopiero puszczenie i ponowne wciśnięcie
powodowało "odetkanie" silnika - wymieniłem sondę lambda i wróciło do normy, ale wymieniłem ją na używany oryginał,
tak jak Ci radziliśmy
kup używkę od swojego silnika
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 11:00, 18.03.2011
Niestety nie mogę dostać używki, nikt takowej nie posiada.
Byłem przed chwilą u mechanika i wypieliśmy sondę. Efekt taki że silnik bez sondy pracuje tak samo, czyli ma problem z obrotami. Stara sonda źle, nowa sonda źle, bez sądy źle. Coś jest nie tak, pytanie co?
#5
Napisano 11:13, 18.03.2011
#6
Napisano 11:16, 18.03.2011
bo z tego co ja szukałem, to zamiennik NGK miał takie same nr jak moja ori, tylko różniło się literkami, z tego co kojarzę
moja to OHC XXXX-XXX, a w zamienniki miałem dokładnie te same nr tylko było OZA właśnie
u mnie po odpięciu sondy silnik pracował dobrze, tylko palił ciut więcej
kabelki połączone według instrukcji, czy fantazja mechanika?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 11:27, 18.03.2011
U mnie jest dziwna sprawa, bo stara sonda to OHB 421-H1 czyli do automatu. W wielu sklepach pytałem o sondę i w każdym ta sama odpowiedź. H1 do automatu, H17 mój katalogowy odpowiednik. Brać na własną odpowiedzialność. Więc zadzwoniłem do e-ngk.pl i gość stwierdził, że katalogowo sonda uniwersalna będzie poprawnie działać z moim silnikiem. Zaryzykowałem, bo wolę stracić 160 zł niż 500. Niestety w moich okolicach nie ma nikogo z podobną Hondą, żeby zamienić sondy. A mechanicy są raczej słabi. Więc pozostaje mi tylko Forum.
#8
Napisano 11:29, 18.03.2011
Jest trochę 1.8 na części, dzwoń, koło 100 powinno kosztować.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 11:58, 18.03.2011
Dziękuję za pomoc.
#10
Napisano 12:03, 18.03.2011
ale wiesz że później jej nie przyjmą,
miałeś ori opakowanie od sondy NGK, tam są takie wielkie napisy, że jak rozerwiesz folię
na sondzie to nie ma szans na zwrot
ja jak oddawałem swoją w terminie 10 dni w ori opakowaniu, to podobno była przez kilka dni na testach czy jest na prawdę
nie używana, dlatego czekałem ponda 2 tygodnie na zwrot kasy
więc ktoś Cię robi w bambuko w tym sklepie
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 12:11, 18.03.2011
#12
Napisano 07:24, 19.03.2011
#13
Napisano 16:13, 22.04.2011
#14
Napisano 14:40, 24.04.2011
zapewne biega o ta co jest na przepustnicy, łatwo znaleźć jest na płaski wkrętak.Panowie w poradniki o czyszczeniu silniczka krokowego jest mowa o śrubce, którą się reguluje wolne obroty. Możecie mi pokazać, która to?
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych